PDA

View Full Version : Marshall Supa wah?



gibson-strato
14 januari 2008, 19:16
Ik heb hier een oud pedaaltje nog liggen, de Marshall supa wah!

Hij werkt niet meer perfect, maar kan ik hier vragen wat deze pedalen nog opbrengen als ze nog 100% zijn?

Heeft iemand ervaring met dit pedaal?

zoon van Piet
14 januari 2008, 20:26
De waarde is moeilijk te bepalen..daar waag ik me niet aan. De ouwe Marshall pedalen ( made by sola/colorsound) zijn behoorlijk gewild en verzamelbaar. Maar de wah is ( zoals meestal) het minst zeldzaam en brengt dus minder op..

tubeonly
17 januari 2008, 09:22
Aarg, je hebt me besmet met GAS ;-)

Het is van binnen een oude Colorsound wah, die klinken erg lekker. Ik moet wel zeggen dat ik iets meer ben van het Vox "Hendrix" wah geluid, maar een colorsound is juist erg leuk voor jaren 70 "shaft" achtige dingen. Ik neem aan dat die marshall zo ook zal klinken.

Colorsounds uit de jaren 70 gaan geregeld weg voor ongeveer 100 euro, maar dit is wel een stuk specialer. Ik ben op het net prijzen tussen de 200 en 500 dollar tegen gekomen, maar het is maar net wat een gek er voor geeft. Kan ook zijn dat 100 euro al moeilijk is om hem voor te verkopen. Op marktplaats plaatsen en mensen een week of twee laten bieden zou ik doen.

zoon van Piet
17 januari 2008, 10:10
Tja, die prijzen... 500 is weinig realistisch, ws de vraagprijs van een handelaar ( je lacht je rot bij sommige van die figuren) of de hoofdprijs op ebay usa. in nl - zeker op marktplaats- zijn we heel wat nuchterder. Colorsounds doen idd 100 euro - en soms ietsje meer. Deze is bijzonder - maar ook 'niet perfect'..
Ik zeg het niet graag, maar als je hoofdprijs wilt vangen, zou ik hem op laten knappen, in goede staat op ebay usa zetten en hopen op twee verzamelaars die tegen elkaar op bieden...
Als je al die moeite niet wilt doen, PM je tubeonly en maak je hem gelukkig!

Nielsje
21 januari 2008, 17:41
Er staat er op het moment 1 op marktplaats.

http://link.marktplaats.nl/142845150

tubeonly
21 januari 2008, 18:10
;-) Is zelfde wah ;-)

Nielsje
21 januari 2008, 18:15
Gibson -strato = F. ender?

tubeonly
21 januari 2008, 20:52
Gibson -strato = F. ender?

= strat met humbuckers?

(leuk: rebusjes!)

tubeonly
22 januari 2008, 09:04
En hij heeft een nieuwe, zeeeer gelukkige eigenaar!

DiscoFreq
22 januari 2008, 16:38
En hij heeft een nieuwe, zeeeer gelukkige eigenaar!
godver :p

m'n startbod was om bericht te krijgen van hogere biedingen om dan m'n uiteindelijk bod te kunnen bepalen. Redelijk vervelend bij marktplaats dat je daar geen enkele zekerheid hebt als hoogste bieder :p

JeroenSchaaf
22 januari 2008, 17:18
Heej Disco Freq!

Hebt u al post gehad? een EH?
of is die nog niet binnen!

tubeonly
22 januari 2008, 17:29
godver :p

m'n startbod was om bericht te krijgen van hogere biedingen om dan m'n uiteindelijk bod te kunnen bepalen. Redelijk vervelend bij marktplaats dat je daar geen enkele zekerheid hebt als hoogste bieder :p

Amaai, vloeken?! ;-)

Ik kwam er achter dat ik al eens eerder een marshall pedaal van Gibson f.ender strato had gekocht. Marshall Supa fuzz of zoiets?!








(hahaha, nee hoor, was guvnor! Eeuwige dank Rolf!!!)

DiscoFreq
22 januari 2008, 17:32
Heej Disco Freq!

Hebt u al post gehad? een EH?
of is die nog niet binnen!
Nee, nog niet... ik hoop dat hij snel komt :D


Amaai, vloeken?! ;-)
Sorry :D