PDA

View Full Version : Santander LP en Bakers LP



sas62florett
20 januari 2008, 13:13
Beste forumlezers,

Ik ben een beginnende speler en val op de LP modellen. Nu zijn er aanbiedingen van Santander en Bakers. Het ziet er gelikt uit maar is het ook iets? Ik heb geen benul of het iets is of dat het geld weg gooien is.

Wie kan mij een zinnig advies geven?

Gr. Jos

Squier4ever
20 januari 2008, 13:19
Beste forumlezers,

Ik ben een beginnende speler en val op de LP modellen. Nu zijn er aanbiedingen van Santander en Bakers. Het ziet er gelikt uit maar is het ook iets? Ik heb geen benul of het iets is of dat het geld weg gooien is.

Wie kan mij een zinnig advies geven?

Gr. Jos

zie je topic in versterkers. naar mijn mening is het puur geld weggooien als je daar aan begint. ziet er leuk uit maar klinkt nergens naar.

mrweird
20 januari 2008, 17:25
Via Gitaartoko.nl? Want dit zijn LP kopieen die op die site staan... Ik zocht ook een goedkoop LP kopietje voor d'r bij maar ik heb voor mezelf het principe aangehouden eerst spelen, voelen, bekijken etc.. voor dat ik iets koop en dat is bij die gitaartoko best lastig want die gast heeft geen winkel of zo.. Enkel online. Er zit namelijk best leuk spul tussen die chinese gitaartjes maar je moet wel zelf de goeie d'r tussen uit zoeken!!
Wat betreft de santander en bakers LP, allebei hebben ze een basswood aka lindehout body volgens die site. Dat is prima hout voor een Jackson/Ibanez achtig race gitaartje maar niet voor een LP! LP's moeten een lekker zompig zwaar stuk hout hebben.

Ik ben bij een richwood uitgekomen..