PDA

View Full Version : paladins



anoniem
2 december 2001, 21:06
Hoi wie weet waar en wanneer de Paladins optreden behalve Tilburg en Hardenberg.

HS

SteavisSmokin
3 december 2001, 19:59
Ik dacht dat ze de 17e ook nog in paradiso optraden....check http://www.paradiso.nl

Roel
6 december 2001, 19:35
Wat een feest ! :smile: Da's hun 3e Nederlandse tour al dit jaar. De eerste keer dat ik ze zag was in 1988 in Paradiso en 13 jaar later spelen die gasten nogsteeds met dezelfde energie. Echt geweldig !

anoniem
13 december 2001, 11:04
Laatst waren ze bij Barend en van Dorp, maar het lijkt wel of Dave Gonzales aan de snuifspuit is, want hij had heel erg magere kop? Wie heeft ze nog meer gezien?

stefblues
25 december 2001, 09:38
The Paladins zijn inderdaad een van de betere rockablillybluesjump en wat weet ik nog meer bands. Ik volg ze al een 15taljaar(ja zo lang bestaan ze al) zij het niet steeds in de zelfde bezetting uitgezonderd Dave natuurlijk. Het is inderdaad zo dat hij het niet zo nauw neemt met allerhande verdovend spul. zeker wanneer hij in Europa toert. Heeft hij mij toch zelf gezegd.Maar who cares. Voor mij blijven de Paladins ongelooflijk goed. ieder optreden gaan ze ervoor. wat niet van iedere band kan gezegd worden
LETS BUZZ

philbee
9 januari 2002, 15:38
way ta go Stef,
15 days under ta hood

Marshallover
20 maart 2002, 12:34
9 Mei op Dauwpop Hellendoorn !!!