PDA

View Full Version : Het youtube filmpje dat jou kippenvel van boven naar onder liet voelen topic



Evil-Payasos
20 januari 2008, 15:32
Toen ik dit zag, viel ik bijna van me stoel, had 5 minuten lang kippenvel en was zo vol er van dat ik de TV die de hele avond aanstond, wel op mijn energie had kunnen laten lopen...

Jongens ik presentateer jullie (eerste paas seconden zijn overigens wel slecht):

http://nl.youtube.com/watch?v=ef-f-l2Pbn8

Die Melissa....Ongelofelijk,

Voor wie het nog niet duidelijk was, post hier de youtube filmpjes die jou vol lieten schieten

Jeroen_TRC
20 januari 2008, 15:35
Mooi filmpje maar EvilPannekoek, we hebben hier al een topic voor!

TimmU
20 januari 2008, 15:35
2 girls 1 cup...

Evil-Payasos
20 januari 2008, 15:37
Mooi filmpje maar EvilPannekoek, we hebben hier al een topic voor!

Hahaha, o...Oeps... Ach, post toch maar wat?

04:48, dat is 1 zieke schreeuw..

bert k
20 januari 2008, 17:37
Melissa E is zo goed... pure rock&roll, dat mens. Zonde van haar haar, is helaas van de chemo. Ik ben blij dat ze weer op haar poten staat.

Joey Handsome
20 januari 2008, 17:39
2 girls 1 cup...

Man wat kreeg ik daar een boner van.

MarkV
20 januari 2008, 22:18
Man wat kreeg ik daar een boner van.

Ziek :eek:

GunMetalBlue
20 januari 2008, 22:32
hmhm...















hmhm...















:rockon: DAMN:rockon:

Joey Handsome
21 januari 2008, 12:26
Ziek :eek:

Hoezo? :)

G.G.
21 januari 2008, 12:30
2 girls 1 cup...

2 Guys 1 cup (http://youtube.com/watch?v=fZIBowqHZnQ)

Wees niet bang, klik gerust :)

MarkV
21 januari 2008, 13:03
Hoezo? :)

We hebben het over hetzelfde filmpje toch? Kende het niet en gisteravond bekeken.... Ben nu nog misselijk :stop:

Joey Handsome
21 januari 2008, 13:17
We hebben het over hetzelfde filmpje toch? Kende het niet en gisteravond bekeken.... Ben nu nog misselijk :stop:

Haha, ik heb me echt helemaal rot gelachen om dat filmpje. Ik zat spareribs te eten bij een vriend op filmavond. Toen werd dat filmpje op de beamer gezet... Moet zeggen dat het me allemaal niet zoveel deed. Het was ranzig, maar als dat nou alles is. Zelf beoefen ik overigens geen strontsex.

Evil-Payasos
21 januari 2008, 17:00
. Zelf beoefen ik overigens geen strontsex.

Zeggen ze nou allemaal

Joey Handsome
21 januari 2008, 21:12
Zeggen ze nou allemaal

Dat zouden we toch onder ons houden?! :angry:

Makor1966
21 januari 2008, 21:32
2 girls 1 cup...
Heb het filmpje gisteravond ook maar eens opgezocht, d'r wordt hier nog weleens aan gerefereerd. Kostte nog veel moeite om de echte te vinden. Vond het filmpje wel een soort van vaag, verder niet misselijk ofzo, was al voorbereid door alle reaction filmpjes haha. Wel de voorzorg genomen om niets te eten op het moment van kijken maar daarna wel gewoon weer lekker gaan snacken. :D Je moet er alleen niet aan denken het zelf te doen, dus ik kan het blijkbaar redelijk loskoppelen.