PDA

View Full Version : duesenberg!! (iemand ervaring?)



josszee
18 januari 2008, 11:37
Ik zat onlangs in de gitaarwinkel toen ik aan het kijken was voor een gibson les paul. Naar het schijnt is Duesenberg daarvoor een goed alternatief. Klopt dit ? Ik keek al eens op de site van Duesenberg(http://www.duesenberg.de/main.html) heeft er iemand ervaring met deze gitaren? Welke raden julie me aan.Hoeveel is de prijs...Ik kan alle info gebruiken.



http://www.youtube.com/watch?v=AjJe6p2pQeU&feature=related hier is een filmpje van the black box revelation welke duesenberg is dit? :hippie:

Squier4ever
18 januari 2008, 11:45
UTFS! er zijn echt al genoeg topics over!

slotje!

Funkblaster
18 januari 2008, 12:42
Ik heb een duesenberg starplayer tv, ontzettend fijn ding en klinkt geweldig! gewoon uitproberen en staar je niet blind op een merk als gibson

Bart_Blueprint
18 januari 2008, 13:06
Ik heb een duesenberg starplayer tv, ontzettend fijn ding en klinkt geweldig! gewoon uitproberen en staar je niet blind op een merk als gibson

Mag ik m een keer vasthouden? :D

Funkblaster
18 januari 2008, 13:25
haha uiteraard! en bespelen as well

josszee
18 januari 2008, 13:57
Hoeveel betaalde je voor die startplayer? En met wat ben ik het beste af met zo een startplayer special of een startplayer tv ? :hippie:

wikwakka
18 januari 2008, 14:32
Ik zit ook al tijdne te gassen op een 49er of een starplayer special... Maar ik weet nog niet waar ik ze kan uitproberen. Met een bigsby erop lijkt me dat die dingen er zo gaaf uit zien!

hesse
18 januari 2008, 14:52
Caerts in Leuven is een grote Duesenbergdealer. Misschien dat ze zelfs een tweedehandsje hebben of een promo of zo met duesenberg. Mail ze es he.

ACSlater
18 januari 2008, 15:01
Hoeveel topics heb je de afgelopen dagen wel niet gestart? Zoek eerst eens naar een antwoord....

Funkblaster
18 januari 2008, 15:06
Hoeveel betaalde je voor die startplayer? En met wat ben ik het beste af met zo een startplayer special of een startplayer tv ? :hippie:

als ik jou was en op zoek zou zijn naar een LP-achtige dan zou ik vooral de starplayer special en nog beter, de 49er uitpoberen. De starplayer tv die ik heb heeft ook wel raakvlakken met een LP maar het blijft een hollowbody, tov de starplayer special en de 49er die solid zijn.

josszee
18 januari 2008, 15:13
Hoeveel topics heb je de afgelopen dagen wel niet gestart? Zoek eerst eens naar een antwoord....

ik heb enkel maar vragen waarom zou ik zze niet stellen ??

G.G.
18 januari 2008, 15:16
ik heb enkel maar vragen waarom zou ik zze niet stellen ??

Omdat je op de meeste vragen, met wat zoekwerk zelf het altwoord al kan vinden.

josszee
18 januari 2008, 15:20
excuseer mij.
geef dan julie mening.

Kim Wilson
18 januari 2008, 15:21
excuseer mij.
geef dan julie mening.
Dat doen ze toch? :D

josszee
18 januari 2008, 15:26
ik wil geen ruzie ofzo maken ik wil gewoon wat antwoorden. ik heb het ganse net al afgezocht over bv. die telecaster in pink paisley en blue flower daar vind je bijna niets deftig over...

Orpheo
18 januari 2008, 15:33
ik wil geen ruzie ofzo maken ik wil gewoon wat antwoorden. ik heb het ganse net al afgezocht over bv. die telecaster in pink paisley en blue flower daar vind je bijna niets deftig over...

moet je beter zoeken. In een encyclopedie vind je waarschijnlijk niet veel, maar www.google.nl wil vaak wel helpen.

wikwakka
18 januari 2008, 16:22
Heeft iemand van jullie toevallig de 49er en de starplayuer special allebei uitgeprobeerd? De Special heeft toch een alder body, en de 49er een mahonie? Ik heb zelf een tele en een HAgstrom super swede maar ik ga toch steeds voor het rauwe tele geluid omdat ik dat eerlijk gezegd lekkerder vind klinken. Mijn super swede is beter voor solos.

Wat lijkt jullie een betere keus? Ik ben sowieso pas van de zomer in Nederland, dus heb nog een hoop tijd om mijn gas te laten minderen.