PDA

View Full Version : Pinkpop '08



Pagina's : [1] 2 3

Realeigo
14 januari 2008, 22:26
Er waren al wat losse topics over een paar bands die kwamen, maar nu dan maar ff een centraal topic.

Foo Fighters, Metallica, Rage Against the Machine, Counting Crows, Editors, Flogging Molly, Paramore, Alter Bridge, Racoon, Moke

Volgens Last.fm moet dit zootje komen, maar niks behalve de 3 groten zijn bevestigd nog door de pinkpop site of enige band site.
Ook word er gespeculeerd over de Wombats!!!!!!!!



http://www.last.fm/event/314330

Luke-wannabe
14 januari 2008, 22:34
En ik weet wie dr heen gaat!

Tho
14 januari 2008, 22:39
En ik weet wie dr heen gaat!

Nou ik ook! Als Metallica in NL is ben ik er bij, dus ik ben er alleen op vrijdag ;)

Rockmo(ther)
14 januari 2008, 22:41
Nou ik ook! Als Metallica in NL is ben ik er bij, dus ik ben er alleen op vrijdag ;)
Ik ga ook. Alle drie de dagen!! Foo Fighters en Metallica!! :rockon:

Tho
14 januari 2008, 22:41
Ik ga ook. Alle drie de dagen!! Foo Fighters en Metallica!! :rockon:

vet!! Dan zie ik je sowieso bij Metallica! ;)

Weet iemand toevallig welke dag Flogging Molly speelt? Zou ik ook wel eens live willen zien

Bigfoot414
14 januari 2008, 23:05
Als ze zo door gaan met goeie namen ga ik ook een paar dagen in Landgraaf kamperen :)

Squier4ever
14 januari 2008, 23:29
Als ze zo door gaan met goeie namen ga ik ook een paar dagen in Landgraaf kamperen :)

ik ook met wss gratis entree ook nog!

Luke-wannabe
14 januari 2008, 23:46
Ik ga ook. Alle drie de dagen!! Foo Fighters en Metallica!! :rockon:
Wat? Rage Against The Machine zul je bedoelen! Man wat ga ik daar los...

VDP
14 januari 2008, 23:54
is er al bekend welke dagen metallica en rage against the machine spelen?

zou ik toch echt wel willen zien

Luke-wannabe
14 januari 2008, 23:58
Rage de laatste en Metallica de eerste geloof ik. En als afsluiter natuurlijk :)

TimmU
15 januari 2008, 00:07
Man , ik kan nu al niet wachten om Rage te zien, wat lijkt me dat geweldig. Metallica vind ik minder indrukwekkend live, maar nog steeds wel cool.Heb ze al een aantal keer gezien. Eerste keer was kicke , daarna is het eigenlijk wel een beetje meer van 'tzelfde. Heb ik met andere bands minder snel.

RAGE ! RAGE ! RAGE !!!!!!!!!!!!
En dan Killing in the name of, Bombtrack of iets dergelijks spelen. Kijken hoe Landgraaf gaat trillen op z'n gevesten!

VDP
15 januari 2008, 00:13
oké merci

mss wordt het kiezen tussen een van de twee

hopen da de exames een beetje meevallen


wist trouwens niet dat rage against the machine terug samen waren, zijn ze enkel aan het touren of is er ook kans dat er een nieuw album komt binnekort?

Luke-wannabe
15 januari 2008, 00:19
Man , ik kan nu al niet wachten om Rage te zien, wat lijkt me dat geweldig. Metallica vind ik minder indrukwekkend live, maar nog steeds wel cool.Heb ze al een aantal keer gezien. Eerste keer was kicke , daarna is het eigenlijk wel een beetje meer van 'tzelfde. Heb ik met andere bands minder snel.

RAGE ! RAGE ! RAGE !!!!!!!!!!!!
En dan Killing in the name of, Bombtrack of iets dergelijks spelen. Kijken hoe Landgraaf gaat trillen op z'n gevesten!
Zoooo... Echt los daarzo!

Jellyfish00
15 januari 2008, 18:29
Ik ga alledrie de dagen :rockon: Hopen op een aardbeving natuurlijk :hippie:

AART
15 januari 2008, 19:04
Wombats!!!!!!!!

Nee he, toch niet britpop festival 2? Die bandjes lijken me echt te veel op elkaar en het is nog vaak zwak ook.

Tho
15 januari 2008, 19:05
Nee he, toch niet britpop festival 2? Die bandjes lijken me echt te veel op elkaar en het is nog vaak zwak ook.

Goed gezegd.

Herman
15 januari 2008, 19:28
Arghh...ik dacht dit jaar voor de 2e keer te gaan Lowlanderen...maar dit is wel héél verlijdelijk :|

Rockmo(ther)
15 januari 2008, 19:50
Maakt Rage ook nog nieuwe muziek dan?;)
(Heb 1 cd thuis en die is goed. Maar Metallica en Foo zijn toch mijn favorieten).

Axelll
16 januari 2008, 19:40
Nee he, toch niet britpop festival 2? Die bandjes lijken me echt te veel op elkaar en het is nog vaak zwak ook.

Ga toch es ff lekker dood. Gaat dit een brittpop bash topic worden ofzo?

hendrix_appendix
16 januari 2008, 21:16
Nou nou nou, dat vind ik ook wel heel cru hoor. Het is gewoon een feit dat veel britpop op elkaar lijkt, dat is toch niet erg? Zijn ze allemaal kut.

Veekeren
16 januari 2008, 22:00
Nou nou nou, dat vind ik ook wel heel cru hoor. Het is gewoon een feit dat veel britpop op elkaar lijkt, dat is toch niet erg? Zijn ze allemaal kut.

En veel metal lijkt ook op elkaar, en veel flamenco ook, en veel schlager ook, en veel jumpstyle ook, enz.

hendrix_appendix
16 januari 2008, 22:12
Klopt! Kutmuziek dus!
Behalve schlager dan, ondergewaardeerde kunst en een stuk veelzijdiger dan men in de eerste instantie zou denken.

Veekeren
16 januari 2008, 22:19
Klopt! Kutmuziek dus!
Behalve schlager dan, ondergewaardeerde kunst en een stuk veelzijdiger dan men in de eerste instantie zou denken.

Dennie Christian = God :rockon:

Tho
17 januari 2008, 11:24
Ga toch es ff lekker dood. Gaat dit een brittpop bash topic worden ofzo?

ey, moet je een paar rossen?

Terug ontopic nu! :)

Acoustic
17 januari 2008, 16:11
Alleen RATM, FF, en 'tallica en Racoon zijn nog officieel bevestigt, rest komt waarschijnlijk in Paradiso bij de bekendmaking. Dat was rond de 10e van Feb dacht ik ..

Nja Flogging Molly in n tent zie ik wel zitten :)

Hopen op the mars volta :D

Axelll
20 januari 2008, 15:54
ey, moet je een paar rossen?

Terug ontopic nu! :)


Bring it on Biatch!

Squier4ever
20 januari 2008, 15:56
Alleen RATM, FF, en 'tallica en Racoon zijn nog officieel bevestigt, rest komt waarschijnlijk in Paradiso bij de bekendmaking. Dat was rond de 10e van Feb dacht ik ..

Nja Flogging Molly in n tent zie ik wel zitten :)

Hopen op the mars volta :D

Flogging molly in 'n tent zal op Pinkpop niet gaan gebeuren waarschijnlijk.

Tho
20 januari 2008, 15:56
Bring it on Biatch!

gast, britpop is gay. Live with it. Niet meteen zo gaan miepen want het gaat over Pinkpop, en als mensen het niet eens zijn met het feit dat er nogal wat britpop te horen gaat zijn mogen ze dat best zeggen.

En ik geloof er niets van dat jij een ros van mij wilt

drap
20 januari 2008, 16:16
Wat ik grappig vind is dat tegenwoordig alles wat uit Groot Britannie komt ook gelijk als Britpop wordt bestempeld, zo gauw als dat een bepaalde band ook maar even populair wordt. Als men het verschil niet kan horen tussen een Arctic Monkeys en een Franz Ferdinand, of een Zutons en een Biffy Clyro, dan heeft men lopen slapen de laatste jaren. Tussen de Coldplays en de Snow Patrols door komen er zat hele goeie bands uit Groot Britannie. Helaas ook heel veel regelrechte bagger, wat dan ook onder de noemer Britpop valt.

Squier4ever
20 januari 2008, 16:19
idd niet zo zeuren over britpop er zitten echt goede bands tussen.

Borus van den Brand
20 januari 2008, 17:34
Ik ben van plan dit jaar voor het eerst heel 't weekend te gaan, en m'n vraag was of je op het campeerterrein zelf bier mee mag nemen...

Jellyfish00
20 januari 2008, 17:58
Is er eigenlijk een gitaarnet-stand op de camping?

Wouter!
20 januari 2008, 18:00
Ben er nog over aan het denken, woon 25 km bij Landgraaf vandaag. Even kijken of ik zin heb

Mitch
20 januari 2008, 18:10
Wat ik grappig vind is dat tegenwoordig alles wat uit Groot Britannie komt ook gelijk als Britpop wordt bestempeld, zo gauw als dat een bepaalde band ook maar even populair wordt. ......... Helaas ook heel veel regelrechte bagger, wat dan ook onder de noemer Britpop valt.
Misschien een idee om een nieuwe indeling te maken.
Britpop enerzijds, Britpoep anderzijds.

drap
20 januari 2008, 18:10
Is er eigenlijk een gitaarnet-stand op de camping?

Ja hoor! De derde tent links van het midden hebben we dit jaar afgesproken.

Squier4ever
20 januari 2008, 18:15
Ik ben van plan dit jaar voor het eerst heel 't weekend te gaan, en m'n vraag was of je op het campeerterrein zelf bier mee mag nemen...

zoveel als je maar wilt.

Keesz
21 januari 2008, 00:31
Wat ik grappig vind is dat tegenwoordig alles wat uit Groot Britannie komt ook gelijk als Britpop wordt bestempeld, zo gauw als dat een bepaalde band ook maar even populair wordt. Als men het verschil niet kan horen tussen een Arctic Monkeys en een Franz Ferdinand, of een Zutons en een Biffy Clyro, dan heeft men lopen slapen de laatste jaren. Tussen de Coldplays en de Snow Patrols door komen er zat hele goeie bands uit Groot Britannie. Helaas ook heel veel regelrechte bagger, wat dan ook onder de noemer Britpop valt.


Je kan ook als britpop bandje zeggen dat je een ''zware gitaar rockband'' bent...(zie die artifarti's van MOKE)

Spitfire
21 januari 2008, 09:47
idd niet zo zeuren over britpop er zitten echt goede bands tussen.
Dit is dus precies wat drap bedoelde... :stop:

Axelll
21 januari 2008, 20:18
gast, britpop is gay. Live with it. Niet meteen zo gaan miepen want het gaat over Pinkpop, en als mensen het niet eens zijn met het feit dat er nogal wat britpop te horen gaat zijn mogen ze dat best zeggen.

En ik geloof er niets van dat jij een ros van mij wilt

Oh ja tuurlijk is brittpop gay flikker toch een end op gast. Zon ongenuanceerde mening wil je ook niet horen of metal of wel dan?

En dat wat die ros betreft, laat maar zitten jongen ga gerust verder in het leven met de gedachte dat je iedereen en alles aankan...

Squier4ever
21 januari 2008, 23:07
Oh ja tuurlijk is brittpop gay flikker toch een end op gast. Zon ongenuanceerde mening wil je ook niet horen of metal of wel dan?

En dat wat die ros betreft, laat maar zitten jongen ga gerust verder in het leven met de gedachte dat je iedereen en alles aankan...

effe chille bill, je weet zelf toch ook wel dat metal boutherrie is itt britpop.

amon
22 januari 2008, 11:35
Ik volg het allemaal niet, maar is er al een programma bekend?

Ik zit sterk te denken aan een dagkaartje voor de dag met RATM. Had ergens gezelen dat ze de afsluiter waren? Maar ben wel benieuwd wie er die dag nog meer zal gaan spelen.

Borus van den Brand
2 februari 2008, 22:26
Lijst goudentip:

1. Editors
2. Muse
3. Linkin Park
4. Metallica
5. Green Day
6. Coldplay
7. Queens Of The Stone Age
8. Radiohead
9. The Killers
10. Rammstein
11. Pearl Jam
12. Arctic Monkeys
13. Anouk
14. Red Hot Chili Peppers
15. Moke
16. The Prodigy
17. My Chemical Romance
18. The Wombats
19. Kaiser Chiefs
20. Snow Patrol
21. Incubus
22. Fall Out Boy
23. System Of A Down
24. Mika
25. Nickelback
26. 30 Seconds To Mars
27. Krezip
28. Foo Fighters
29. Kate Nash
30. Within Temptation
31. Flogging Molly
32. Tokio Hotel
33. Nightwish
34. The Kooks
35. Fiction Plane

Met 'n hoop bands kan ik wel leven, maar wat doen Editors op één?! Laat Within Temptation en Tokio hotel ook maar achterwege... Ik hoop op QOTSA, Arctic Monkeys, Wombats, The Killers, Radiohead en nog veel meer...

Herman
4 februari 2008, 17:11
Wat houd die gouden tip precies in?

Barkeepert
4 februari 2008, 18:34
Volgens mij is het gewoon een lijst van bands die mensen willen zien.

Ohja mensen, Serj Tankian komt ook op de zondag en waarschijnlijk vlak voor RATM. Grote kans dat Tom Morello hier al het podium op zal komen of dat Tankian bij Rage op het podium komt aangezien zij samen de organisatie Axis of Justice hebben opgericht.

Borus van den Brand
6 februari 2008, 12:42
Wat houd die gouden tip precies in?


Je kon op de Pinkpop-site (ik meen) drie bands invullen die je graag naar Pinkpop ziet komen, dit is de uitslag. ;)

Squier4ever
6 februari 2008, 16:07
vandaag zijn moke, racoon en counting crows officieel bevestigd....

Squier4ever
6 februari 2008, 17:26
en ik lees net op de site van flogging molly dat ze op vrijdagavond op pinkpop gaan knallen!

WICKED
6 februari 2008, 20:26
pff the kooks moetne komen

Squier4ever
7 februari 2008, 17:03
pff the kooks moetne komen

die waren er vorig jaar al....

drap
7 februari 2008, 17:05
Da's toch traditie op Pinkpop? Dat bepaalde bands minsten één keer in de twee jaar komen optreden?

Squier4ever
7 februari 2008, 17:25
Da's toch traditie op Pinkpop? Dat bepaalde bands minsten één keer in de twee jaar komen optreden?

ze waren op PP 2007....
nja kaiser chiefs ook in 2005&2006.

Borus van den Brand
7 februari 2008, 18:11
pff the kooks moetne komen

Vorig jaar Linkin Park laten schieten om bij The Kooks vooraan te kunnen staan, was wel de moeite waard!

ScptR
7 februari 2008, 18:28
Zit er over te denken om er heen te gaan maja, de meeste bands spreken me niet echt aan.. Dus wordt eerder FOR voor mij.
Alleen Metallica en RATM vind ik wat, maar voor de rest hoeft het van mij niet..

Mufftin
7 februari 2008, 20:37
Zit er over te denken om er heen te gaan maja, de meeste bands spreken me niet echt aan.. Dus wordt eerder FOR voor mij.
Alleen Metallica en RATM vind ik wat, maar voor de rest hoeft het van mij niet..

nou ik heb dus hetzelfde leuke band maar alleen foo fighters, metallica en RATM boeie me tot nu toe maar.

Squier4ever
7 februari 2008, 21:22
Vorig jaar Linkin Park laten schieten om bij The Kooks vooraan te kunnen staan, was wel de moeite waard!

eeuwig zonde man! Linkin Park rules!

nevyn292
7 februari 2008, 21:49
nou, linkin park was dus echt neit veel bijzonders aan vorig jaar!

Squier4ever
7 februari 2008, 22:06
nou, linkin park was dus echt neit veel bijzonders aan vorig jaar!

ok vond ik wel.

nevyn292
8 februari 2008, 12:49
ok vond ik wel.

moah, van mijn part hadden ze net zo goed een cd-tje erin kunnen stoppen, want erg veel verschil met de cd's was er niet, kreeg niet echt een 'live' feeling. wel knap dat je daartentegen precies kan klinken als op de cd

de scissor sisters, die vond ik nou wel leuk :cheerup:

Squier4ever
8 februari 2008, 12:56
moah, van mijn part hadden ze net zo goed een cd-tje erin kunnen stoppen, want erg veel verschil met de cd's was er niet, kreeg niet echt een 'live' feeling. wel knap dat je daartentegen precies kan klinken als op de cd

de scissor sisters, die vond ik nou wel leuk :cheerup:


scissor sisters is ultra ultra gay slecht en fout.
linkin park was voor mij echt een band die ik al een paar jaar wilde zien en als dat gebeurd is dat magisch, misschien was ik daarom bevooroordeeld, maar ik vond het geniaal.

dankje btw, dankzij dit zet ik maar weer eens ff lekker LP op.

Robert H
8 februari 2008, 14:21
scissor sisters is ultra ultra gay slecht en fout.
linkin park was voor mij echt een band die ik al een paar jaar wilde zien en als dat gebeurd is dat magisch, misschien was ik daarom bevooroordeeld, maar ik vond het geniaal.

De begrippen "Linkin Park" en "geniaal" in één zin gebruiken... Ik denk dat ik de Scissor Sisters ook maar ultra ultra gay slecht en fout moet gaan vinden, jij hebt er immers duidelijk verstand van, hahahahahahahahahaha.

Squier4ever
11 februari 2008, 11:24
De begrippen "Linkin Park" en "geniaal" in één zin gebruiken... Ik denk dat ik de Scissor Sisters ook maar ultra ultra gay slecht en fout moet gaan vinden, jij hebt er immers duidelijk verstand van, hahahahahahahahahaha.

nee dat niet, dat is slechts mijn mening en je bent vrij om niet daar in mee te gaan.

voor mij was LP geniaal omdat ik ze al jaren wilde zien. soort van magisch moment. met LP is het voor mij allemaal begonnen snapje? scissor sissies vind ik ronduit irritant, vervelende muziek en dat stemmetje maakt t helemaal af.

nevyn292
11 februari 2008, 15:10
ah, ik vond het optreden van scissor sisters juist geniaal, die klonken tenminste een beetje vet!

daarentegen had LP ook wel iets speciaals voor mij, maar dat was er na 5 minuten echt al af.


marilyn manson vond ik ook niet echt dat je zegt je van het op pinkpop vorig jaar, daarentegen bij zn eigen show in december heb ik genoten. mooie van pinkpop was wel dat de hele sfeer ineens klopte, begon precies op eht goede moment te onweren, versterkt het optreden wel met zulks weer erachter :cooler:

Gitaar4LifeDude
11 februari 2008, 16:11
ook ik gaat als alterbridge komt zingt ome daan ff alle nummers mee!

Squier4ever
13 februari 2008, 13:41
Vrijdag:
Zuid
Metallica (Show van 2.15u)
Incubus
Flogging Molly

Noord
Alter bridge
SAT2D

Tent
Porcupine Tree


Zaterdag:

Tent (geen John Peel meer, naam nog onbekend.. Mogelijk sponsor naam):
Groove Armada
Justice
Komen nog 3 acts bij.

Hoofdpodium
Foo Fighters
Kaiser Chiefs
Editors
KT Tunstall
Moke

3FM-stage:
The Verve
Novastar
Bad Religion

Zondag:


Tent:
Patrick Watson
Kate Nash
Pete Murray
Saybia
Roisin Murphy

3FM Stage:
The Wombats
Cavalera Conspiracy
The Hives
Serj Tankian
Counting Crows

Zuid:
Fiction Plane
Gavin Degraw
Racoon
Queens of the Stone Age NOG NIET BEVESTIGD !!! (maar ze komen wel, aldus Jan Smeets)
Rage against the machine

Mufftin
13 februari 2008, 14:08
ja ik ga naar pinkpop Incubus komt :d

Acoustic
13 februari 2008, 16:36
Duidelijk dit jaar ;)

Worden d'r nog 8 bekend gemaakt verder, waaronder 2 dance -acts.
Prodigy hopen ;)

Luke-wannabe
13 februari 2008, 16:42
Fakking vet dat QUOTSA komt. Ik zou al gaan maar nu ga ik natuurlijk al helemaal.

Borus van den Brand
13 februari 2008, 18:13
Verwacht wel dat ik er bij ben!

Favorieten:
QOTSA
RATM
Wombats
Hives
Metallica
Foo Fighters
Kaiser Chiefs
Moke

Madcow
13 februari 2008, 18:26
Jaaa Sat2d, Geweldige band :) En ja, Metallica en Rage against the machine he

Squier4ever
13 februari 2008, 18:53
ik ga zaterdag een kaartje halen voor mezelf en mn broertje

Hellsbellsnl
13 februari 2008, 19:45
Ga ook maar eens vrij vragen denk ik.
:sssh: ben 34 en nog nooit op pinkpop geweest
(wordt eigenlijk wel tijd)

nevyn292
13 februari 2008, 20:55
foei!

en dat terwijl ik al op mn 16e ging!

GibsUn
13 februari 2008, 21:17
ikga vrijdag waarschijnlijk(voor metallica).. maar wat ik niet snap
..vrijdag
waarom vrijdag?
dan heb ik SCHOOL!!!
ikwoon in belgie dus dan kan ik daar pas zijn rond 19u... heb ik dan niet al fucking veel gemist?

Giels
13 februari 2008, 21:26
Whieeeuw, ik was helemaal in paniekerdepiek dat ik niet naar QotSA kon op de 28ste door de vakantie enzo. Maar nu komen ze fijn op Pinkpop.
Nu kan ik met de 50 euro die ik voor de verkoop van mijn QotSA kaartje heb, toch al bijna een dagkaart voor zondag kopen, en dan krijg ik RATM en Serj Tankian er ook bij :D.

Herman
13 februari 2008, 22:04
ikga vrijdag waarschijnlijk(voor metallica).. maar wat ik niet snap
..vrijdag
waarom vrijdag?
dan heb ik SCHOOL!!!
ikwoon in belgie dus dan kan ik daar pas zijn rond 19u... heb ik dan niet al fucking veel gemist?

Zoiets heet vrij nemen..voor een festivallatje moet kunnen toch? :) Vind de maandag trouwens erger dan die vrijdag..dan ben je helemaal gaar ;)

Squier4ever
13 februari 2008, 23:02
scheelt dat ik dan ook vrij heb, net als maandagochtend. wss neem ik de middag ook gewoon lekker vrij. heb er zin an!

Hellsbellsnl
14 februari 2008, 00:59
foei! en dat terwijl ik al op mn 16e ging!
Sorry,
Op mijn 16e zou ik met de fiets van weert naar landgraaf/heerlen (weet niet of het toen al in landgraaf werd gehouden) hebben moeten fietsen.
Das een pokke eind met al die kratten bier achterop de fiets.
Laat staan het gewicht aan wiet die we toen nog met redelijke hoeveelheden inhaleerde.

TimmU
14 februari 2008, 13:17
PORCUPINE TREE!

Squier4ever
14 februari 2008, 14:30
Sorry,
Op mijn 16e zou ik met de fiets van weert naar landgraaf/heerlen (weet niet of het toen al in landgraaf werd gehouden) hebben moeten fietsen.
Das een pokke eind met al die kratten bier achterop de fiets.
Laat staan het gewicht aan wiet die we toen nog met redelijke hoeveelheden inhaleerde.

je mag geen kratten meenemen naar pinkpop, alleen blikken. dat je het ff weet.

qroy
14 februari 2008, 14:47
Dat was in 1970 misschien wel anders :P

Squier4ever
14 februari 2008, 14:56
Dat was in 1970 misschien wel anders :P ja dat kan maar ik denk zeg t ff, is zo lullig als ze afgenomen worden bij de ingang van de camping.

Keesz
14 februari 2008, 15:32
QUEENS OF THE STONE EEEEEEDSJ!!!

kaartje voor zondag halen denk!

ixque
14 februari 2008, 15:47
Dat word dus ZONDAG

Jellyfish00
14 februari 2008, 16:13
Ik vind de bekendmakingen een beetje tegenvallen.. Er waren al wat grote namen maar de enige die erbij gekomen zijn die ik wil zien zijn QOTSA en Flogging Molly.. en een beetje de Kaiser Chiefs.

.john.s
14 februari 2008, 20:31
ik ga eigenlijk voor flogging molly en metallica de rest ben ik eigenlijk niet mee bekend maar ik ben ook van 1992 dus dat zal wel mee spelen erin :P maar het word zeker tof denk ik en de rest van de bands zolang ze mooie muziek maken ben ik gelukkig. (en zowiezo metallica moet ik een keer in mijn leven live gezien hebben)

drap
14 februari 2008, 21:16
Ik vind de bekendmakingen een beetje tegenvallen.. Er waren al wat grote namen maar de enige die erbij gekomen zijn die ik wil zien zijn QOTSA en Flogging Molly.. en een beetje de Kaiser Chiefs.

Jij spoort niet. Dit is buiten de smaakkwestie om de beste line-up in jaren gek! Bijna nooit hebben er zoveel grotere acts gestaan op Pinkpop.

Squier4ever
14 februari 2008, 21:47
ik ga eigenlijk voor flogging molly en metallica de rest ben ik eigenlijk niet mee bekend maar ik ben ook van 1992 dus dat zal wel mee spelen erin :P maar het word zeker tof denk ik en de rest van de bands zolang ze mooie muziek maken ben ik gelukkig. (en zowiezo metallica moet ik een keer in mijn leven live gezien hebben)

dat je van 1992 bent wil toch niet zeggen dat je de rest van de bands niet kent, je zou op zijn minst de wat nieuwere acts kunnen kennen....

Hellsbellsnl
14 februari 2008, 22:19
ja dat kan maar ik denk zeg t ff, is zo lullig als ze afgenomen worden bij de ingang van de camping.
Zuipen we ze toch gelijk leeg.
"Don't give the security pricks the satisfaction":hippie:

qroy
15 februari 2008, 13:11
Je mag ze wel bewaren achterin mijn auto. Loop je gewoon steeds even de camping af om er een te drinken :P

Jellyfish00
15 februari 2008, 16:06
Moet je wel met de auto zijn.. Kan m'n kratje ook wel in de trein laten staan maar volgens mij is dat geen slim idee.

qroy
15 februari 2008, 20:02
Je mag ze wel bewaren achterin mijn auto. Loop je gewoon steeds even de camping af om er een te drinken :P

1234567890

Realeigo
16 februari 2008, 10:10
Er zijn op het moment te veel gebruikers voor dit evenement. Probeer het over een paar minuten nog eens.

Drukte :chicken:

Mufftin
16 februari 2008, 10:41
ik heb hetzelfde kaarten zijn druk in de verkoop :P

RRRobin
16 februari 2008, 10:48
Kaarten gereserveerd! whoo! zie jullie dan ;)

Mufftin
16 februari 2008, 12:37
probeer ik de kaarten te bestellen zit ik er eindelijk in, geeft die bij verzenden aan dat er geen kaarten in mijn regio kunnen worden verzonden. Nog meer mensen met die probleem?

Squier4ever
16 februari 2008, 12:47
ik heb net 2 kaartjes gekocht in de winkel!

drap
16 februari 2008, 12:52
probeer ik de kaarten te bestellen zit ik er eindelijk in, geeft die bij verzenden aan dat er geen kaarten in mijn regio kunnen worden verzonden. Nog meer mensen met die probleem?

Wie kopt 'm in! :cheerup:

Barkeepert
16 februari 2008, 13:07
Ik ga zo ook maar even een kaartje halen.

happynjitram
16 februari 2008, 13:17
Heb me kaartje voor de vrijdag vanochtend gehaald, Heb er zin in!

qroy
16 februari 2008, 13:23
Wow, voor de eerste keer dat ik in de rij moest staan bij het lokale voorverkooppunt. En dan iemand voor me die 21 (!!) weekendkaarten kocht.

Maar ik ben van de partij, met een mooi full-color kaartje :P

Squier4ever
16 februari 2008, 13:27
Wow, voor de eerste keer dat ik in de rij moest staan bij het lokale voorverkooppunt. En dan iemand voor me die 21 (!!) weekendkaarten kocht.

Maar ik ben van de partij, met een mooi full-color kaartje :P

1 om zelf te gaan en 20 om te verkopen?

Luke-wannabe
16 februari 2008, 13:36
Woot ik heb mn kaarten!
Of nouja.. Mn vriendin heeft ze geregeld :D

Acoustic
16 februari 2008, 14:13
Hoppa. Kaarten binnen!

de vrijdag gaat lekker snel

Realeigo
16 februari 2008, 15:01
Ik heb ze ook. Nu nog 3 maanden wachten voordat t festival begint..

Squier4ever
16 februari 2008, 15:18
gewoon lekker bandjes gaan luisteren die er spelen, zodat je dan alles kunt meeblèren.

RRRobin
16 februari 2008, 15:32
gewoon lekker bandjes gaan luisteren die er spelen, zodat je dan alles kunt meeblèren.

precies, daar kom je die 3 maanden wel mee door :p

Tho
16 februari 2008, 15:41
En wie heeft er een dagkaart voor de vrijdag? Tho gaat naar Metallicaaaaaaaaa!!!! :D:D

happynjitram
16 februari 2008, 16:34
En wie heeft er een dagkaart voor de vrijdag? Tho gaat naar Metallicaaaaaaaaa!!!! :D:D

Ik oooooohoooooooooooook 8-)

Mufftin
16 februari 2008, 17:12
Wie kopt 'm in! :cheerup:

Friesland he :P. Nee ik bestelde hem op mijn andere adres in Overijssel, in Friesland werken ze nog met duiven. Maar ik heb ze binnen er was een grote storing bij ticket service omdat een of ander festival in grote belangstelling stond:P, kreeg net een mail met die tekst.

MAAR IK GA 3 DAGEN!

Mufftin
16 februari 2008, 17:13
1 om zelf te gaan en 20 om te verkopen?

nee hij kocht er 21 omdat:

ze 3 dagen gingen alle 3 dus met 7 mensen, ze wisten nog niet dat er een 3 dagen kaart was :P.

Squier4ever
16 februari 2008, 17:17
nee hij kocht er 21 omdat:

ze 3 dagen gingen alle 3 dus met 7 mensen, ze wisten nog niet dat er een 3 dagen kaart was :P.

wat een domme mensen daar in de achterhoek, achja achterhoek, achterbuurt wie trekt het verband....

Jellyfish00
16 februari 2008, 17:47
ik ga ook metallica zien =) en RATM =)

Squier4ever
16 februari 2008, 19:12
er zijn vandaag 30.000 kaarten verkocht voor pinkpop.

Realeigo
16 februari 2008, 19:27
En dan te bedenken dat er 40.000 PP's zijn en 20.000 dagkaarten.

Tho
16 februari 2008, 19:42
er zijn vandaag 30.000 kaarten verkocht voor pinkpop.

whow shit joh! Gelukkig was er ik op tijd bij. Het zou me niets verbazen als maandag alles weg is

Squier4ever
16 februari 2008, 19:54
nee er zijn iets van 100.000 kaarten in totaal...

-geert-
19 februari 2008, 18:27
Kaartje binnen!! Passepartout , mooi weer met de 12- persoons legertent die kant op :D

Herman
19 februari 2008, 19:27
nee er zijn iets van 100.000 kaarten in totaal...

Er zijn maar 40.000 camping (/weekend)kaarten? en ik dácht 20.000 dagkaarten..

Rockmo(ther)
19 februari 2008, 19:50
Heb er zin aan!!!

Squier4ever
19 februari 2008, 20:27
Er zijn maar 40.000 camping (/weekend)kaarten? en ik dácht 20.000 dagkaarten..



klopt ik las het ook. my bad.

TimmU
19 februari 2008, 23:06
whow shit joh! Gelukkig was er ik op tijd bij. Het zou me niets verbazen als maandag alles weg is
Zelfs als alle kaarten verkocht zijn, zijn die 3dagenkaarten altijd voor een schappelijke prijs op marktplaats te vinden, of voor het terrein.

Luke-wannabe
20 februari 2008, 10:23
Zelfs als alle kaarten verkocht zijn, zijn die 3dagenkaarten altijd voor een schappelijke prijs op marktplaats te vinden, of voor het terrein.
Meen je dat serieus? Mensen bieden ze toch voor veel meer aan vaak?

Herman
20 februari 2008, 13:10
Yeah! Vanochtend ook mijn weekend kaartje gekocht! Ik heb er zin in! Maar word waarschijnlijk wel compromissen sluiten, met zoveel goede bands móet er wel iets tegelijk spelen..

qroy
20 februari 2008, 13:13
Er zijn maar 40.000 camping (/weekend)kaarten? en ik dácht 20.000 dagkaarten..


Precies, 40.000 + ( 3 x 20.000 ) = 100.000 kaarten in totaal.

qroy
20 februari 2008, 13:14
Meen je dat serieus? Mensen bieden ze toch voor veel meer aan vaak?

Je moet ze dan ook pas een paar dagen voor Pinkpop kopen. Dan worden de mensen met een teveel aan kaarten ineens zenuwachtig.

Mufftin
20 februari 2008, 13:40
Yeah! Vanochtend ook mijn weekend kaartje gekocht! Ik heb er zin in! Maar word waarschijnlijk wel compromissen sluiten, met zoveel goede bands móet er wel iets tegelijk spelen..

pinkpop vorig jaar was het dat er bijna geen een band tegelijk speelde. Alleen volgens mij op zondag. Denk dat het dit jaar ook zo zal zijn.

Luke-wannabe
20 februari 2008, 17:21
Je moet ze dan ook pas een paar dagen voor Pinkpop kopen. Dan worden de mensen met een teveel aan kaarten ineens zenuwachtig.
Ahaah Slim!

break_of_silence
20 februari 2008, 19:22
Heb vandaag nog 2 dagkaarten voor vrijdag weten te bemachtigen! :rockon:

Jellyfish00
20 februari 2008, 20:17
YEAAAH! HEB MIJN KAARTJE BESTELD!! Ik ga 3 dagen hoor..

Squier4ever
20 februari 2008, 22:06
volgens een huisgenoot, die contacten heeft met mojo zijn er al 48.000 kaarten verkocht nu.

Realeigo
20 februari 2008, 22:07
Inmiddels zijn er niet meer Weekendkaarten te krijgen! Tenminste ticketmaster zegt dat ze uitverkocht zijn, misschien dat je ze nog via andere winkels kunt krijgen.

Squier4ever
20 februari 2008, 22:08
pinkpop vorig jaar was het dat er bijna geen een band tegelijk speelde. Alleen volgens mij op zondag. Denk dat het dit jaar ook zo zal zijn.

klopt vorig jaar was prima.

marter544
20 februari 2008, 22:20
KLOTENTYFUSTAKKEZOOI, ik kreeg vandaag pas loon, wilde ik bestellen, uitverkocht... Als iemand nog afzegt, en kaart(en) overhoud, neem ik ze graag over..

koennie
20 februari 2008, 22:50
KLOTENTYFUSTAKKEZOOI, ik kreeg vandaag pas loon, wilde ik bestellen, uitverkocht... Als iemand nog afzegt, en kaart(en) overhoud, neem ik ze graag over..


AAAAAHHHH ik ook!! dan maar Rock Am Ring, ook vette line-up!

Tho
21 februari 2008, 00:00
KLOTENTYFUSTAKKEZOOI, ik kreeg vandaag pas loon, wilde ik bestellen, uitverkocht... Als iemand nog afzegt, en kaart(en) overhoud, neem ik ze graag over..

Ik heb een vrijdagkaart. 1000 euro.

drap
21 februari 2008, 00:37
Wat een afzetter. Ik verkoop die van mij voor maar €900,-

Realeigo
21 februari 2008, 07:40
Lol Vrijdag is nog steeds te krijgen hoor...

paulbekkers
21 februari 2008, 09:18
Marktplaats staat natuurlijk al weer vol met advertenties van die "officiële ticketbureaus" die heel pinkpop hebben leeggekocht.

Lijers.

Ik houd mezelf aanbevolen voor een setje kaarten voor het hele weekend...

qroy
21 februari 2008, 12:55
klopt vorig jaar was prima.

Vorig jaar speelde er altijd twee bands tegelijkertijd op John Peel Stage / 3FM Stage. Zal dit jaar niet anders zijn.

Squier4ever
21 februari 2008, 14:30
Vorig jaar speelde er altijd twee bands tegelijkertijd op John Peel Stage / 3FM Stage. Zal dit jaar niet anders zijn.

ja maar niet 2 headliners tegelijk IMO.

TimmU
21 februari 2008, 16:13
Je moet ze dan ook pas een paar dagen voor Pinkpop kopen. Dan worden de mensen met een teveel aan kaarten ineens zenuwachtig.
Precies, zo heb je meestal zelfs goedkoper je kaartje.

paulbekkers
21 februari 2008, 16:19
Precies, zo heb je meestal zelfs goedkoper je kaartje.

Ja, maar dan word ik zelf ook zenuwachtig.
Ik MOET en ZAL erheen....

tjonk
21 februari 2008, 17:24
Ha ik ben dan ook weer drie dagen in Limboland te vinden.
Deze line up is :rockon:

Jellyfish00
21 februari 2008, 17:40
ja maar niet 2 headliners tegelijk IMO.
En ook niet 2 dezelfde muziekstijlen tegelijk.

Tho
21 februari 2008, 17:55
waar ergens word pinkpop gehouden eigenlijk? Ik moet wel even weten hoe ik er ga komen namelijk

Jellyfish00
21 februari 2008, 18:09
Landgraaf... Zuid-Limburg

Ten oosten van maastricht, ten zuiden van Heerlen en ten noorden van Aachen.

Tho
21 februari 2008, 18:41
verdomme wat een tyfuseind! Nou ja 't is niet anders

Squier4ever
22 februari 2008, 14:09
valt wel mee joh, vanaf eindhoven is het een intercity tot heerlen, dan nog 5 min. stoptrein en 15 min. pendelbus.

paulbekkers
22 februari 2008, 14:57
En als je het tóch te ver vindt, dan houd ik me aanbevolen voor 2 weekendkaarten....

Tho
22 februari 2008, 17:52
valt wel mee joh, vanaf eindhoven is het een intercity tot heerlen, dan nog 5 min. stoptrein en 15 min. pendelbus.

Och vent, ik moet vanaf Amersfoort :eek:

@Paul, voor metallica is niets té ver

Jellyfish00
22 februari 2008, 17:55
Ik moet van (nóg) iets verder....

GibsUn
22 februari 2008, 18:02
lees ik het goed dat een dagkaart 115 euro kost??? :???:

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO :nervous:

Jellyfish00
22 februari 2008, 18:04
Meer! Meer! Meer!

EDIT: o een dagkaart.. Minder! Minder! Minder!

Riky
22 februari 2008, 18:09
YEAAHHHH Ik heb kaart voor de zondag! Helemaal happy!

72.50 inclusief annulerings verzekering


OOOhhhh man wat ga ik los... precies week na mn examen! gaat een heel leuk feestje worden!

Squier4ever
22 februari 2008, 18:38
tering duur man. ik ga voor minder dan het dubbele 3 lange dagen!

Mufftin
22 februari 2008, 18:55
Och vent, ik moet vanaf Amersfoort :eek:

@Paul, voor metallica is niets té ver

Amersfoort dat is dichtbij ik moet uit Dedemsvaart komen dat is vlakbij slagharen en zwolle :P

Squier4ever
22 februari 2008, 19:42
ik moet voor lowlands ook helemaal naar het andere eind van de wereld, boeit me niks.

Bernd Veenema
22 februari 2008, 19:51
Chris Cornell komt vrijdags ook. Stond op NU.nl!
Of is dit inmiddels al weer oud nieuws?

Squier4ever
22 februari 2008, 19:53
Chris Cornell komt vrijdags ook. Stond op NU.nl!
Of is dit inmiddels al weer oud nieuws?

ja is al een weekje bekend.

Mufftin
22 februari 2008, 23:27
een weekje maanden misschien al jaren, 18 februari bekend gemaakt ;)

Bernd Veenema
23 februari 2008, 00:49
Dan loop ik behoorlijk achter geloof ik..

Wel een geweldige zanger vind ik. Misschien wel mijn favoriet!

new deep
23 februari 2008, 10:07
Chris Cornell is inderdaad cool, alleen jammer dat die organisatie de goede bands (ook wel logisch natuurlijk) zo opzichtig verdeelt.
Net genoeg goede bands om een vrijdag te gaan maar het houdt niet over...
Alter Bridge en Incubus..Metallica heb ik vaak gezien.

Ik had liever ook Cornell op vrijdag en Foo Fighters, Rage against the machine en QOTSA.

Squier4ever
24 februari 2008, 12:49
ja een beetje alle goeie bands op vrijdag doen en de rest van het weekend niks meer zeker.... pinkpop is een meerdaags festival en IMO doen ze er meer dan goed aan om de bands over de dagen te verdelen, anders zou er niemand komen de rest van de dagen. stelletje eendagswankers hier.

Mufftin
24 februari 2008, 13:03
Chris Cornell is inderdaad cool, alleen jammer dat die organisatie de goede bands (ook wel logisch natuurlijk) zo opzichtig verdeelt.
Net genoeg goede bands om een vrijdag te gaan maar het houdt niet over...
Alter Bridge en Incubus..Metallica heb ik vaak gezien.

Ik had liever ook Cornell op vrijdag en Foo Fighters, Rage against the machine en QOTSA.

en het is altijd nog zo wat jij goed vindt hoeft iemand anders weer niet goed te vinden.

Riky
24 februari 2008, 18:52
tering duur man. ik ga voor minder dan het dubbele 3 lange dagen!

Ja maar zondag in in mijn optiek ook wel DE dag van pinkpop 2008... er zit gewoon geen slechte band bij, dus prijs vind ik wel ok:)

Squier4ever
24 februari 2008, 19:06
Ja maar zondag in in mijn optiek ook wel DE dag van pinkpop 2008... er zit gewoon geen slechte band bij, dus prijs vind ik wel ok:)

ja maar als nog teringduur. vrijdag is qua programering ook niet mis en zaterdag komt vast ook nog wel wat cools bij.

Riky
24 februari 2008, 19:36
ja maar als nog teringduur. vrijdag is qua programering ook niet mis en zaterdag komt vast ook nog wel wat cools bij.

Ik vind het festival opzich ook erg duur hoor! Als ik mij bdenk dat ik elk jaar naar de zwarte cross ga voor ongeveer 15euro... dan is pinkpop natuurlijk aso duur... maar ja... dit jaar is het zo vet.. kan ik niet voorbij laten gaan:)

Squier4ever
24 februari 2008, 19:40
op zich is pinkpop niet eens aso-duur als je kijkt naar de line-up en de faciliteiten er omheen. ik vind alleen de prijs van een dagkaart (te) hoog.

Mufftin
24 februari 2008, 19:59
ja koop maar eens een kaartje voor 1 grote band dan ben je ook wel 50 euro kwijt, nu zie je er meer.

Jellyfish00
25 februari 2008, 11:50
Ach joh ga niet zeuren om centjes, het wordt toch gewoon vet :rockon:

Squier4ever
26 februari 2008, 17:58
dat sowieso.

Jellyfish00
29 februari 2008, 13:09
Hoej! Heb mijn kaartje gekregen.. Het is toch geen probleem als Nederlander dat je een Duits kaartje hebt he?

Squier4ever
29 februari 2008, 13:15
waarom zou dat een problemo zijn?

Jellyfish00
29 februari 2008, 13:27
Geen idee, vroeg het me gewoon af..

qroy
29 februari 2008, 16:38
Gewoon Duits praten bij de ingangscontrole :P

Barkeepert
29 februari 2008, 21:10
Gewoon Duits praten bij de ingangscontrole :P
"Pinkpop supertoll" - "Oke doorlopen"

R.J
1 maart 2008, 21:33
Ik ga dit jaar voor het eerst, de laatste dag, speciaal voor rage against the machine :rockon:

Maar er staan die dag natuurlijk meer goede acts 8-)

Luke-wannabe
2 maart 2008, 17:25
Ik ga dit jaar voor het eerst, de laatste dag, speciaal voor rage against the machine :rockon:

Maar er staan die dag natuurlijk meer goede acts 8-)
Ik ga (ging) ook in de eerste instantie voor Rage, maar nu ik die lineup ga ik voor heel veel bands. O.a. QUOTSA en AB

Herman
2 maart 2008, 17:27
Is het eigenlijk ook bekend wanneer de laatste namen bekend gemaakt gaan worden? Of word dat gewoon heel goed de site in de gaten houden en dat ze dan een voor een bekend gemaakt worden oid..

Squier4ever
2 maart 2008, 17:34
Is het eigenlijk ook bekend wanneer de laatste namen bekend gemaakt gaan worden? Of word dat gewoon heel goed de site in de gaten houden en dat ze dan een voor een bekend gemaakt worden oid..



nee niet bekend, denk dat dat de komende tijd een keer komt.

Squier4ever
3 maart 2008, 00:35
Alanis Morissette heeft op haar website bevestigd dat ze op 1 juni gaat optreden op pinkpop! dat wijf kan retegoed zingen IMO

Acoustic
4 maart 2008, 17:28
Woei, Stereophonics, Voicst, en Jonathan Davis bevestigt. 3 te gaan!

Squier4ever
5 maart 2008, 13:33
Please laat bij die laatste 3 The offspring zitten.

Barkeepert
5 maart 2008, 14:51
Please laat bij die laatste 3 The offspring zitten.
Inderdaad! En laat ze dan op zondag komen! :)

RRRobin
5 maart 2008, 16:19
hope dat franz ferdinand er nog bij komt, lijkt me lache.

Squier4ever
5 maart 2008, 16:29
wel leuk maar niet persé nodig, heb ik toch al gezien.

bass blom
6 maart 2008, 13:10
ik krijg zomaar een uitnodiging om mee te gaan, zondag! :hippie:

Squier4ever
6 maart 2008, 13:22
prima, meteen doen zou ik zeggen! RATM ftw!

bass blom
6 maart 2008, 15:06
prima, meteen doen zou ik zeggen! RATM ftw!

ik denk dat ik het wel ga doen ja, gratis kaartje/vervoer en het is nog een lekker ding ook :D

Squier4ever
6 maart 2008, 15:08
ik denk dat ik het wel ga doen ja, gratis kaartje/vervoer en het is nog een lekker ding ook :D

prima deal ouwe!

Herman
6 maart 2008, 17:10
Please laat bij die laatste 3 The offspring zitten.
Jaa een dikke plus 1!!!

Maar toch ben ik bang van niet..ze zitten nou al veel te lang in de studio (een nieuw album is dan na 5 jaar ook wel een keer gewenst). En ze hebben bijna geen gigs staan op het moment. Maar goed, ik hoorde ook alweer over geruchten dat ze wel zouden komen misschien oid. Ik hoop het! :)

En ik had ook stiekem mijn hoop op Pennywise gezet, voornamenlijk op Pennywise. Hoewel ik bang ben dat dat tegen gaat vallen. Denk ook dat het niet echt een Pinkpop band is, maar ik wil ze echt nog een keertje zien.

Riandro-chan
6 maart 2008, 17:34
Woei, ik ga ook.. voor de 2de keer!
Metallica wordt echt vet 8-)

Ilja
11 maart 2008, 13:57
Ik heb er zin in! :hippie:
Al helemaal nu Alanis is bevestigd! :cooler:
Echt veeeel goeie bands.

Jellyfish00
11 maart 2008, 18:15
Dit wordt mijn eerste Pinkpopje =)

-geert-
11 maart 2008, 19:52
Als ik voor 1 band zou gaan zouden het de Foo Fighters zijn. Heb ze 1 keer live gezien, zekers voor herhaling vatbaar. Wat een geweldige-heerlijke live show en muziek !! Dave Grohl, wat een heerlijke schreeuw heb die gast ook. Hun hele 'vibe' ook rond hun nummers / videos vind ik echt vet!!(mooi ff aan het kijken op youtube heheh) MAARR Gut pinkpop word echt skoftig mooi dit jaar. Ferry nais programma.. maar komen dus nog 3 namen bij :o:o. Ik zou dan de John Butler Trio wel willen zien. Komen ook al op werchter dus dan ook maar ff hiero in nederland :P

BramSchouten
13 maart 2008, 13:22
Vooravond van PinkPop : Roger Waters!! Ben ik zeker bij :satisfie:

Squier4ever
13 maart 2008, 14:21
Roger Waters? toch niet in L'graaf of wel?

qroy
14 maart 2008, 14:24
Jawel, maar dat is wel de avond voor Pinkpop CLASSIC, op 11 mei.

DTmaster
14 maart 2008, 14:38
Er waren al wat losse topics over een paar bands die kwamen, maar nu dan maar ff een centraal topic.

Foo Fighters, Metallica, Rage Against the Machine, Counting Crows, Editors, Flogging Molly, Paramore, Alter Bridge, Racoon, Moke

Volgens Last.fm moet dit zootje komen, maar niks behalve de 3 groten zijn bevestigd nog door de pinkpop site of enige band site.
Ook word er gespeculeerd over de Wombats!!!!!!!!


http://www.last.fm/event/314330


wat is nu de complete line up dan?

Herman
14 maart 2008, 15:43
Even kijkje nemen op www.PinkPop.nl (http://www.PinkPop.nl) ..daar staat op 3 acts na de hele line-up..en ik geloof dat het streven was deze week de rest nog bekend te maken.

Squier4ever
14 maart 2008, 19:15
wat is nu de complete line up dan?

google?? tering er bestaan geen domme vragen, maar als ze zouden bestaan....

DTmaster
15 maart 2008, 01:18
ik ben lui en julie gaan het nu voor mij uitzoeken.

Luke-wannabe
15 maart 2008, 10:39
ik ben lui en julie gaan het nu voor mij uitzoeken.
Volgens mij komt Hendrix ook. Echt tantoe spang!!

bass blom
15 maart 2008, 10:48
Volgens mij komt Hendrix ook. Echt tantoe spang!!

:eek: fokking hell, hebben ze die gereanimeerd?

Luke-wannabe
15 maart 2008, 10:51
:eek: fokking hell, hebben ze die gereanimeerd?
Ja het schijnt dat -ie weer helemaal fit is!!

Mufftin
18 maart 2008, 14:41
pinkpop line up is compleet :d

B_2_the_a
18 maart 2008, 14:58
wat is nu de complete line up dan?

http://youtube.com/watch?v=_KmWbKJ8CyY&feature=related

Herman
18 maart 2008, 16:45
Line-up idd bekend nu!

- Novastar

+ Eagles of Death Metal
+ Air Traffic
+ Blood Red Shoes
+ Amy Macdonald

Air Traffic heb ik alweer erg veel zin in, was vorig jaar op Lowlands erg gaaf! Leuke band is dat. Daarnaast krijg ik dit jaar dus weer een kansje om toch naar de Eagles of Death Metal te gaan, want die had ik op Lowlands gemist. Die andere 2 ken ik niet.


Anyway, ik heb er zin in..toch nog weer 2 geinige bandjes erbij :D

Barkeepert
18 maart 2008, 19:31
Gatverdamme, komen de EoDM...komen ze op zaterdag. En ik heb alleen een kaartje voor zondag.

Luke-wannabe
24 maart 2008, 14:37
'k heb d'r zin in..! :D

Squier4ever
24 maart 2008, 14:54
me too!!! me too!!

-geert-
24 april 2008, 17:43
Lees net dat chris cornell heeft afgezegd!!!!! Om zn cd af te maken. Toch beetje JAMMER :|!! Nu komt er een noorse band, de Noorse formatie ANIMAL ALPHA en ze hebben het over de explosieve frontvrouw 'Agnete' op de pinkpop site.. nou ik ben benieuwd :D

Squier4ever
25 april 2008, 19:46
chris cornell kan me niet boeien en animal alpha ook niet. zag dat flogging molly als tweede band al speelt, lachen dan.

Jellyfish00
20 mei 2008, 18:47
Het is bijna zover, nog tien daagjes...

-geert-
20 mei 2008, 19:08
YEAH BABY YEAH :cooler:

Herman
20 mei 2008, 19:51
Afgelopen vrijdag ging dan toch eindelijk mijn kaart op de bus...dus geen PinkPop voor mij dit jaar :( Vind het wel erg jammer want ik had echt onwijs veel bands willen zien die op PinkPop staan. Maar ik ga nu naar Lowlands!

Dreed
21 mei 2008, 14:11
vandaag nog 2 kaartjes gekocht (50eurie)voor zondag op marktplaats gekocht
killin in the name of....:blast: yeeeah ill be there

Squier4ever
21 mei 2008, 18:39
yeah over een krappe week helemaal los, een weekend lang!

Riky
21 mei 2008, 18:54
ik ken die hele chris cornell niet, maar ik het afzeggen van een concert om zo'n reden echt een zwak... Vind hem nu al waardeloos... ziekte of familie problemen is goed voor te stellen...

Maar je cd afmaken?? Zal best veel geld vanaf afhanegen, maar ik vind het echt laf:)

maar ja:D:D Het is bijna zo ver:D

TimmU
21 mei 2008, 19:29
Chris Cornell niet kennen, SHAME ON YOU .

Leadzanger van Soundgarden, daarna nog platen gemaakt in Audioslave ( ook vet ) .

z'n solowerk is aardig te pruimen, Euphoria morning is echt míjn zondagochtendplaatje.

JvD.
21 mei 2008, 19:34
ik kan niet wachten! dat meneer cornell niet kan is geen punt, live is er echt geen zak aan. wat jammer is want het is een super muzikant.

Riky
21 mei 2008, 19:49
Chris Cornell niet kennen, SHAME ON YOU .

Leadzanger van Soundgarden, daarna nog platen gemaakt in Audioslave ( ook vet ) .

z'n solowerk is aardig te pruimen, Euphoria morning is echt míjn zondagochtendplaatje.

ok... dan ken ik hem wel.. niet zn solo gebeuren, maar audioslave is niet onbekend bij mij:)

-geert-
21 mei 2008, 21:49
maar we krijgen wel ,,,,,,
!!!!!!!!! (http://www.youtube.com/watch?v=xW2AKkwJb_c)

zonder grohl&de bassert dan.. maar toch :D

jaja nog ff ruim een weekje..

Vrijdag bespreek/indrink avond. Doen er vast wel meer:D. Ook nog maar ff wat cd`tjes fikken voor de heenreis heheh

Heb der echt zin in :hippie:

Squier4ever
23 mei 2008, 20:53
maar we krijgen wel ,,,,,,
!!!!!!!!! (http://www.youtube.com/watch?v=xW2AKkwJb_c)

zonder grohl&de bassert dan.. maar toch :D

jaja nog ff ruim een weekje..

Vrijdag bespreek/indrink avond. Doen er vast wel meer:D. Ook nog maar ff wat cd`tjes fikken voor de heenreis heheh

Heb der echt zin in :hippie:

zonder grohl is nog niet gezegd, foo fighters spelen tenslotte ook daar. of hebben ze de volgende dag weer een gig?

Tho
24 mei 2008, 11:02
Jongens ik kan niet wachten.. Eerst lekker genieten/zuipen bij Flogging Molly, en daarna het moment waar ik vanaf 8 juni 2006 naar toe geleefd heb, MetallicA!!! Twee jaar geleden alweer

Wiellem
24 mei 2008, 11:14
Is er een kans dat ze het op tv uitzenden Zodat ik Metallica hier thuis kan zien? :P

B_2_the_a
24 mei 2008, 11:19
kweet het niet
ze worden over het algemeen wel overal (andere festivals) uitgezonden maar bij pinkpop wordt er meestal bar weinig van de hoofdacts uitgezonden! (misschien paar dagen later)...

Squier4ever
24 mei 2008, 11:32
Is er een kans dat ze het op tv uitzenden Zodat ik Metallica hier thuis kan zien? :P

mss op 3voor12 Live (digitaal kanaal)

Wiellem
24 mei 2008, 11:33
mss op 3voor12 Live (digitaal kanaal)

Ik ga dalijk es kijken op de gids van 3voor12 ja, maar meestal zend die zender ticg alleen maar vreemde hippiemuziek uit...

Arts
24 mei 2008, 13:13
zonder grohl is nog niet gezegd, foo fighters spelen tenslotte ook daar. of hebben ze de volgende dag weer een gig?


dave grohl zal dus echt niet mee gaan spelen met Qotsa (aangezien hij er al bijna 6 jaar uit is).
Wat misschien wel kan is dat Josh Homme gaat drummen bij de EODM (hoop het niet want ben daar niet bij:P )

SmashingPumpkins
24 mei 2008, 13:42
Vorig jaar dacht iedereen dat Muse niet op tv kwam maar ze waren uiteindelijk toch gewoon te zien. Had ik dus gemist

Squier4ever
24 mei 2008, 19:07
dave grohl zal dus echt niet mee gaan spelen met Qotsa (aangezien hij er al bijna 6 jaar uit is).
Wat misschien wel kan is dat Josh Homme gaat drummen bij de EODM (hoop het niet want ben daar niet bij:P )

we'll see 8-)

dePerik
24 mei 2008, 21:43
Ik kan ook niet wachten!
Maar waar ik Godsklote van baal is dat Purcupine Tree en Alter Bridge precies tegenover elkaar geprogrammeerd staan. Ik wil ze BEIDE zien nondetju. Maar het is niet anders, Alter Bridge komt later nog wel es een keer.

Arts
25 mei 2008, 19:31
weet iemand hoever het lopen is van pinkpop naar het station in landgraaf?
ga alleen de zondag dus moet savonds weer vertrekken naar huis .____.

Riky
25 mei 2008, 19:43
weet iemand hoever het lopen is van pinkpop naar het station in landgraaf?
ga alleen de zondag dus moet savonds weer vertrekken naar huis .____.

er gaan bussen van station naar pinkpop voor 2.50

Mufftin
25 mei 2008, 19:57
weet iemand hoever het lopen is van pinkpop naar het station in landgraaf?
ga alleen de zondag dus moet savonds weer vertrekken naar huis .____.

lopen is opzich niet zo ver, this wel te doen maar de bus is makkelijker en sneller denk ik:P

Arts
25 mei 2008, 20:53
lopen is opzich niet zo ver, this wel te doen maar de bus is makkelijker en sneller denk ik:P

loop liever dan weer voor de bus te moeten betalen :P heb ik geen zin in namelijk..
hoelang is het dan lopen ongeveer?

Riky
25 mei 2008, 21:00
loop liever dan weer voor de bus te moeten betalen :P heb ik geen zin in namelijk..
hoelang is het dan lopen ongeveer?


tsja... 2.50 is toch weer 1 bier:)

Squier4ever
25 mei 2008, 22:08
er gaan bussen van station naar pinkpop voor 2.50
bus was vorig jaar 1,50....

B_2_the_a
25 mei 2008, 22:10
bus was vorig jaar 1,50....
en bij meeste festivals gratisch

Squier4ever
25 mei 2008, 22:15
klopt maar pinkpop niet. taxi's btw 2 euries, en dat is nog veel relaxter, linea recta voor deur afgezet worden.

B_2_the_a
25 mei 2008, 22:40
ik ga zelf met de auto (ivm omstandigheden, lang verhaal)
heeft iemnd een idee hoe duur het parkeren is?

Realeigo
26 mei 2008, 08:11
http://img.photobucket.com/albums/v472/Arathion/Untitled-1.jpg

Mufftin
26 mei 2008, 08:59
de prijzen voor het parkeren staan op de pinkpop site. En lopen pff euhm vanaf camping b was het 5 min en naar het terrein toe was volgens mij iets van 15 min? dus rond de 20 min lopen?

Riky
26 mei 2008, 12:00
mooi! op zondag kan ik alles zien wat ik wil:D

Mufftin
26 mei 2008, 15:21
YES op vrijdag 1600 uur FROM FIRST TO LAST!!!!

Tho
26 mei 2008, 17:10
Ik moet me nog haasten uit school ook als ik Flogging Molly wil zien. Goed, uiteindelijk komen we voor Metallica, maar het zou wel erg mooi meegenomen zijn. Daarna even Jonathan Davis en Alter Bridge, en dan na 2 jaar weer 'tallica :)

Hoe ik thuis ga komen die dag is vooralsnog niet bekend, want de laatste trein gaat om 00:09 en die stopt ergens om 4:00 in Utrecht. Hebben ze mooie bruggen in landgraaf? Dan ga ik daar wel onder liggen maffen

Mufftin
26 mei 2008, 17:20
en anders proberen de camping op te komen en bij iemand in het tentje duiken.

Tho
26 mei 2008, 17:21
en anders proberen de camping op te komen en bij iemand in het tentje duiken.

Denk je dat dat lukt? Ik ben nooit op Pinkpop geweest dus ik heb er geen idee van. Anders doe ik dat wel.

-geert-
26 mei 2008, 17:37
Dat word heel snel rennen :D.

Wij willen ook op camping B, is 20 minuutjes lopen (snachts terug echt een zombiemenigte :nervous: :nervous: ) vanaf het festivalterrein ja. De weersvoorspelling zijn eigelijk wel zupatoll