PDA

View Full Version : ook maar even voorstellen



dasHoechste
18 januari 2008, 16:34
hallo allemaal, ik ben jasper. Ik tokkel sinds kort weer op mijn gitaar. Ik heb op het moment nog mijn oude set van toen ik nog jong was, dus een fender princeton 112 plus en een ibanez rg7-321. Ik hoop in 2008 beide te kunnen vervangen, de gitaar voor een fender strat met een doublecoil bij de brug en een zo veelzijdig mogelijke versterker die je kunt krijgen voor tussen de 500 en de 1000 euro.

Rinze
18 januari 2008, 16:37
Welkom! Kom je ook al uit België? De laatste tijd wordt dit forum regelrecht overgenomen door Belgen.

dasHoechste
20 januari 2008, 22:56
Ik ben gewoon amsterdammer, maak je dus maar geen zorgen, ik kom de nederlanders versterken in hun strijd tegen de belgische invasie

dasHoechste
20 januari 2008, 22:58
Alhoewel ik eigenlijk niet heel veel te zeggen heb. Ik heb me slechts aangemeld omdat ik mij schuldig voelde over het feit dat ik van alle kennis hier gebruik maakte wanneer ik iets wilde weten zonder ooit iets bij te dragen.

Ibanez666
20 januari 2008, 23:23
Ik heb me slechts aangemeld omdat ik mij schuldig voelde over het feit dat ik van alle kennis hier gebruik maakte wanneer ik iets wilde weten zonder ooit iets bij te dragen.

Ach daar hebben de meeste mensen hier geen probleem mee hoor!
welkom :-)