PDA

View Full Version : Vox Cambridge 30 Reverb Twin



Nils47
16 januari 2008, 12:37
Ik vroeg mij af of iemand ervaring heeft met deze versterker en of deze de 295 euro's echt waard is? Ik heb hem namelijk 2e hands zien staan op een website, en deze winkel is nogal een eindje van mij af.

Iemand deze versterker gehad, of eens op gespeeld?

Swaag
16 januari 2008, 12:46
Ik heb er één! En het bevalt heel goed.
Zoals toch van een Vox(je) verwacht mag worden, heel erg mooi in het clean, en als je het buisje van de voorversterker laat brullen een lekker mooi warm vervormd geluid.
Nadeel misschien is dat als je alles via een voetschakelaar wilt bedienen (kanaal omschakelen, reverb aan/uit, tremolo aan/uit) je twee voetsschakelaars nodig hebt.. of zelf wat knutselen natuurlijk.
Verder mag ik zeggen dat ondanks dat het een klein(er) bakje is, de zaak loeihard kan. En ook nog makkelijk te tillen trouwens.
En de prijs, tsja, ik heb tweedehands beduidend minder betaald.. 175,- euro via marktplaats. Nou moet ik wel zeggen dat de mijne wel wat gebruikssporen heeft op de bekleding.
Al met al een leuke amp voor thuis en kleinere zalen.

Nils47
16 januari 2008, 12:59
Oke! Klinkt goed! Maargoed voor kleine zalen? Als je in een grote zaal speelt kun je alsnog wel spelen lijkt me als je toch een mic ervoor hebt...

Ik zal eens kijken of er bij die winkel nog wat af te pingelen valt... Ik ben gewoon op zoek naar een degelijke combo, en het Vox geluid vind ik echt mooi.

Je ziet ze trouwens niet vaak volgens mij (deze versterker)...

Swaag
16 januari 2008, 13:08
Ja met de juiste PA lukt Ahoy' ook best haha.. oké ff serieus..
Hopelijk haal je wat van de prijs af of probeer je in ieder geval er 1 switch gratis bij te krijgen (kosten los iets van 45,-).
je kan ook zoeken op 2ehandssites, er worden met regelmaat van deze amps aangeboden, meestal rond de 200,-.
Succes!

ACSlater
17 januari 2008, 00:52
Ik heb er nog een en had er tot een jaar geleden twee. Beide voor €200 gekocht en dat is een prima prijs voor deze combo's. Erg mooi clean iig. Voor kleine zaaltjes hard zat ook al had ik vaak een mic voor.

Kriske
17 januari 2008, 01:29
Er staat een 30R (dus maar 1 speaker) op marktplaats.
Toevallig van mij :-)
Als je interesse hebt, neem zeker even contact op.

Nils47
17 januari 2008, 08:43
Er staat een 30R (dus maar 1 speaker) op marktplaats.
Toevallig van mij :-)
Als je interesse hebt, neem zeker even contact op.

Bedankt voor je aanbod! Maar ik heb toch meer interesse in de twin.

ACSlater
17 januari 2008, 17:22
Bedankt voor je aanbod! Maar ik heb toch meer interesse in de twin.

Check je pm!