PDA

View Full Version : Een vraagje...



wortel187
19 januari 2008, 01:12
Hoi allemaal,

Ik wil voor de grap het Marokkaanse volkslied leren om iemand te verrassen maar ik kan geen tabs vinden, ik heb er wel een gevonden met echte noten maar dat kan ik niet lezen.

Kan iemand mij helpen met het vinden van deze tab of kan iemand als dat niet te veel moeite is (weet niet hoe moeilijk dat is) die stuk omzetten in een tab? Het gaat om dit stuk: http://home.wxs.nl/~jschoone/ma.html

Alvast bedankt iedereen!

dodeboboeror
19 januari 2008, 01:30
't is wel geen tab maar misschien kun je er wat mee, succes

http://www.youtube.com/watch?v=_lti-AgU1yk&mode=related&search=

wortel187
19 januari 2008, 18:51
ja die had ik ook gezien maar zo gaat het te snel en het geluid en de beeld gaan niet helemaal samen volgens mij, maar toch bedankt...

heb je misschien een link waar je kan zien hoe je de echte noten moet lezen?

Daemon
19 januari 2008, 21:34
Ik heb even voor je gekeken en kwam de "orkest" versie in midi tegen. Vervolgens heb ik al de midi tracks in guitar pro geïmporteerd.
Met andere woorden: ik heb een tab voor je, maar je zult zelf de orkestratiës moeten herbewerken tot een gitaartrack. Of je kunt de "lead" partijen spelen over de ritme als backing. Als je de tab wilt, pm je mail adres maar door, dan stuur ik hem wel door.

wortel187
20 januari 2008, 19:37
Ik heb even voor je gekeken en kwam de "orkest" versie in midi tegen. Vervolgens heb ik al de midi tracks in guitar pro geïmporteerd.
Met andere woorden: ik heb een tab voor je, maar je zult zelf de orkestratiës moeten herbewerken tot een gitaartrack. Of je kunt de "lead" partijen spelen over de ritme als backing. Als je de tab wilt, pm je mail adres maar door, dan stuur ik hem wel door.

Daar heb ik allemaal geen verstand van haha, ik heb ook geen guitar pro. Maar toch bedankt voor de moeite...

Daemon
21 januari 2008, 09:58
Pm anders die gast van die youtube video of hij een tab heeft ;)
(ervanuitgaande dat de poster ook de gitarist van de video is)

pol
21 januari 2008, 15:31
je hoeft geen guitarpro, in powertab kan je ook midi's importeren.

wortel187
24 januari 2008, 01:15
Pm anders die gast van die youtube video of hij een tab heeft ;)
(ervanuitgaande dat de poster ook de gitarist van de video is)

heb ik gedaan, maar hij zegt dat hij het te druk heeft haha

elendaeril
12 februari 2008, 04:41
Was dit in de tussentijd al opgelost of nog niet??