PDA

View Full Version : Nieuw Meshuggah nummer van het album ObZen!



Lacrimosa
19 januari 2008, 16:02
http://rapidshare.de/files/38341322/bleed_enhanced.zip.html

Dit is het nummer Bleed, vrij goed kwaliteit!

Erg erg erggggg goed weer, kan niet wachten op het hele album! \m/

Evil-Payasos
19 januari 2008, 16:29
http://rapidshare.de/files/38341322/bleed_enhanced.zip.html

Dit is het nummer Bleed, vrij goed kwaliteit!

Erg erg erggggg goed weer, kan niet wachten op het hele album! \m/

Nice, appart, met die snelle guitar.. Normaal speelt de gitaar vrij rustig.

Het album was toch de rede dat ze niet naar nederland kwamen? Ze hadden ruzie ofzo....Beter komen ze hier hun nieuwe album promoten,

Trouwens wanneer komt het albunm uit?

[EDIT]: Helaas wel hoog ''vervelings'' gehalte

Lacrimosa
19 januari 2008, 21:15
Nice, appart, met die snelle guitar.. Normaal speelt de gitaar vrij rustig.

Het album was toch de rede dat ze niet naar nederland kwamen? Ze hadden ruzie ofzo....Beter komen ze hier hun nieuwe album promoten,

Trouwens wanneer komt het albunm uit?

[EDIT]: Helaas wel hoog ''vervelings'' gehalte

Nee, ze hadden meer tijd nodig om de plaat af te maken. :)

17 maart dacht ik.

Vervelingsgehalte? :P Bij Meshuggah gaat het juist om de herhaling. De polymetriek zorgt ervoor dat het juist NIET gaat vervelen. Maar de meeste mensen zien het anders, wat trouwens niet verbazend is.

Evil-Payasos
19 januari 2008, 23:15
Nee, ze hadden meer tijd nodig om de plaat af te maken. :)

17 maart dacht ik.

Vervelingsgehalte? :P Bij Meshuggah gaat het juist om de herhaling. De polymetriek zorgt ervoor dat het juist NIET gaat vervelen. Maar de meeste mensen zien het anders, wat trouwens niet verbazend is.

Ik luister extreem veel Meshuggah, en geniet van hun ''Math-Metal'', maar dit nummer gaat na een tijdje vervelen, weet niet waarom... Dnek wel de herhaling, maar daar heb ik geen last van andere nummers

Put
23 januari 2008, 15:35
JEZUS !

die cd is vet !


Combustion! dayum Boiii!!!

Negative K3 fan
28 januari 2008, 01:37
ik heb hem nu bijna afgeluisterd, zit op het laatste nummer en ik moet zeggen dat het echt een hele vette plaat is. Ik ben niet heel erg bekend met meshuggah, ik heb niet al hun albums compleet. Catch 33 vond ik matig, en van ouder werk stond de productie me tegen. I vond ik wel geweldig en daarom valt dit laatste album helemaal in goede aarde. Dik vet lijpe shit en ik ga hem op mn mp3 speler zetten. Alleen die vocalen.... te dominant imo.