PDA

View Full Version : Wat vinden jullie van... ?



Unreal
7 februari 2003, 04:24
Wat vinden jullie eigenlijk van The New Kids on the Block?

Ik vind het wel een leuke band. Wel oud, natuurlijk maar dat is Nirvana ook.

Maar toch mooie muziek, je moet het wel kunnen waarderen.

Graag jullie mening :smile:.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Unreal op 2003-02-07 04:25 ]</font>

Grandma_Placenta
7 februari 2003, 05:14
hm, zijn dat niet de Backstreet Boys/Westlife/etc. van de jaren 80/90 ofzo?
Ik ken ze niet maar dacht altijd dat het zoiets was.

Bins
7 februari 2003, 09:30
Mijn zus was fan van ze (ik geloof dat ze 5x naar een concert van ze geweest is zelfs :smile: )
Zeg wat je wil, maar de New Kids-kerst cd is de shit! Dikke vette humor. Ik meen me ook een New Kids videoband te herinneren die erg grappig was.

Harry
7 februari 2003, 09:50
dit is echt te zielig om waar te zijn

Unreal
7 februari 2003, 20:16
Hoezo dat nu weer? Ik mag toch wel een eigen smaak hebben of niet?

geertenno
7 februari 2003, 20:22
Kom dan niet op het gitaarforum, aarsch.

lupoloco
8 februari 2003, 02:06
noem es enkele hits die ze hadden, kan me er geen meer herinneren

Unreal
8 februari 2003, 10:22
Op 2003-02-07 20:22, schreef geertenno:
Kom dan niet op het gitaarforum, aarsch.



Pfffft... sorry hoor, maar dat slaat toch helemaal nergens op?! Als ik bepaalde bands niks vind, dan zeg ik daar toch ook niks op?!

suzanne
8 februari 2003, 11:24
je vraagt toch wat vinden jullie ervan? dan mogen er toch ook mensen zeggen dat ze het niks vinden! maak dan je vraagstelling anders.
forum = o.a discusieren

Unreal
8 februari 2003, 11:47
Jah, leuk maar een stelling (Ik vind het niks) deponeren, is niet hetzelfde als discussie voeren.

suzanne
8 februari 2003, 11:58
ik ben van mening dat zeker iedereen zn eigen smaak mag hebben, en dat wordt hier idd soms nog wel us afgekraakt! wen er maar vast aan!

Unreal
8 februari 2003, 12:20
Wow wat gaat het hier hard dan zeg! Wow! doh!

En nu wordt er nog steeds geen discussie gevoerd, mede doordat jij daar niets neerpoot want ten eerste in 'algemeen' hoort (terwijl niemand daar interesse in heeft) en ten tweede niet aansluit bij wat hiervoor in dit topic gezegd is (wat ook al één en al geflame is omdat men blijk mijn smaak doelloos, ongegrond de grond in wil boren).

Harry
8 februari 2003, 16:37
daar vraag je toch om? Het lijkt een flauw grapje, en ik denk nog steeds dat het dat is. Ben je ook fan van Corry Konings soms?

Unreal
8 februari 2003, 16:50
Jeminee zeg! Ongelooflijk gewoon!

Ookal ZOU iemand om Corry Konings geven.. Dat is tock OOK een artiest? Of ben je vergeten hoe deze categorie heet? Niet alleen bands hoor, ik kan me voorstellen dat jij alleen maar supercoole muziek luistert maar je mag ook wel openstaan voor andere muziek of anders op zijn minst gewoon je mond houden. Nofi.

suzanne
8 februari 2003, 18:22
uhm harry ik denk dat je inderdaad gewoon us moet proberen iemand anders zijn smaak te accepteren. de een houd van frans en de ander van ramstein, sowat??
wel ben ik van mening dat iedereen hier ook mag neerzetten als ie iets niet mooi vind of een groep niet goed vind maar je kan ook overdrijven harry!

el loco
8 februari 2003, 18:49
Je mag van mij ook best een eigen mening hebben. Ieder z`n ding zou ik zeggen. Bij deze mijn mening: new kids on the block zuigt!!

Harry
8 februari 2003, 20:13
help!! musicforum komt wraak nemen!!!

Neals
9 februari 2003, 01:05
New Kids On The Block, alweer vergeten glory...
dat zal ook gebeuren met de avril's en britney's van vandaag

Ibanez
9 februari 2003, 12:08
Op 2003-02-08 20:13, schreef Harry:
help!! musicforum komt wraak nemen!!!
Idd.

suzanne
9 februari 2003, 15:34
[quote]
help!! musicforum komt wraak nemen!!!
[quote]

als je mij bedoeld, ik heb nooit op dat forum gezeten.

Kitaarhiero
10 februari 2003, 12:42
Ehm.. New kids on the block?

Probeer je ons te provoceren Unreal?

Je moet goed beseffen dat gitaristen over het algemeen een broertje dood hebben aan zulke voorgekauwde "leukvoortienermeisjes" pop. Kom hier asjeblieft niet aan met boybands. Daar houden gitaristen niet van...

ze houden er alleen van als ze een flinke bak geld voor krijgen om de gitaarpartijen van de plaat in te mogen spelen... nah... zelfs dan niet.

Neals
10 februari 2003, 15:42
En kitaar is eddy's samenwerking met michael jackson een beetje vergeten

geertenno
10 februari 2003, 16:21
En Slash' samenwerking met Michael Jackson.

Harry
10 februari 2003, 16:22
Michael Jackson zou je in vergelijking met NKotB een integere artiest kunnen noemen. Die knuppeltjes zijn bij elkaar gezochte barbie-poppen die de danspasjes van een choreograaf na moesten doen, en niet konden zingen. De spice-girls zijn creatief en artistiek bij nkotb vergeleken.

Sjaak
10 februari 2003, 17:50
Ik heb ook wel iets met the new kids on the block (link Jenny from the block??) De Heideroosjes-Fuck the new kids on the block Kei vet nummer :grin:

Dila
10 februari 2003, 22:08
jezus mina wat zitten de 'gitaristen' hier weer ontzettend arrogant te doen, oke new kids on the block is nogal een vreemde band om op een gitaarforum mee aan te komen kakken, maar 'daar houden gitaristen niet van' gaat wel weer erg ver

el loco
11 februari 2003, 10:17
Niets gaat te ver als het om `new kots in the blik` gaat. Zo`n forum is ook een beetje om frustratie en agressie van je af te schrijven. Dit is het perfecte onderwerp daarvoor. En generaliseren is leuk, zeker als het om dit soort onderwerpen gaat. Ga dus niet lopen zeiken over opmerkingen van anderen, maar geef wat argumenten waarom NKOTB dan zulke geweldige muziek maken. Wat vind je d`r dan leuk aan? (ok, ik geef toe, mij zul je niet overtuigen, maar misschien anderen wel :smile: )

Harry
11 februari 2003, 10:31
je kunt op 'bands/artiesten' net zo goed over je postzegelverzameling beginnen als je iemand serieus neemt die over dergelijke playbackende marionetten begint.
Dus als er nog iemand wil ruilen....

schaap
11 februari 2003, 10:39
komop zeg, wie zou je hier kunnen overtuigen dat nkotb goed is ? We zitten op een focking gitaarforum, waar mensen kirk hammet afzeiken en Yngwie malmsteen. En dan denk jij dat iemand ons kan overhalen naar NKOTB te luisteren ?
MWAHAHAHAHAHA

el loco
11 februari 2003, 14:43
Ze mogen het wel proberen wat mij betreft, ik ben altijd wel in voor een geintje! :grin:

Kitaarhiero
11 februari 2003, 17:43
Op 2003-02-10 15:42, schreef Neals:
En kitaar is eddy's samenwerking met michael jackson een beetje vergeten


zie laatste alinea...?