PDA

View Full Version : nieuwe gitaar kopen help mij?



hunterm18
16 januari 2008, 19:40
he ik ga binenkort een nieuwe gitaar kopen ben nu volop aan het zoeken zoek iets van ongeveer 300 euro en zou het liefst een dean of jackson hebben maar ik ben nog ni zeker kunnen jullie mij helpen?
ik weet ni juist wat goed is of slecht.
humbuckers welke is goed?
en de body wat hout moet da zijn?
en een bridge: ik dacht aan een floyd rose weet niet of die heel goed zijn ma ik heb er toch al veel goeds over gehoord.
ik zou graag zoveel mogelijk informatie krijgen dat ik wat beter weet wat goed is of ni.

Luke-wannabe
16 januari 2008, 19:50
Ja jezus weer zo'n topic.. De vragen die je stelt zijn allemaal persoonsgebonden. Dus ik heb een goede tip voor jou: Ga eens testen!

Vonk
16 januari 2008, 19:55
Haha moet een grap zijn: het schoolvoobeeld van een vraag waar een ander echt niets mee kan. Het enige wat bekend is is het budget, dan blijven er zo'n 2000 gitaren over. Als je een floyd wil blijven er 1000 gitaren over, maar die zal hoogstwaarschijnlijk kut zijn voor 300 euro.

Nu geef ik de beurt door aan anderen, misschien hebben die een leuke manier om je af te fakkelen.

barno
16 januari 2008, 19:55
Als je het liefst een Dean of Jackson wil hebben, koop dan een Dean of een Jackson. Waarschijnlijk is dat omdat je muzikanten apprecieert die op dat soort dingen spelen en dat mooi vindt (imho volstrekt onbegrijpelijk maar dat is ook volstrekt onbelangrijk:)

Bedenk wel dat een goede versterker ongeveer 12,5 belangrijker is dan de juiste gitaar (when it comes to sound only, that is)

Acoustic
16 januari 2008, 20:40
Wat voor muziek speel je graag? Anders kan je beter naar andere soorten gaan kijken. Ga eens naar de muziekwinkel en laat je inlichten, of gebruik de zoekfunctie staat zat in! :)

hunterm18
27 januari 2008, 00:35
ik speel vooral metal :gitarist:
en heb een vox 50 versterker
ik wil jullie mening vragen over de jackson 30 randy roads, wat denken jullie daar van?

Rude Perception
27 januari 2008, 02:05
Kan je alsjeblieft normale zinnen gebruiken? (zie openingspost)

Quink
27 januari 2008, 02:13
.....maar ik ben nog ni .......

.......wat goed is of ni.......

We are the knights who saayyyyyyyy.....

http://luminescencias.blogspot.com/uploaded_images/HolyGrail107_Knight-of-Ni-750166.jpg

H.G. Kaufman
27 januari 2008, 02:50
ni? :chicken:

iwamoto
27 januari 2008, 04:10
ken je die film ni?

anyway, gewoon normaal schrijven en testen, als ik nou zou zeggen dat ik de jackson RR 30 de beste gitaar ever vind, koop je hem dan meteen zonder te testen?...

waar blijft het aparte sub-forum voor deze kut vragen?

rigor mortis 99
27 januari 2008, 06:47
ik heb een jackson dk2 dinky,
content van.
499 euro (in belgië)

hezz
27 januari 2008, 12:56
Kan iemand (een gerespecteerd en geïnformeerde Gitaarnet forum lid?) niet even een mooie sticky maken voor dit soort onzin?

Ik vind het niet erg om iemand te helpen met specifieke vragen (ala ik zoek een gitaar voor surfsound X en heb dit budget en deze gitaren opgezocht, iemand ervarignen met deze gitaren?) maar dit is weer zo'n onzinnig topic die ik wel erg vaak zie langskomen...