PDA

View Full Version : Testruimte gezocht..



Geoffrey
20 januari 2008, 18:42
Ik ben dus op zoek naar winkels met degelijke testruimtes of toch winkels waar je gemakkelijk een tijdje verschillende versterkers kan uittesten zonder dat ze na een half uurtje staan te kijken van -moet dit nog lang duren..?!-

ikzelf woon in België.. maar dit mogen zowel winkels zijn in België, Nederland, Duitsland,..

Qua merken..: Mesa Boogie, Peavey, Framus, Marshall, Engl, Bogner,..
Vooral halfstacks dan..

AART
20 januari 2008, 18:46
Jukebox Boekel?

Daemon
20 januari 2008, 19:02
Jukebox Boekel?

+1,2,3,4&5

jbjoost
20 januari 2008, 19:16
dijkman in amsterdam

Lexvandoef
20 januari 2008, 19:19
Feedback kan je ook terecht.

Spitfire
20 januari 2008, 19:46
Een van de grote drie in Duitsland misschien (Music Store, Musik Produktiv en Thomann)

Geoffrey
20 januari 2008, 20:38
Jukebox Boekel?

Heb k al opgezocht.. lijkt me wel een intressante winkel..

staat al in mn agend!! :satisfie:

Rormo
20 januari 2008, 20:48
Feedback kan je ook terecht.

Wel alleen maar Feedback Rotterdam, andere filialen zijn toch een heel stuk kleiner.

LP_CL
20 januari 2008, 21:01
Jeez gasten, je laat mijn arme landgenoot wel erg ver reizen dan. Ga eerst even langs bij Piens in Deinze om te testen. Veel te dure winkel, maar je kan er goed testen.

Geoffrey
20 januari 2008, 21:05
Feedback kan je ook terecht.

Heb ze daar ook alles op voorraad..?

Geoffrey
20 januari 2008, 21:10
Jeez gasten, je laat mijn arme landgenoot wel erg ver reizen dan. Ga eerst even langs bij Piens in Deinze om te testen. Veel te dure winkel, maar je kan er goed testen.

HAHAHA..
Heb niet echt een goeie ervaring met Piens (nogal arrogant!) ..maar ben er nog niet gaan testen. Vraag je dat trouwens op voorhand aan om één van hun testruimtes te kunnen gebruiken..?
En maken ze bij Piens er een probleem van als ik mn eigen gitaar zou meenemen..?
Ik weet het dan liever nu dan als ik daar afgeblaft word..
(uit ervaring :angry: )

Lexvandoef
20 januari 2008, 21:18
Heb ze daar ook alles op voorraad..?

Ik kom der best vaak, en ik heb uit jouw lijst alleen nooit een framus top/halfstack gezien bij Feedback, de rest wel. Allemaal testbaar ook.

Geoffrey
20 januari 2008, 21:21
(Music Store, Musik Produktiv en Thomann)

Je kan bij music productiv wel alles krijgen.. maar hebben ze dan ook alles op voorraad..?
Lijkt me wel intressant dan..

Geoffrey
20 januari 2008, 21:22
Ik kom der best vaak, en ik heb uit jouw lijst alleen nooit een framus top/halfstack gezien bij Feedback, de rest wel. Allemaal testbaar ook.

Bedankt..
staat ook genoteerd in mn agenda.. :satisfie:

Geoffrey
22 januari 2008, 22:07
Heeft iemand ervaring met Key-music..?
Die in Roeselare ken ik..maar in de andere winkels ben ik nog niet geweest.

Bl44t44p
22 januari 2008, 22:28
Feedback raad ik je sterk af. Ik zou eerder voor Muziekhandel Jukebox gaan, heel veel ENGL + Bogner + Mesaboogie. Alleen geen Framus.

vidar
22 januari 2008, 22:33
Bovendien hebben ze bij Jukebox een hele mooie testruimte die je misschien na een telefoontje kunt bespreken.

ColourofFire
22 januari 2008, 22:37
Feedback raad ik je sterk af. Ik zou eerder voor Muziekhandel Jukebox gaan, heel veel ENGL + Bogner + Mesaboogie. Alleen geen Framus.

Feedback Rotterdam kun je goed rustig testen hoor, zeker als je niet op een druk tijdstip gaat, dus ergens doordeweekse werktijden. Het aanbod is best te harden, zeker qua Engl, Bogner en Mesa. Framus heb ik er nooit gezien.

ben vanhoof
22 januari 2008, 22:44
Bovendien hebben ze bij Jukebox een hele mooie testruimte die je misschien na een telefoontje kunt bespreken.

Jukebox is idd erg goed. Ook het personeel is erg behulpzaam en begripvol. Hetgene dat ze hebben staan mag je gegarandeert testen zo lang je maar wil! En ze hebben bijna al de duurdere amps staan.

dasHoechste
22 januari 2008, 22:52
dijkman in amsterdam

Dijkman heeft geen hokjes dus daar kun je alleen op fluister niveau spelen. Dat is voor het testen van een amp niet echt vet lijkt me

dasHoechste
22 januari 2008, 22:59
plus dat ik me nog nooit op mijn gemak heb gevoeld daar bij dijkman ze staan altijd zo in je nek te hijgen. Helemaal voor iemand als ik die nog niet zo goed kan spelen is dat toch best vervelend. Ik reis dan ook liever af naar rotterdam of utrecht om in alle rust bij feedback een amp of gitaar te testen zonder dat drie mensen vol afkeer je aanstaren.

Geoffrey
23 januari 2008, 22:25
Bovendien hebben ze bij Jukebox een hele mooie testruimte die je misschien na een telefoontje kunt bespreken.

Dat is eigenlijk wat k zoek.. Niet om te testen in de winkel maar een ruimte waar je echt wel kan testen zonder dat er iemand op je vingers staat te kijken..

Hebben ze bij jukebox ook de peavey 6505 (+) staan..?

Dit is eigenlijk mijn eerste keuze..en daarom zou k de 6505 graag eens testen en tegelijk vergelijken met andere merken zoald bv engl.. en merken waar k minder van ken

zjanke
23 januari 2008, 22:38
Stuur gewoon effe een mailtje, dan kunnen ze precies aangeven wat er staat. Ze hebben in ieder geval heel veel en heel lekker spul en ze doen absoluut niet moeilijk. Ik heb al meerder malen mogen ervaren dat er veel meer werd aangesleept dan de oorspronkelijke bedoeling was, meestal met de mededeling: Als je die lekker vindt, moet je deze ook eens proberen.

Een tipje, niet op vrijdagmiddag of zaterdag gaan testen, want dan wil het nog wel eens druk zijn. Ga op een dinsdag- of woensdagochtend en hou er rekening mee dat ze van een lunchpauze hebben van 1230 tot 1330. Als je om 9 uur binnenstapt is het zomaar ineens lunchtijd...:satisfie:

Geoffrey
23 januari 2008, 22:42
Stuur gewoon effe een mailtje, dan kunnen ze precies aangeven wat er staat. Ze hebben in ieder geval heel veel en heel lekker spul en ze doen absoluut niet moeilijk. Ik heb al meerder malen mogen ervaren dat er veel meer werd aangesleept dan de oorspronkelijke bedoeling was, meestal met de mededeling: Als je die lekker vindt, moet je deze ook eens proberen.

Een tipje, niet op vrijdagmiddag of zaterdag gaan testen, want dan wil het nog wel eens druk zijn. Ga op een dinsdag- of woensdagochtend en hou er rekening mee dat ze van een lunchpauze hebben van 1230 tot 1330. Als je om 9 uur binnenstapt is het zomaar ineens lunchtijd...:satisfie:

Bedankt voor de tip!!!!
Dit zal me wel een dagje verlof kosten..maar dat heb ik er wel voor over!!! :rockon:

Bl44t44p
24 januari 2008, 01:28
Goed dat je naar Jukebox gaat, heb daar net mijn Bogner 2x12 gekocht, zie mijn topic (http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=103674) voor het verhaal.

Ben daar ook op een woensdagmiddag geweest en toen heb ik echt op mijn gemak kunnen testen... was erg rustig en heb zeker 2 uur in dat hok doorgebracht (als het niet langer was). Overigens ervaarde ik de aanwezigheid van de verkoper absoluut niet als "op de vingers kijken" maar juist behulpzaam. Hij had duidelijk het beste met mij voor :)

Echt een aanrader die zaak, veel plezier en succes alvast!

Daemon
24 januari 2008, 10:26
Overigens ervaarde ik de aanwezigheid van de verkoper absoluut niet als "op de vingers kijken" maar juist behulpzaam. Hij had duidelijk het beste met mij voor :)

Was dat soms Frans? Die is inderdaad erg behulpzaam. Ik heb nog geen betere muziekzaak meegemaakt als de jukebox.

Bl44t44p
24 januari 2008, 19:24
Was dat soms Frans? Die is inderdaad erg behulpzaam. Ik heb nog geen betere muziekzaak meegemaakt als de jukebox.

Nee Daan :)

Geoffrey
24 januari 2008, 21:40
Bedankt..!!!!

Nu zal k drigend eens moeten kijken voor een dag verlof.. :satisfie:

bedankt voor jullie reacties..

Geoffrey

Daemon
25 januari 2008, 12:25
Vergeet niet te vermelden hoe 't was gegaan als je er bent geweest ;)

Geoffrey
25 januari 2008, 17:57
Vergeet niet te vermelden hoe 't was gegaan als je er bent geweest ;)

Zal k zeker doen!!!!! :satisfie: