PDA

View Full Version : Teese is Top



pauld
16 januari 2008, 22:42
Hij maakt niet alleen prima pedalen, maar helpt je ook echt met issues.

1. Ik had last van ruis, stuur hem een mail, krijg dezelfde dag antwoord voor een mod en wil eventueel ook nog de benodigde weerstanden opsturen.

2. Had last van brom in combinatie met Pedaltrain board en voeding eronder. Ook weer zelfde dag antwoord om een plankje hout als isolatie te proberen. Stelde ook nog voor om een MU metaal shield te sturen indien nodig.

3. WAH schakelaar was defect, na mijn mail stuurt hij zonder kosten de schakelaar inclusief eraan gesoldeerde kabel. Die ik direct kon monteren en aansluiten.

Top service inspires to wah !

Vonk
16 januari 2008, 22:51
Klinkt inderdaad als een man die staat achter zijn producten. Fijn voor je!

Nielsje
16 januari 2008, 22:55
Dat is wel super goed!

Andere kant:

Je hebt ruis
Je hebt brom
Je schakelaar is defect.. heb ik allemaal met m'n gemodde crybaby geen last van gehad...

Maar je hebt wel gelijk; goeie service, en de producten zijn ook goed!

pauld
16 januari 2008, 23:14
Dat is wel super goed!

Andere kant:

Je hebt ruis
Je hebt brom
Je schakelaar is defect.. heb ik allemaal met m'n gemodde crybaby geen last van gehad...

Maar je hebt wel gelijk; goeie service, en de producten zijn ook goed!

Ruis kwam met name door de amp en one spot, goede buizen amp en ruis was op acceptabel niveau. De mod van Geoffrey maakte de WAH gain beter instelbaar (te verlagen). Verder geeft een WAH altijd wat extra ruis vooral door de erg grote sweep van de RMC wah's (op TOE positie).

Brom kwam door voeding eronder in combinatie met Pedaltrain metalen frame. WAH los en op baterij gaf geen brom. Maar ik wilde de WAH op de Pedaltrain en de voeding eronder (voeding erop gaf ook al minder brom).

Nielsje
16 januari 2008, 23:19
hm... okeej :)

Ik heb zowel met een one spot als een godlyke geen problemen gehad qua ruis.

Maar tof dat je eraf bent! welke RMC heb je? Zelf wil ik nog een keer een Picture wah... (of een 1, een 2...)

pauld
16 januari 2008, 23:42
Gaat om een RMC1, prima in combinatie met single coil. Voor HB's raadt Geoffrey een andere aan. Wat ook erg goed klinkt is de combinatie met de Fulltone OCD en 69. Opvallend daarbij is dat je de WAH achter de OCD en 69 moet plaatsen. Ervoor klinkt juist weer niet goed.

Denk trouwens dat het switch probleem kwam doordat ik de switch te hoog had afgesteld. Hij schakelde ook erg makkelijk in. Daardoor komt er ook meer kracht op de switch. Heb hem nu ook lager afgesteld.