PDA

View Full Version : ACDC enzo



J-sus Rulez
18 januari 2008, 21:27
Jah sorry... ik weet dat het bericht hier niet hoort maar ik heb redelijk snel een antwoord nodig... ik ga morge testen maar ik weet niet welke effecten ik moet instellen (cube 60)
bestaan hier sites over?
Het betreft de volgende nummers:

AcDc - Back in Black & Highway to Hell
Metallica - Master of Puppets & Enter Sandman
Nirvana - Smells Like teen spirit & Come as you are
Eric Clapton - Sunshine of Your Love

bedankt!

JohnLord
18 januari 2008, 21:33
Daarom noemen we het ook testen!

Vonk
18 januari 2008, 22:19
Waar gaaaaat dit over?

Je gaat testen morgen? Wat? Moet je daarom weten welke effecten worden gebruikt in die nummers? Waarom, wil je een ander een plezier doen terwijl je iets test? Zorgt dat dan voor een beter testoordeel? Waarom?

Come As You Are heeft een soort chorus en ACDC en Metallica is gewoon keihard rocken met wat gain.

m@rijn
18 januari 2008, 23:48
zoek dat zelf uit, je moet die groepen niet perfect willen na-apen, een andere klank kan even goed klinken als de originele. Vaak weten mensen zelfs niet welke klank nu van welke groep is. Zorg dat je bij AC DC iets ruigs hebt, meer wordt er niet verwacht.

iwamoto
18 januari 2008, 23:54
typische beginnersfouten, als andere mensen willen klinken, je moet gewoon al je knoppen op een bepaalde stand zetten, we zeggen niet welke, maar het goede antwoord hoor je vanzelf ;)

Orgasmocaster
18 januari 2008, 23:57
Experimenteren is een belangrijk onderdeel van het leer process voor een gitarist..

Agent_Smith
19 januari 2008, 09:35
typische beginnersfouten, als andere mensen willen klinken, je moet gewoon al je knoppen op een bepaalde stand zetten, we zeggen niet welke, maar het goede antwoord hoor je vanzelf ;)

Precies! Hebben ze een aantal nummers voor ogen... Je gaat toch geen gitaar spelen voor een bepaald nummer??
Ga je eigen geluid ontwikkelen, da's veel interessanter.

almarvk
19 januari 2008, 10:16
TS geeft al aan dat het hier niet hoort.

Vragen? -> PM!