PDA

View Full Version : Akoestische meeting Nederland



Harald
16 januari 2008, 19:03
Zie dat de belgen iets op 16 februari hebben gepland. Wordt het voor de Hollanders alweer tijd voor een nieuwe meeting? Dacht dan bv. aan Maart of Mei (April hebben we Acoustic Strings al) Bij voldoende animo wil ik het wel weer in Apeldoorn regelen als het bij Sam Sam kan (lijkt me geen probleem) maar misschien zijn er mensen die het ergens anders willen oppakken.


Bump!

nav het topic over Thomas Leeb weer eens bij de SamSam langs geweest. Het zaaltje is inmiddels af, en lijkt ideaal voor zo'n meeting. Lokatie artcafé SamSam in Apeldoorn.

Zondag 15 Juni is nu vastgezet bij artcafé SamSam in Apeldoorn. Opzet denk ik vergelijkbaar als vorige keer, een daggedeelte met avondconcert door Eltjo en mezelf. Misschien kunnen we Arnaldo er ook weer bij vragen...

Lijstje copy & paste en aanvullen

johantipker
16 januari 2008, 22:01
Zie dat de belgen iets op 16 februari hebben gepland. Wordt het voor de Hollanders alweer tijd voor een nieuwe meeting? Dacht dan bv. aan Maart of Mei (April hebben we Acoustic Strings al) Bij voldoende animo wil ik het wel weer in Apeldoorn regelen als het bij Sam Sam kan (lijkt me geen probleem) maar misschien zijn er mensen die het ergens anders willen oppakken.

lijkt me wel leuk, ik woon in elburg... lekker dichtbij apeldoorn...

Jedeel
16 januari 2008, 23:17
Zie dat de belgen iets op 16 februari hebben gepland. Wordt het voor de Hollanders alweer tijd voor een nieuwe meeting? Dacht dan bv. aan Maart of Mei (April hebben we Acoustic Strings al) Bij voldoende animo wil ik het wel weer in Apeldoorn regelen als het bij Sam Sam kan (lijkt me geen probleem) maar misschien zijn er mensen die het ergens anders willen oppakken.
Als Apeldoorner zal ik er wederom bij zijn (als toeschouwer). Leuk!
Ben ook best bereid te reizen als het een andere lokatie zou worden.

Pais
16 januari 2008, 23:18
Lijkt me leuk! Alleen ben ik eraan gewend geraakt dat meetingen altijd op dagen worden gehouden dat ik echt niet kan :)

Blend
17 januari 2008, 15:42
Lijkt me leuk! Alleen ben ik eraan gewend geraakt dat meetingen altijd op dagen worden gehouden dat ik echt niet kan :)

ja, same here. dit keer hoop ik wel te komen!

Harald
17 januari 2008, 19:55
Mooi, al wat reacties. Ik wacht nog even met een voorstel voor een datum. Misschien is er ook nog wel iemand die een alternatieve datum weet. Kreeg er net weer een gig in Maart bij, neig nu zelf meer naar Mei. Dan is er ook het langste tijd om agendas vrij te houden.

dadgad
17 januari 2008, 22:44
Hallo Harald,

Als je de datum een beetje handig kiest kom ik ook wel weer..... maar alleen luisteren,
kijken, en eventueel ook weer fotos maken:) Optreden zie ik (nog steeds) niet zitten, maar
als er iets richting een sessie of workshop o.i.d. op het programma kan doe ik mee. Dat was
de vorige keer vooraf wel genoemd (sessie) - maar behalve wat vluchtige deuntjes aan tafel
is er toen eigenlijk niets gebeurd Jammer, gemiste kans. En nu Hans K gebanned is
zal hij wel helemaal niet meer komen - vond hij het nou de vorige keer te "electrisch", en is
hij daarom niet teruggekomen ?

BTW ik vond Apeldoorn wel een goed bereikbare locatie - mag van mij wel weer daar !

Greetz,

Han.

Harald
18 januari 2008, 07:27
Workshop is iets anders dan een sessie, maar misschien best een idee. Zat al in die richting te denken voor een andere event, samen met wat andere gitaristen. Als daar animo voor is, wat zouden mensen dan in een workshop willen zien?

Laser
18 januari 2008, 10:33
Mooi initiatief Harald ( zei de Belg, ALS die nog bestaan!!!! :satisfie: ).

Waarom de bijeenkomst vooraf een naam geven? Waarom het niet open laten en op dat moment zelf laten groeien wat uit de groep komt? Ik verkies momenteel dat laatste in Zoutleeuw. Komt daar uit dat verscheidene mensen een bepaalde activiteit verkiezen, dan kan dat vooralsnog op een later tijdstip georganiseerd worden.

Apeldoorn is wat ver van bij me thuis ( 216 km) anders zou ik zeker eens binnenwippen.

Otje
18 januari 2008, 20:04
Ik speel voornamelijk elektriek maar ben sinds een paar maanden diep in de klankkast gedoken :D. Erg verslavend. Qua niveau kan ik me in de verste verte niet meten met een ervaren fingerpicker, maar als het lijkt me leuk om de komen kijken en misschien een bescheiden moppie te spelen.

Harald
7 maart 2008, 08:50
Bump!

nav het topic over Thomas Leeb weer eens bij de SamSam langs geweest. Het zaaltje is inmiddels af, en lijkt ideaal voor zo'n meeting. Lokatie artcafé SamSam in Apeldoorn.

Heb 3 mogelijke data, maar wil wel binnen een week beslissen. Alvast even met Picker gecheckt, en die heeft ze nog vrij. Opzet denk ik vergelijkbaar als vorige keer, een daggedeelte met avondconcert door Eltjo en mezelf. Misschien kunnen we Arnaldo er ook weer bij vragen...

Mocht Eltjo snel weten 1 van die dagen verhinderd te zijn kunnen we daar misschien rekening mee houden. Kan hier helaas geen pol voor de data toevoegen. Mochten de mods dat wel kunnen, graag.

Mogelijkheden (zondagen)
25 mei
15 juni
22 juni

Misschien het beste om een lijstje aan te leggen met naam en daarachter de data dat je NIET kunt, dan kunnen we de datum kiezen die voor de meeste mensen mogelijk is.

Lijstje copy & paste en aanvullen
________________________________________

Harald
Picker

Jedeel
7 maart 2008, 10:05
Jedeel: 22 juni niet

25 mei
15 juni
22 juni

Misschien het beste om een lijstje aan te leggen met naam en daarachter de data dat je NIET kunt, dan kunnen we de datum kiezen die voor de meeste mensen mogelijk is.

Lijstje copy & paste en aanvullen


Hoop dat dit zo kan werken!

Harald
7 maart 2008, 11:32
Bijna http://gitaarnet.nl/forum/images/smilies/icon_razz.gif Zo misschien... een pol zou helemaal handig zijn, maar dat kan blijkbaar alleen in off topic, en dan zou je moeten aangeven wanneer je wel kunt.



Lijstje copy & paste en aanvullen
________________________________________

Harald
Picker
Jedeel (niet op 22 juni)


___

Jedeel
7 maart 2008, 12:22
Is inderdaad overzichtelijker zo :-)
Echter als ik nu op 'quote' klik, zie ik het lijstje niet terugkomen.

Niet dat ik nog een aanvulling moet doen, maar blijkbaar doe ik het niet goed?

Laser
7 maart 2008, 12:32
Is inderdaad overzichtelijker zo :-)
Echter als ik nu op 'quote' klik, zie ik het lijstje niet terugkomen.

Niet dat ik nog een aanvulling moet doen, maar blijkbaar doe ik het niet goed?

selecteer de lijst van namen , copy, en paste in je eigen antwoord.
Gaat prima.

"De Belgen" zitten ook niet stil intussen.
20 september: workshop met Jacques Stotzem, en 'savonds concert.
Zelfde locatie (Zoutleeuw). Voor het eerst in Vlaanderen.

Daarnaast maar een paar weken daarvandaan nogmaals een bijeenkomst om te jammen, ditmaal brengen alle eerdere aanwezigen huiswerk mee: iets (trukje, stukje) wat je aan de anderen wil aanleren en samen spelen.
En plezier maken natuurlijk :)

Laser
7 maart 2008, 12:36
Jahaaa,
het werkt.
Ik zie het ook. 8-)

Harald
7 maart 2008, 12:39
Even zitten proberen, maar het lukt alleen als CODE gebruik ipv QUOTE, maar dat ziet er ook niet uit... dus idd gewoon het lijstje maar copy & paste ipv de quote functie. Hoef je ook niet steeds van alles weg te halen. Lijstje dan tussen
QUOTE tags en het is helemaal mooi.

Jedeel
7 maart 2008, 14:56
selecteer de lijst van namen , copy, en paste in je eigen antwoord.
Gaat prima.

Ach..... wat kan het 'leven' toch simpel zijn. :satisfie:

Hennie V
7 maart 2008, 22:35
Ik ben er ook weer bij want voor deze meeting schuif ik gewoon alles aan de kant :-)
Harald
Picker
Jedeel (niet op 22 juni)
HennieV

hendrix2
8 maart 2008, 10:34
Ik zal hier een sticky van maken.

Ik zal zelf wss niet kunnen komen. Mei/Juni is volop examenperiode.

Harald, ik zal even kijken of ik nog een poll kan toevoegen, maar ik vrees ervoor.

hendrix2
8 maart 2008, 10:46
Na heel wat pruts/zoek werk, is het mij gelukt er een polletje bij te steken. Meerdere opties mogelijk!

Harald
8 maart 2008, 12:08
Mooi zo, bedankt!

Jedeel, heb voor jou al 1* 22 juni gekozen.

Jedeel
8 maart 2008, 12:20
Mooi zo, bedankt!

Jedeel, heb voor jou al 1* 22 juni gekozen.

Thanks, Harald! :)
En uiteraard Hendrix2 ook bedankt!

Megalomanian
8 maart 2008, 12:33
Kom uiteraard ook weer kijken ;-)
Elke zondag is goed. Maak er gewoon tijd voor

Harald
8 maart 2008, 13:08
Harald
Picker
Jedeel (niet op 22 juni)
HennieV
Megalomanian

Laser
8 maart 2008, 16:35
Heb gestemd:
data in juni kunnen zeker niet.

Jedeel
9 maart 2008, 23:33
Mooi zo, bedankt!

Jedeel, heb voor jou al 1* 22 juni gekozen.

Wat nu wel vreemd is, Harald, omdat jij voor mij even de 22e juni hebt gestemd lijkt het nu alsof jij zélf niet kan op de 22e. :-)
Moeten we dat nog corrigeren?

Harald
10 maart 2008, 10:18
Ach, gaat vooral even om de verhoudingen...

LaurentB
10 maart 2008, 11:25
Eh, ik kan alle data, maar dat kan ik niet aangeven...

Harald
10 maart 2008, 11:41
Dan hoef je dus niets te kiezen. Gaat er meer om een datum te kiezen waarop de meesten wel kunnen.

Harald
10 maart 2008, 11:42
Houd even het lijstje bij, dat is uiteraard niet bindend en onder voorbehoud dat je ook echt kunt tzt.

___________________

Harald
Picker
Jedeel (niet op 22 juni)
HennieV
Megalomanian
Laser
LaurentB

sanderz
10 maart 2008, 15:14
Wellicht ten overvloede, maar: mag je ook komen als je je niet voordien hebt aangemeld, opgegeven of ingeschreven?

Als ik kom, kom ik toch incognito, anders wordt ik namelijk herkend.

Harald
10 maart 2008, 16:10
Gewoon binnenkomen. Het is gewoon een openbaar café. Maar het is wel handig een beeld te hebben hoeveel mensen komen. Vorige keer had Anja een prima maaltijd tussen het middag en avondgedeelte in.Maar zo erg is handtekeningen uitdelen toch ook weer niet?

sanderz
10 maart 2008, 18:13
OK.

In dat geval kan ik alle data, maar dat betekent niet dat ik ook daadwerkelijk kom. Het is nogal een onderneming om met alle woonwagens een plekje te vinden in Apeldoorn.

(Flauw, ik ben niet bekend en heb niet eens een caravan: wel een kameel, maar ik laat mijn vrouw gewoon thuis.)

Hennie V
13 maart 2008, 21:21
Kom op jongens en meisjes,waar blijven jullie nou? Zo ongezellig was het toch niet de vorige keer?

Pais
13 maart 2008, 22:10
Het lijkt me hartstikke leuk om te komen, maar op zondag heb ik geen vervoer helaas. Als ik mee zou kunnen rijden vanaf groningen of friesland, dan hoor ik het graag!

Tupelo
17 maart 2008, 01:24
Is weer zo een ding van ik weet pas tegen die tijd of ik kan of niet, maar misschien kom ik ook wel ff langs.
Begin eigenlijk net weer mijn electrische kant te ontdekken in mezelf, de Prudentio Saez is geweken voor mijn telecaster mods en mijn resonator heeft het huis verlaten dus zit ik nu eenzaam met mijn Höffie, maar akoustische meetings zijn leuk! :)

Harald
17 maart 2008, 14:51
Uiteraard is het onmogelijk een datum te kiezen waarop iedereen kan. 25 Mei blijk ikzelf al een optreden in Apeldoorn te hebben, hoor ik vorige week. Heb nu 15 Juni vastgelegd.

De meeting is dus op Zondag 15 Juni in artcafé SamSam in Apeldoorn, met eropvolgend om 20:00 uur een optreden met in ieder geval Eltjo Haselhoff (Picker) en mezelf.

Harald
17 maart 2008, 14:55
@Hendrix2, de poll kan nu wel weer weg, bedankt voor het aanmaken.

hendrix2
17 maart 2008, 15:18
@Hendrix2, de poll kan nu wel weer weg, bedankt voor het aanmaken.
Als alles vastligt, laat je me het dan even weten?

Dan pas ik de aankondiging aan bovenaan het forum.

Harald
17 maart 2008, 15:35
Yes, 15 Juni ligt nu vast, is gecheckt met Anja en Eltjo. Nu verder uitwerken, en hopen dat er wat mensen op afkomen. Wil 's middags iets meer ruimte voor spontane jam dan vorige keer, en 's avonds wordt het een leuk optreden. Zal binnenkort even met Anja om de tafel gaan zitten, kijken of ze weer iets lekkers te eten wil klaarmaken, en wat lokale publiciteit plannen.

Wil iig weer een setje met LaurentB doen, als duo Flagé au Lait. Hoop dat we dit keer Passion Grace & Fire weer eens kunnen oppakken :)

Parkeren is dan (geen koopzondag) buiten de parkeergarages gratis, en met het zaaltje achterin is het ook een stuk geschikter, daar heb je geen last van in en uitloop, en het is er nu groot genoeg om de luisteraars van het normale café bezoek te scheiden. Er staat ook een installatie.
Houd even het lijstje bij, dat is uiteraard niet bindend en onder voorbehoud dat je ook echt kunt tzt.

___________________

Harald
Picker
Jedeel
HennieV
Megalomanian
LaurentB

LaurentB
17 maart 2008, 15:40
(...)

Wil iig weer een setje met LaurentB doen, als duo Flagé au Lait. Hoop dat we dit keer Passion Grace & Fire weer eens kunnen oppakken :)

Ik heb nu tenminste drie maanden om te oefenen :D

Harald
17 maart 2008, 15:42
Bij dat nummer ook geen overbodige luxe trouwens, als je niet meer zo in die stijl zit. Maar snel kijken welke we doen :noob:

LaurentB
17 maart 2008, 16:18
Bij dat nummer ook geen overbodige luxe trouwens, als je niet meer zo in die stijl zit.

Oh, dank je wel ;)

Harald
17 maart 2008, 16:38
Had het over mezelf...

dadgad
18 maart 2008, 00:43
Hallo Harald,

Als ik kan kom ik ook wel weer. Maar het is nog iets te ver
weg om daar al een definitieve uitspraak over te kunnen
doen...

Greetz,

Han.

MonkeyFace
18 maart 2008, 22:34
Als de agenda het toelaat zal ik er ook proberen te zijn (of ik een gitaar mee durf te nemen weet ik nog niet ;) ) Ik ben zeker geen fingerstyle god, en ben nog herstellende van een botbreuk in mijn linkerhand (handwortelbeentje van de pink was stuk na een valpartijtje bij het speedskaten ;) ), maar we zullen zien ;)

Laser
19 maart 2008, 10:23
Als de agenda het toelaat zal ik er ook proberen te zijn (of ik een gitaar mee durf te nemen weet ik nog niet ;) ) Ik ben zeker geen fingerstyle god, en ben nog herstellende van een botbreuk in mijn linkerhand (handwortelbeentje van de pink was stuk na een valpartijtje bij het speedskaten ;) ), maar we zullen zien ;)

Innige deelneming,
kunnen we een hoekje maken voor de revaliderenden :p

FunkyFlamenco
3 april 2008, 12:30
Ik zou ook graag willen komen! (met gitaar :) )

Harald
3 april 2008, 13:18
Leuk! Jij speelt dan toch ook wat hoop ik?

FunkyFlamenco
3 april 2008, 13:38
Ik wil wel wat spelen als dat kan :)

Harald
3 april 2008, 15:56
Prima, versterking is aanwezig. Uiteraard helemaal aan jou, maar wat klassiek is misschien ook wel leuk. Nylonsnarig blijft toch vaak afwezig bij deze gelegenheden. Is eigenlijk zonde.

_____________________________


Harald *
Picker *
Jedeel
HennieV
Megalomanian
LaurentB *
Monkeyface
Dadgad
FunkyFlamenco *

Laser
4 april 2008, 11:38
Prima, versterking is aanwezig. Uiteraard helemaal aan jou, maar wat klassiek is misschien ook wel leuk. Nylonsnarig blijft toch vaak afwezig bij deze gelegenheden. Is eigenlijk zonde.

_____________________________


Harald *
Picker *
Jedeel
HennieV
Megalomanian
LaurentB *
Monkeyface
Dadgad
FunkyFlamenco *

Klopt vind ik,
de nylonsnarigen mogen gerust ook wat in de verf gezet worden. Zonder afbreuk te willen doen aan de snaalsnarigen. Het één kan goed met het ander.

FunkyFlamenco
4 april 2008, 12:23
Ik kan wel wat nijlon spelen, alleen kan mijn nijlon gitaar niet versterkt worden...

chubbyfan
11 april 2008, 20:23
Ja lijkt me leuk(da,s maar 10 minuten lopen),ik hoop alleen dat ik niet weer na een uur al weg moet :)

Harald
21 april 2008, 14:04
Ik kan wel wat nijlon spelen, alleen kan mijn nijlon gitaar niet versterkt worden...

Evt. via microfoon, kan mijn Bernabe meenemen, maar dan heb je een redelijk piezo sound (ben niet happy met die pickup, maar doe te weinig met nylon om er iets anders is te zetten op het moment), en speel je op een gitaar die je niet kent.

Harald
21 april 2008, 14:06
Sprak Martijn Michel in Raalte, die wil ook wel komen, speelt s;'middags. Het avondconcert wordt driedubbel, Picker (eltjo), ikzelf en Arnaldo Lopez. We zullen zowel solostukken als duos en trios doen dan.
______________________________________________
Harald *
Picker *
Jedeel
HennieV
Megalomanian
LaurentB *
Monkeyface
Dadgad
FunkyFlamenco *
Chubbyfan
Martijn Michel *

PingusDB
1 mei 2008, 14:44
Datum maakt me niet zo veel uit, ben heel benieuwd !
Hoop er wat van op te steken en dat het gezellig is natuurlijk :)

Jedeel
31 mei 2008, 01:30
Sprak Martijn Michel in Raalte, die wil ook wel komen, speelt s;'middags. Het avondconcert wordt driedubbel, Picker (eltjo), ikzelf en Arnaldo Lopez. We zullen zowel solostukken als duos en trios doen dan.
______________________________________________
Harald *
Picker *
Jedeel
HennieV
Megalomanian
LaurentB *
Monkeyface
Dadgad
FunkyFlamenco *
Chubbyfan
Martijn Michel *

Effe dit topic 're-animeren' :-)

Ik vind dat er tot nu toe weinig mensen reageren. (Vakantie-perikelen?)
Kom op lui, de vorige meeting was gezellig en sfeervol!
Tot in de avond mooie optredens van Martijn, Harald, LaurentB en Arnaldo en nog wat gitaristen waar ik nu de naam van kwijt ben.
Daar komt nu nog Eltjo bij.

Ik zou het niet willen missen!!

Harald
31 mei 2008, 08:43
Mooi, een bump. Nog even druk met wat andere dingen (o.a. vanavond Andy mcKee in Nijverdal) , maar het wordt weer leuk. Er komt misschien 's middags nog een flamenco gitarist spelen. Hopelijk ook weer wat aanloop uit Apeldoorn zelf. LaurentB speelt helaas niet, omdat hij het te druk heeft. We gaan hier een leuke happening van maken, met 's middags wat meer tijd voor uitwisseling en jammen. Daar is nu ook wat meer ruimte voor, nu het zaaltje achter klaar is.

sanderz
31 mei 2008, 08:53
LaurentB speelt helaas niet, omdat hij het te druk heeft.
Juist:DRUK (http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=109470)

Harald
31 mei 2008, 13:28
Ik hield me juist in om die grap te maken, ook al zou Laurent hem zelf ook kunnen hebben gemaakt ;)

LaurentB
31 mei 2008, 20:58
Kun je nagaan, wat een tijd dat vreet, dat vervangen van batterijen...

Harald
9 juni 2008, 20:53
Bumpagain, qua spelen zit het s'middags denk ik ook weer aardig vol. Er komt misschien nog iemand flamenco spelen, en nog iemand via het voorprogramma voor Andy mcKee (nee, niet Andy zelf. Had leuk geweest, daar niet van :) )

Aarzel niet om gewoon binnen te vallen zondag, vaders mogen hun kinderen gewoon meenemen ;)

En het avondgedeelte met Eltjo (picker) en Arnaldo gaat ook leuk worden. Misschien zelfs met quatre main gitaarspel :D

VariAxe
11 juni 2008, 09:35
Als (nieuwe) student van Eltjo's Fingerstyle DVD kom ik graag even kijken bij de Meester.

dadgad
11 juni 2008, 11:19
Hallo Harald,

We hebben een locatie en een datum - maar hebben we
ook al een tijd ? Ik kan de hele thread geen aanvangstijd
vinden. En ik wil er wel graag op tijd zijn :)

Lijkt het je trouwens een aardig idee als ik weer een paar
fotootjes maak ?

Greetz,

Han.

Pep
11 juni 2008, 11:56
Ik wil er dan ook bij zijn.
Moet je dan je nylon gitaar meenemen, of niet?

Harald
11 juni 2008, 12:00
Oops, aanvangstijd vergeten? Het café is open vanaf 15:00 uur (zo uit mijn hoofd) aanvang 16:00, het avondconcert is vanaf 20:00 gepland.@ Pep, moet niet, maar mag uiteraard wel!

Harald
14 juni 2008, 19:56
Helemaal overheen gelezen, foto's, goed idee! Iemand die goede videoopnames wil en kan maken zou ook wel leuk zijn. Ook voor het avondconcert. Ik heb het concert in Dortmund op video, maar mijn camera kan niet zo goed met het podiumlicht overweg. Had een wit hemd aan. Lijkt op de video alsof ik licht geef!

Sowieso even kijken of er mengtafelopnames gemaakt kunnen worden. Dan is een wat mindere beeldkwaliteit misschien nog wel ok.

VariAxe
16 juni 2008, 11:56
Complimenten voor deze meeting !!

Ik heb een topdag gehad !! (goed voor motivatie en inspiratie !!)

Erg leuk.

Ook het babbeltje met de Eltjo, Harald en Arnaldo na afloop was erg leuk en leerzaam.


Wanneer is de volgende meeting ??

hendrix2
16 juni 2008, 12:59
Ik ontkleef deze even.

Ik hoop dat iedereen een fijne dag gehad heeft, en post gerust foto's als die er zijn!

mvg,
Hendrix2

LaurentB
16 juni 2008, 13:03
Verrek, was dat afgelopen weekend?? Ik dacht pas volgend weekend! alles loopt me door elkaar op het moment :-(

Harald
16 juni 2008, 16:35
Foto's heb ik zelf niet, maar dat komt wel goed, er zijn er heel veel gemaakt. Ga nog kijken of ik wat youtube clipjes van het avondconcert kan maken. Daar zit wel leuk materiaal bij :) Maar verwacht niet teveel haast daarbij. We zijn hier van de week met een nieuwe keuken bezig, en ik moet ook wat slaap inhalen van het weekend.

dadgad
17 juni 2008, 01:15
Hallo Harald, hallo allemaal,

'T was weer gezellig - maar het had iets drukker mogen
zijn. Dan had de organisatie zich waarschijnlijk ook wat
meer gewaardeerd gevoeld - nu moeten we die waardering
met een klein clubje opbrengen....

Ja, er zijn fotos gemaakt - door mij en nog een aantal
anderen. Wat de anderen met hun fotos gaan doen weet ik
niet, maar die van mij heb ik even snel in een webpage
geplakt: Fotos acoustische meeting (http://www.xs4all.nl/~hspeek/dadgad/gitaarnet/Meeting2008.html)

Harald, weet jij de naam van die Engelse jongen met die
Ovation ? Dan kan ik die nog even bij de fotos zetten.

Greetz,

Han.

Jedeel
17 juni 2008, 18:15
Hallo Harald, hallo allemaal,

'T was weer gezellig - maar het had iets drukker mogen
zijn. Dan had de organisatie zich waarschijnlijk ook wat
meer gewaardeerd gevoeld - nu moeten we die waardering
met een klein clubje opbrengen....

Han.

Ik ben het met je eens Han, erg gezellig, zéér vermakelijk, ook in trio-vorm
prachtige melodiën en harmoniën (kippenvel)!!!

Maar..... het had wat drukker mogen wezen!

Han, ook mooie foto's!!
Voor iemand die er niet geweest is, kan a.d.h.v. de foto's toch een goede
indruk krijgen.

chubbyfan
17 juni 2008, 18:17
jammer,ik dacht ook dat het volgende week was :o

Harald
17 juni 2008, 20:34
En dan heb ik het nog wel even zitten bumpen, de afgelopen week. Had inderdaad best wat drukker mogen zijn, wat niet wegneemt dat we ons prima hebben geamuseerd. En als het een beetje meezit kunnen we het trio concept wat vaker live gebruiken. Gaan we toch eens echt oefenen van te voren ;) Dat quatre mains werk is toch nog lastiger dan je zou denken :chicken:
Gelukkig hebben we de fotos nog... En filmpjes!

Houd het sounds forum dus maar even bij, zet net het eerste filmpje op youtube.

http://gitaarnet.nl/forum/showthread.php?p=1703572#post1703572

Harald
18 juni 2008, 15:26
Ik heb nog een disk met fotos gekregen van een bezoeker van het avondconcert, Eltjo en Arnaldo hebben zelf de solo fotos van zichzelf gehad. Die kan ik dus niet plaatsen. Een deel van de collectie is hier te vinden:

http://www.gitaarspel.nl/samsam/index.html

A good time was had by all :D

http://home.tiscali.nl/haraldkoll/4main.jpg

VariAxe
21 juni 2008, 19:15
Leuk om al die foto's te zien :)

Hoe vaak zijn die meetings ??
Het was mijn eerste en ik heb het enorm naar me zin gehad.

Jedeel
2 oktober 2008, 00:48
Leuk om al die foto's te zien :)

Hoe vaak zijn die meetings ??
Het was mijn eerste en ik heb het enorm naar me zin gehad.

Bump!!
(Is geloof ik gebruikelijk als ik reageer op zo'n oude posting....)

Ik zie, VariAxe, dat je nooit antwoord heb gehad.

Volgens mij is die jaarlijks, in ieder geval heb ik er nu 2 meegemaakt; 2007 en 2008 :)

En ze zijn zeer zeker voor herhaling vatbaar!!!!

End Bump :)

Harald
2 oktober 2008, 11:18
Wel een handige bump eigenlijk. Wanneer en waar een volgende gitaarnet akoestische meeting is nog onbekend. Maar de vorige meeting heeft wel tot het volgende theateroptreden geleid:

12 oktober spelen Eltjo Haselhoff, Arnaldo Lopez en ikzelf in theater Camuz in Leidschendam, georganiseerd door stichting steelstring (http://www.steelstring.nl/index.php)

voor meer info: http://www.camuz.nl/index.php?action1=playshow&VID=OLN209

VariAxe
5 oktober 2008, 02:39
Bump!!
(Is geloof ik gebruikelijk als ik reageer op zo'n oude posting....)

Ik zie, VariAxe, dat je nooit antwoord heb gehad.

Volgens mij is die jaarlijks, in ieder geval heb ik er nu 2 meegemaakt; 2007 en 2008 :)

En ze zijn zeer zeker voor herhaling vatbaar!!!!

End Bump :)

Ik ben geduldig :)