PDA

View Full Version : Prehistoric



Rinze
19 januari 2008, 22:38
Wat een paar weken geleden als vrij gewoon rockschema begon is uitgegroeid tot iets... :hippie: anders :hippie:. Omdat ik de rockversie niet spannend vond ben ik het gehaal opnieuw gaan opbouwen waarbij ik geheel op het gevoel afging. Dit is het resultaat. De (gitaar-)solo moet misschien nog eens een keer maar kreeg het nu niet beter (fucking slide :sneaky: )...

Prehistoric (http://www.rinzesgitaarweb.nl/geluid/prehistoric.mp3)

meul
20 januari 2008, 12:13
Hoi Rinze,

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik de rock (swamp thing) versie lekkerder vind.
die loopt namelijk als een tierelier. maar goed, misschien denken anderen hier weer anders over.

gr,
jan

Rinze
20 januari 2008, 12:38
He Jan, dat kan gebeuren natuurlijk, vind ik zelf moeilijk te beoordelen, zoals altijd met dingen waar je een poos tot over je oren in hebt gezeten. Pas na verloop van tijd kan ik een beetje inschatten wat ik er uiteindelijk van vind. Deze is wel wat stekeliger om te luisteren, dat was ook wel de bedoeling. Ach, t blijft zoeken, ik merk nu dat ik toch ook weer wat anders dan slide wil doen, vaak vind ik dat een poos heel lekker en dan komt er weer iets anders.

EDIT: moeras was een ander nummer, dit heeft als schets even op mijn site gestaan.

meul
20 januari 2008, 12:43
hey R, is ook moeilijk te beoordelen door jezelf, ik zou nu ook dingen weer anders gedaan hebben in vorige opnamen alleen doe ik dat niet omdat na een opname en mix sessie een nummer wel zo ongeveer mijn strot uit komt.
nieuwe ideeen en inzichten gaan dan mee naar een nieuw nummer.