PDA

View Full Version : Mesa mensen....lees ff--->



e_lukather
6 februari 2003, 22:18
Ik ga dus mischien een 2e handse Mesa Boogie Dual Caliber 30 halen!!
Over het geluid hoef ik geen overtuiging. Maar wel reacties hoe jullie het vinden om met deze amp te werken. En is het echt de moeite waard. Zelf kan ik eigenlijk niet wachten. Maar ik moet wel.

(Ik ben trouwens dezelfde gozer van "Wat zou je doen met 1000 euro...)

Ibanez RuleZ
6 februari 2003, 22:54
ik heb nog nooit iemand gehoord die met deze amp heeft gewerkt. volgens mij is elke mesa amp wel OK (yes, k ben ook mesa boy). veel plezier er mee in ieder geval.

Harrald

Nocki
7 februari 2003, 08:26
niet alle mesa's zijn ok. ik ben echt wel mesa fan maar de sob en de nomad serie heb ik weinig mee.de bottle rocket en de vtwin pedal kan ik ook wee weinig mee maar de rack versie van de vtwin is weer heel leuk. maar wel heel erg gericht op een stijl.
met mesa kan je weinig verkeerd doen al kan je op den duur welleens iets gaan missen.
zo miste ik op den duur een rauwere overdrive. de mesa is zo romig en ik wou eventje iets anders.... dan ben je zo gewend aan je geluid.

kheb ooit eens een week niet gespeeld en toen in muziek winkels op van alles gespeeld en had gelijk ideeen om alles in te ruilen maar toen ik thuis kwam en mn eigen spulletje weer hoorde was ik verkocht... dir is echt mijn geluid. maar je moet er wel van houden van dat geluid. en zeker niet doen voor de naam.

Nocki

BLOK182
7 februari 2003, 16:19
Lijkt me een fijn dingetje!

e_lukather
7 februari 2003, 17:22
Ik denk dat ik wel goed zit met die amp!
Bedankt.

vinni
7 februari 2003, 22:46
Heb ook mesa....ken die van jou echter niet.
Ook voor mij geldt dat ik niet alle Mesa's goed vind. Zo begrijp ik die opwinding over de F-series niet. Ik heb zelf een Mesa Single Rectoverb combo en die vind ik persoonlijk veeeeel beter klinken.

En laten we eerlijk zijn....als jij jou model super vind klinken dan moet je'm gewoon kopen. Smaken verschikken nou eenmaal.

Vnni

signsofzodiac
8 februari 2003, 11:03
Ik kan me vergissen hoor, maar volgens mij stond die DC-serie niet zo best bekend qua betrouwbaarheid. Misschien moet je eens checken op Harmony Central. Ik dacht me te herinneren dat er grote aantallen gewoon stuk gingen na korte tijd, in ieder geval van de DC-10. Maar van de andere kant vond ik de DC-10 wel een van de beste amps die ik heb bespeeld. Dus ja, doe nog ff wat research :smile:

e_lukather
8 februari 2003, 11:27
..men dat moet ik niet hebben. Een Mesa schaf je zeker niet elk jaar opnieuw aan. Ik ga zeker ff wat info zoeken...Bedankt voor de tip.