PDA

View Full Version : Wil je een exclusieve amp? (opgepast! Line 6 content)



vettavillenl
18 januari 2008, 18:32
Line 6 heeft een speciale amp gemaakt voor Dave Mustaine (megadeth), dez is nu te koop. Let wel de originele beta versie die door Mustaine is gebruikt bij opnames en tour. Hier wat foto's etc..
http://www.vettaville.nl/news.php

GibsUn
18 januari 2008, 18:42
is toch geen spam? Hij zegt gewoon da line6 een mistap heeft begaan door zon brol opde markt te brengen...

Lexvandoef
18 januari 2008, 19:05
mwah om de een of andere reden vind ik dit nou weer niet echt spam, hij verkoopt het tenslotte niet, ook al is hij nogal line6 gerelateerd. Tis meer een headsup voor als je into line6 ben en iets exlusiefs wilt.

Daemon
19 januari 2008, 00:27
Spam zou ik 't niet helemaal noemen. Ik blijf 't nog steeds vreemd vinden dat line 6 ze (voor zover bekend dan) niet in productie neemt. Er zijn vast wel genoeg liefhebbers voor die dingen.

Erikt
19 januari 2008, 00:32
Wow, super vet! Wat zou dat ding mogen opbrengen?

ps. Spam!?, nee tuurlijk niet, houd daar toch eens over op!

JvD.
19 januari 2008, 01:02
Dave heeft echt het slechtste geluid dat ik ooit live heb gehoord.

the sure thing
19 januari 2008, 09:31
Dave heeft echt het slechtste geluid dat ik ooit live heb gehoord.Hoe zou dat nou komen :)

a darker shade of grey
19 januari 2008, 12:20
Hoe zou dat nou komen :)

hahahaha :D

nice one!

Kaïn
19 januari 2008, 13:34
Nou inderdaad, de laatste seconden van het filmpje hoor je wat, werkelijk verschrikkelijk. Geen reclame voor line6 vind ik.

Powerchordschuiver
19 januari 2008, 13:38
Wat is dit nou allemaal weer voor vage shit?
Is dat ding nou wel of niet te koop voor degene die 'm zou willen?
En klinkt dat ook nog een beetje, of is het weer het geijkte verhaal van een celebrity die een product endorset maar in werkelijkheid gewoon op iets heel anders speelt?
Verwerpelijke praktijken trouwens, daar zouden die celebrities zich niet tot moeten verlagen!

Debaser
19 januari 2008, 14:13
ja hij is te koop ... geen vage shit ... want het staat gewoon op de site

http://cgi.ebay.com/Megadeth-signed-Dave-Mustaine-Signature-Line-6-AMP_W0QQitemZ200192320950QQihZ010QQcategoryZ10171Q QssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Vonk
19 januari 2008, 14:24
Haha dat filmpje:

"Ja als Line6 de amp niet in productie neemt is dit de enige en jij kan hem niet krijgen."

"De Marshalls zijn superzwaar, dus ik kan meer Line6 meenemen nu en ze klinken toch beter"

Voorlopig staat dat ding nu wel in de uitverkoop Dave, valt toch wel tegen zeker :seriousf:

vettavillenl
19 januari 2008, 14:27
Haha dat filmpje:

"Ja als Line6 de amp niet in productie neemt is dit de enige en jij kan hem niet krijgen."

"De Marshalls zijn superzwaar, dus ik kan meer Line6 meenemen nu en ze klinken toch beter"

Voorlopig staat dat ding nu wel in de uitverkoop Dave, valt toch wel tegen zeker :seriousf:

Uiteindelijk heeft Dave er 4 stuks, dus 1 voor live, 1 voor back up en een voor thuis / rep. Dus is wel logisch dat ie er evt. een van verkoopt.. (of misschien heeft ie geen plaats meer of heeft ie geld nodig :-) )

JvD.
19 januari 2008, 14:40
Wat is dit nou allemaal weer voor vage shit?
Is dat ding nou wel of niet te koop voor degene die 'm zou willen?
En klinkt dat ook nog een beetje, of is het weer het geijkte verhaal van een celebrity die een product endorset maar in werkelijkheid gewoon op iets heel anders speelt?
Verwerpelijke praktijken trouwens, daar zouden die celebrities zich niet tot moeten verlagen!

ja, ik heb hem live gezien met die troep. het klinkt als of je een gitaar partij inspeelt, en met de multieband compressor alles uit zet behalve de hooge grinderige frequenties. hij speelde op fields of rock met dat ding. was echt een beetje zielig.

Powerchordschuiver
19 januari 2008, 14:53
Net in GitaarPlus een review gelezen over de nieuwe serie ontwikkeld i.s.m. Bogner, dus buizen- i.c.m. modelingtechniek.
En dat schijnt toch wel aardig te zijn, en schappelijk geprijsd, althans volgens de recensie...