PDA

View Full Version : leren soleren.



S-Break Music 2007
17 januari 2008, 12:48
hallo allemaal!

een tijdje geleden had ik hier een wat slechte start, want ik was mij nog niet eigen met hoe nou een forum precies werkt...gelukkig is dat allemaal goedgekomen..

ik weet niet of ik dit nu hier bij het juiste onderwerp heb geplaatst...maar hier komttie:

een aantal leerlingen van mij hadden eens gevraagd om al de lesstof die wordt gegeven door mij eens te bundelen, en dan met name de info over: soleren!
uiteindelijk heeft dat zulke leuke vormen aangenomen dat er een soort van lesboek uit voortgekomen is compleet met cd en dvd.

er zijn al wat mensen van dit forum die inmiddels het boek hebben gekocht en zijn daar tot nu toe tevreden over.

dus zie dit gewoon als tip: mocht je een leuk boek zoeken over hoe je "moet" soleren, neem dan eens een kijkje op *weggehaald*
en kijk dan op de pagina: soleren? zo leren!

mocht dit niet op de juiste plek staan...mijn excuses!

G.G.
18 januari 2008, 08:01
Sander, Ik gooi hem op slot.


De eerste post, lokt op geen enkele wijze een discussie uit. Er zit geen enkele vraagstelling of standpunt in om te discussieren en het blijft natuurlijk een (discussie)forum.

Het enige doel lijkt leden erop te attenderen dat je een site hebt, waar je een boek verkoopt. Dit lijkt mij dus SPAM, en daar hebben we marktplaats voor. Sorry, hij gaat op slot.

Vragen kunnen per PM bij de mods van Speeltechniek gesteld worden