PDA

View Full Version : g-major display kaduuk



qwertyuiop
17 januari 2008, 09:14
he,

na 6 jaar zeer trouwe dienst heeft mijn g-major dan eindelijk de geest gegeven....
de drukknoppen hingen al een tijdje los, draaiknoppen hebben het nooit goed gedaan, maar verder deed-ie het altijd perfect. totaal rond de 300 optredens mee gedaan, dus da's best oke toch voor een redelijk onbetrouwbaar apparaat?
maar van de week, heb ik m'n rack een dagje in de volle zon laten staan, dus de zon rechtstreeks op de display..... toen ik 's avonds alles aanzette; ja hoor... display half weg....
dit was vorige week ook al gebeurd, maar toen kwam de display na een paar uur weer terug.
niet bij stil gestaan dat het wel eens door de felle zon zou kunnen komen....

ik dacht ik post het maar ff, een gewaarschuwde gitarist telt voor 3, ja toch?

nu alleen nog ff bedenken waar ik 'm mee ga vervangen...

Butger
17 januari 2008, 10:46
Dat display van de g-major is zowieso een beetje triest, het is al een wonder dat ie het zo lang vol houdt als je het mij vraagt :mad:

habberdoedas
19 januari 2008, 12:25
Is een bekend verhaal. Maar mijn G-major doet het nog steeds, alleen de draaiknoppen beginnen bij mij kuren te vertonen. Kijken hoe lang die het nog blijft doen want ik gebruik hem ook al een jaar of 5

qwertyuiop
19 januari 2008, 14:09
ik las in een ander topic ook dat een display het begeven had door teveel warmte van 1 van de andere apparaten in het rack. wist niet dat het bekend was, en zeker niet dat het ook door de zon kan gebeuren...

Butger
23 januari 2008, 12:38
Als jij een uur lang in de zon kijkt is je display ook wel kapot

:satisfie: