PDA

View Full Version : Obituary



Tho
18 januari 2008, 16:42
Jongens en meisjes!

Ik wil graag jullie mening weten over Xecutioner's Return, het nieuwste album van Obituary.

Ik heb ze in de 013 gezien, en ik stond er van te kijken dat de sound precies hetzelfde was als op de plaat.
De plaat zelf: Gewoon beukende drums, scheurende riffs, bijna ruis (in a good way!) en die solo's.. damn. Dat snoeiharde jackson geluid, dat sowieso, maar de solo's zelf zijn ook gewoon geniaal. Dat zullen zelfs niet-metalfans kunnen beamen.

Wat vinden jullie van dit, naar mijn idee, meesterwerk van onze vrienden uit Florida?

Madcow
18 januari 2008, 17:15
Hmm, ik heb geen 1 nummer van die cd gehoort, Kan hem nergens vinden.... jij wel tho? pm me dan maar asjeblieft :) maar ik heb van vele gehoort dat dit de beste cd van obi ooit is, kan natuurlijk niet, dat is cause of death al :rockon:

Tho
18 januari 2008, 17:19
Er staan volgens mij wel nummers op hun myspace. Ik heb hier gewoon het orginele album liggen ;)

Cause of Death was bizar goed! Ik denk dat ik ze allebei even goed vind! Deze beukt wat lekkerder door vind ik

hendrix2
18 januari 2008, 17:22
Ik vind de gitaren altijd heel vet. Eigenlijk vind ik de muziek altijd erg goed en strak enzo. Alleen de stem kan mij in mindere mate boeien. Ben nu even op hun myspace wat nummers aan het luisteren, en met name Face Your God bevalt me wel erg goed. Vette solo ook!
Even een poging doen om wat andere nummers te beluisteren ook.

Tho
18 januari 2008, 19:25
hij's goed he Kenneth! Verdomme zeg die solo's. Ze doen me af en toe zelfs een beetje aan de vroege Metallica denken!

new deep
27 januari 2008, 17:05
Ok hij is Ok, maar toch vond ik ze in bijvoorbeeld 90/91 beter..
James Murphy heeft als 1 van de eersten echt melodieuze solos in de death metal gebruikt.

Beste plaat is naar mijn mening the end complete trouwens!

Verder cool dat ze weer op Graspop komen.

Tho
29 januari 2008, 23:25
Die solo's zijn inderdaad zo goed. Heerlijk verfrissend als je ze op een deathmetal plaat hoort.

Metal elfje
4 februari 2008, 16:35
ik vind obituary live echt goed, en hun nieuwe cd is ook gaaf !
de solo's vind ik echt geweldig ^^ ik heb ze gezien in hedon zwolle

Tho
4 februari 2008, 17:40
Ik zou ze oorspronkelijk in Zwolle gaan zien! Toch maar naar de 013 gegaan. Logistiek was het handiger, ookal is het verder weg