PDA

View Full Version : Gegroet, aardlingen



psyQ
14 januari 2008, 19:36
Gegroet, aardlingen

Ik ben psyQ, jongen, gitaar gek, altijd al metal head geweest, met hippi trekjes. Sinds tijdje me eigen gitaartje(een echt ibanezje, is hij niet lief?) en nu al bezig flink het ouderlijk huis te terrorriseren. Vragen stellen mag altijd!

Roosje_Katoen
14 januari 2008, 21:13
tja, dat weten we niet of ie lief is hé, als je hem niet laat zien... ;)

Welkom!

Tho
14 januari 2008, 22:34
welkom! Ook een aardling neem ik aan? Hoe oud ben je? Ga je al lang mee in de metalscene?

repelsteeltje
14 januari 2008, 22:42
Fijn dat je geland bent op onze planeet en wees welkom,
















:D

psyQ
15 januari 2008, 15:04
ik ben 15 jaar (een van de jongeren hier denk ik?), en speel op een prachtig zwarte ibanez gio ;P, die heerlijk agresief klinkt :cooler: ik ga al redelijk lang mee in de metalwereld, zo'n jaar of 5, btw, gaaf forum hier!

rocker_71
15 januari 2008, 15:16
ik ben 15 jaar (een van de jongeren hier denk ik?), en speel op een prachtig zwarte ibanez gio ;P, die heerlijk agresief klinkt :cooler: ik ga al redelijk lang mee in de metalwereld, zo'n jaar of 5, btw, gaaf forum hier!

Welkom, maar de gemiddelde leeftijd is hier 12,45327 jaar. Althans, zo lijkt het soms wel als ik de topics lees













geintje jongens... :seriousf:.

Tho
17 januari 2008, 18:26
ik ben 15 jaar (een van de jongeren hier denk ik?), en speel op een prachtig zwarte ibanez gio ;P, die heerlijk agresief klinkt :cooler: ik ga al redelijk lang mee in de metalwereld, zo'n jaar of 5, btw, gaaf forum hier!

hahaha okey.

Nog even een opmerking. Ik las je post in het 'sounds' forum over de vocalen in dat nummer van Toxic Grind Machine. Probeer je posts iets te nuanceren of anders te formuleren, want erg aardig kwam het niet over