PDA

View Full Version : Line 6 slecht ? goed?



Vai Himself
7 februari 2003, 09:32
hey allemaal,
ik heb er de laatste tijd over zitten denken om een line 6 flextone 2 te kopen, alleen bij een aantal reviews op harmony central staat dat de versterkers na een aantal maanden beginnen te kraken enzo.
zijn dat gewoon lui die digitale shit altijd afkraken of hebben jullie dit ook al gehad?

Jeee
7 februari 2003, 09:54
Ik heb een jaartje ofzo een Flextone II XL gehad.
Die heeft nooit last gehad van kraken of iets dergelijks ...

mayly
7 februari 2003, 10:20
hey, ik heb nu ook juist een paar weekjes een flextone 2 plus. ik ben er wel tevreden van, er zijn ongelofelijk veel mogelijkheden van sounds!!
enkel het perfecte afstellen daar zit je wel lang aan. ik ben nu nog bezig de perfecte distortion te vinden. maar met wat hulp van bepaalde sites waar ze de patches verzamelen gaat het al wel wat gemakkelijker.

ik heb er nog niet echt spijt van gehad dat ik hem gekocht heb. en die juiste distortion zal wel komen;)

joeps

Kjiratsiekoedel
7 februari 2003, 11:30
Op 2003-02-07 10:20, schreef mayly:
enkel het perfecte afstellen daar zit je wel lang aan. ik ben nu nog bezig de perfecte distortion te vinden. maar met wat hulp van bepaalde sites waar ze de patches verzamelen gaat het al wel wat gemakkelijker.

ik heb er nog niet echt spijt van gehad dat ik hem gekocht heb. en die juiste distortion zal wel komen;)

joeps


Patches zijn op de line6 site te verkrijgen voor de Flex2 (en meer, maar dat doet er nu niet toe), de F2 heeft midi ingang daarvoor, heb een flextone 60W, die heeft dat niet

--- weet iemand een goede site voor patches die zijn uitgeschreven

--- een echte distortion eruithalen is volgens mij wel moeilijk, wat is jouw (tot nu toe) best instelling voor een distortion

ik ben er zeer tevreden over, neem er wel een floorboard bij, is zeer veel makkelijker

kraken??? geen idee, maar de mijn is al jaren oud, nergens last van

-als je alleen maar distortion speelt zou ik hem niet nemen
-als je voor de veelzijdigheid gaat is het een goede keus



---
zoek een 2e hands, ze verschijnen zo af en toe wel op gitaarmarkt en marktplaats

diengeman
7 februari 2003, 11:41
is een roland vga 5 iets voor je? lijkt op de line 6 kwa geluid en mogelijkheden. maar wel iets goedkoper dacht ik. en persoonlijk vind ik hem ook mooier. verder weet ik niet veel van de vga 5, dus hierover zou je aan andere boeten informeren.

Rwin
7 februari 2003, 13:08
Op 2003-02-07 10:20, schreef mayly:
enkel het perfecte afstellen daar zit je wel lang aan. ik ben nu nog bezig de perfecte distortion te vinden.


Dit is PRECIES de reden dat ik mijn PODPro wegdoe en een ZenAmp koop. Toen ik op de zenamp speelde was alles goed. De eq was er om de instellingen anders te maken en niet om ze GOED te laten klinken want ze klinken altijd al goed met wat voor een eq instelling je ook speelt.

Ik speel nu al 2,5 jaar over mijn PODPro. Ben er zeeer tevreden over maar omdat 2 bands 1 zijn geowrden en nog wat redenen wil ik verandreen naar een Combo versterker etc. zie andere topics hier ergens op het forum (zoek op onderwerp: Zenamp)

Rwin