PDA

View Full Version : Jeff Beck, wie zit er ook te wachten op een show in Nederland?



rockandrolling
16 januari 2008, 11:28
Wie zou er net als ik nou eens blij van worden als Jeff Beck eens een optreden zou geven in één van de mooie poppodia in Nederland! Ik wel!
Helaas stond ie alleen op t North Sea 2006....

duckman
16 januari 2008, 11:31
Jeff Beck live is super, ik heb hem in 2001 (?dacht ik) live gezien in de melkweg A'dam.

rockandrolling
16 januari 2008, 11:59
Jeff Beck live is super, ik heb hem in 2001 (?dacht ik) live gezien in de melkweg A'dam.

Te gek zeg! Melkweg is een mooie club daarvoor....

Barkeepert
18 januari 2008, 13:01
Speelt Beck dezerdagen eigenlijk ook nog nummers uit de periode 68-74?

rockandrolling
18 januari 2008, 14:36
Speelt Beck dezerdagen eigenlijk ook nog nummers uit de periode 68-74?
Volgens mij nog wel sporadisch, onlangs nog in een club in London, speelde ie veel Muddy Waters bluesnummers (met Clapton als guest) Hij speelde hier 5 shows achter elkaar, het is gefilmd voor dvd..

duckman
18 januari 2008, 14:43
Te gek zeg! Melkweg is een mooie club daarvoor.... zal wel stijf uitverkocht zijn geweest! (Wat kosten de kaarten dan?)

Viel wel mee, nog even met de beste man gepraat en met Jennifer Batten, was allemaal erg relaxed.Ik dacht ergens rond de 20 euro, niet schokkend i.i.g.

repelsteeltje
24 januari 2008, 23:25
Wie zou er net als ik nou eens blij van worden als Jeff Beck eens een optreden zou geven in één van de mooie poppodia in Nederland! Ik wel!
Helaas stond ie alleen op t North Sea 2006....

Ik ook.............

EuroCinema
31 januari 2008, 12:41
Ik heb 'm daar gezien en vond het wel erg veel gegier. Ik begrijp dat zijn stijl niet is blijven stilstaan, maar de subtiliteit van platen als Wired en Blow by Blow miste ik een beetje. Hoe dan ook een wereldgitarist natuurlijk.