PDA

View Full Version : ORANGE AD30HTC of AD140HTC met een PPC212



Éire
20 januari 2008, 00:25
hey,

Ik ben van plan een orange te kopen MAAR...

Ik koop de cabinet PPC212(120W) maar als head weet ik het nog niet. Welke is het best op deze cabinet? De keuze is tussen de AD30HTC of AD140HTC. Iemand enige ervaring hiermee? of gewoon iemand dat dit weet? ^^ of gewoon enige tips heeft? ...

Ik gebruik op deze de Boss gt-8 (effectenpedaal)

alvast bedankt

:gitarist:

Johnny V
20 januari 2008, 14:16
Ik zou voor de ad30htc gaan, deze zal iets sneller vervorming geven. Maar, ik vraag me net af, waarom zo een mooie amp kopen om er dan een gt8 op aan te sluiten...

jbjoost
20 januari 2008, 14:19
ad30.. zeker weten;)

Éire
23 januari 2008, 19:23
Ik zou voor de ad30htc gaan, deze zal iets sneller vervorming geven. Maar, ik vraag me net af, waarom zo een mooie amp kopen om er dan een gt8 op aan te sluiten...

ik gebruik namelijk veel effecten van mijn gt-8. is het mss niet aangeraden van met een gt8 op een orange te spelen?

wat bedoel je eigenlijk met vervorming?

Jellyfish00
23 januari 2008, 19:28
ik gebruik namelijk veel effecten van mijn gt-8. is het mss niet aangeraden van met een gt8 op een orange te spelen?

wat bedoel je eigenlijk met vervorming?
Het is niet aangeraden om met een gt-8 op wat voor versterker dan ook te spelen, omdat het alle tone vernielt.. En vervorming is dat op hoge volumes de tonen vervormd worden...

Éire
23 januari 2008, 20:36
Het is niet aangeraden om met een gt-8 op wat voor versterker dan ook te spelen, omdat het alle tone vernielt.. En vervorming is dat op hoge volumes de tonen vervormd worden...

nochtans .. kheb er nog geen last van gehad. Ik speel nu op een marshall MG100DFX. mss eens ik een betere amp heb zoals orange dat ik meer verschil zal horen.. dat moet getest worden in de winkel denk ik.

in elk geval bedankt voor tip!