PDA

View Full Version : Hagstrom



jbjoost
18 januari 2008, 19:13
Ik was al een even aan het zoeken voor een hagstrom super swede ( in nederland nieuw 530 ongeveer)
ik zat net op ebay tekijken en zag toen dit:
http://cgi.ebay.nl/Hagstrom-Super-Swede-Vintage-Sunburst_W0QQitemZ300189715000QQihZ020QQcategoryZ2 384QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

hagstrom super swede voor maar 149 euro!
die gast heeft een goede score 152 punten 92,5%positief
maar ik vroeg me toch af hoe kan hij die gitaar zo goedkoop maken ( het is een duitser) en is hij echt ( mischien kan 1 van jullie dat zien)
anders koop ik hem zosnel mogelijk, ik heb er al op gespeeld in de winkel en klonk heel erg mooi:)

Joost

G.G.
18 januari 2008, 19:15
149 is het huidige bod. Er is al 14 x geboden, door 12 bieders, dus redelijk veel geinteresseerden. De veiling loopt nog twee dagen, dus dat bedrag zal aanzienlijk hoger worden.

Garrousse
18 januari 2008, 19:16
Er zijn 14 biedingen gedaan op de gitaar en de hoogste is 149 €.
Dat wil daarom nog niet zeggen dat ie 'm daarvoor ook wegdoet

* had al iemand responsje gegeven... :stop:

jbjoost
18 januari 2008, 19:19
oh :satisfie: keek dus niet goed jammer.

hesse
18 januari 2008, 19:33
Stuur iets naar de persoon waar je bv 300 of 400 euro's voorsteld als ze haar dan met zekerheid aan jouw zal verkopen. Stel bv ook erbij voor dat je de gitaar wel komt afhalen. Je kan maar eens geluk hebben.

Otje
18 januari 2008, 19:47
Ik zou zelf geen Hag kopen die ik niet van tevoren heb bespeeld. De mijne is perfect, maar de eerste die ik kocht was niet goed en ik heb er meer bespeeld die niet goed waren. Ze hebben volgens mij wat problemen gehad met sommige Super Swedes qua hals en frets. De actie is berehoog en kan niet worden verlaagd zonder dat de boel aanloopt. Dankzij de onwijs professionele opstelling van de winkel heb ik gewoon een andere gekregen, en die is helemaal top. Als je op Ebay koopt......

jbjoost
18 januari 2008, 19:54
is er ook een bouwjaar die minder liep bij hagstrom of zijn het gewoon allemaal?

en waar heb jij hem dna gekocht als ik het mag vragen?

Otje
18 januari 2008, 20:07
Bouwjaar weet ik niet. De mijne komt bij NL-M in Almere vandaan. Perfecte service. De Hag die ik nu heb is ontzettend goed, niet alleen in verhouding tot de prijs maar in het algemeen. De klank van mijn eerste Hag was net zo goed als die van de tweede, maar de bespeelbaarheid niet. Zorgvuldig testen, dus.

jbjoost
18 januari 2008, 20:12
waren het dan niet twee identieke gitaren of is dat vaak niet zo met gitaren dat de zelfde gitaar toch anders klinkt..?


--

Op de site van hun staat hij niet he? of is het de zelfde maar dan in andere kleur als hagstrom swede -white?

jazz studio
18 januari 2008, 20:16
ja, het bedrag zal snel stijgen , ik heb eens een gibson les paul custom ebony gevolgt en in het laatste uur is de gitaar nog met 1000 euro gestegen, ze is gegaan tot 4300 euro! je kan ze volgen en hopen dat ze tot niet te veel gaat van prijs

Otje
19 januari 2008, 12:59
Kopen via Ebay doe je in de laatste seconde. Waarom zou je eerder bieden en daarmee de prijs opdrijven? Gebruik een sniper, zet je maximum bedrag en hoop op het beste. Zonder sniper vis je bijna altijd achter het net, tenzij je de enige bieder bent natuurlijk.

jbjoost
19 januari 2008, 18:48
mischien ga ik op het laatse moment toch een bot doen als m'n vader me wat wil voorschieten :satisfie:

episua
19 januari 2008, 19:34
mischien ga ik op het laatse moment toch een bot doen als m'n vader me wat wil voorschieten :satisfie:

Een bot is een vis, net als een schol.

zeppo
19 januari 2008, 19:44
Een bot is een vis, net als een schol.
Doe nou niet zo bod!

jbjoost
19 januari 2008, 20:33
ik had eerst de d getypt vond ik niet staan dus ik typte de T :satisfie: