PDA

View Full Version : Te koop: Johnson Millennium JM150



anak
19 januari 2008, 15:23
Ik verkoop mijn versterker.

Heb hem slechts een paar maanden maar wegens gezinsuitbreiding (tweeling) is er plaatsgebrek. Is vrij groot en zwaar. Lawaai is hier ook uit denk boze momenteel. Ik speel meestal unplugged of met Micro Cube en hoofdtelefoon.

De Amp is in zeer goede staat. Geen krasje te bespeuren. Heeft steeds gediend in oefenruimte. Kan getest worden.

Je kan bieden op mijn advertentie:
http://www.2dehands.be/johnson-millennium-jm150-35794724.html?qq=johnson

Lexvandoef
19 januari 2008, 15:25
I'm sorry, maar dit is spam, en daar zijn we hier streng is.

Slotje?

bass blom
19 januari 2008, 15:27
Ik verkoop mijn versterker.

Heb hem slechts een paar maanden maar wegens gezinsuitbreiding (tweeling) is er plaatsgebrek.

www.durex.com :sneaky:

Rude Perception
19 januari 2008, 15:30
rot op. Lees eerst de regels, slotje

anak
19 januari 2008, 15:32
Bende paljassen ik heb zelf een forum met een 900 leden en ben daar zelf ook heel streng als het om spam gaat. Hoe kan ik anders melden dat ik mijn versterker verkoop zeikerds!

Iig als iemand van mijn leden zo'n opmerking maakt als bas blom krijgt deze een permanente ban zonder aarzelen.

Makor1966
19 januari 2008, 15:34
Zie bovenin onder het logo de link naar GitaarMarkt en anders is er Marktplaats en consorten...

BrianMay
19 januari 2008, 15:35
Bende paljassen ik heb zelf een forum met een 900 leden en ben daar zelf ook heel streng als het om spam gaat. Hoe kan ik anders melden dat ik mijn versterker verkoop zeikerds!

Iig als iemand van mijn leden zo'n opmerking maakt als bas blom krijgt deze een permanente ban zonder aarzelen.

Maarja, dit is jouw forum niet he, dus bepaal jij ook niet hoe het er hier aan toe gaat, en of wie er gebanned moet worden.....
Bovendien is er GITAARMARKT om je spullen te koop te zetten.
Dus voortaan even beter opletten, en niet meteen zo aangebrand reageren :)
En als je de humor van Bass Blom z'n opmerking niet kan inzien, dan stel ik voor dat je misschien eens wat minder azijn bij het ontbijt moet drinken :)

Rick trodat
19 januari 2008, 15:36
Bende paljassen ik heb zelf een forum met een 900 leden en ben daar zelf ook heel streng als het om spam gaat. Hoe kan ik anders melden dat ik mijn versterker verkoop zeikerds!

Iig als iemand van mijn leden zo'n opmerking maakt als bas blom krijgt deze een permanente ban zonder aarzelen.

Hey Pik, je kan em ook op marktplaats zetten. 3/4 van dit forum kijkt daar dagelijks op. Dit deze post is een beetje nutteloos.

Lexvandoef
19 januari 2008, 15:36
Hoe kan ik anders melden dat ik mijn versterker verkoop zeikerds!

Iig als iemand van mijn leden zo'n opmerking maakt als bas blom krijgt deze een permanente ban zonder aarzelen.

Zet het in je sig, of wacht gewoon totdat iemand op je ad reageert, je kan er van op aan dat iig een deel van de leden de 2dehands sites in de gaten houdt, ik iig wel.

En dat van bass dat is gewoon een grapje, chill, het is hier wat informeel, maar wel gezellig :)

En nu kappen met je spam!

Edit: iedereen is tegelijk bezig hiero :seriousf:

FNaRK
19 januari 2008, 15:42
Bende paljassen ik heb zelf een forum met een 900 leden en ben daar zelf ook heel streng als het om spam gaat. Hoe kan ik anders melden dat ik mijn versterker verkoop zeikerds!

Iig als iemand van mijn leden zo'n opmerking maakt als bas blom krijgt deze een permanente ban zonder aarzelen.

hmm..
900 leden tegenover >100.000 leden

en verder mag je wat mij betreft je toon wel wat matigen ...
aangebrande pisvlek

almarvk
19 januari 2008, 15:43
Verkopen doen we op gitaarmarkt.

En voor de vaste leden: gebruik 's het rode driehoekje!!!