PDA

View Full Version : some assembly required



bass blom
14 januari 2008, 20:10
via het les paul forum, discovery zond pas een docu uit over hoe gibsons gemaakt worden..

http://www.virb.com/djmacintyre/videos/35666

er stond ook een torrent linkje bij.. 340MB avi..
wie dat wil hebben moet maar ff pmmen :D

Barkeepert
14 januari 2008, 20:55
Wel vette film. Ik neem aan dat ze de les paul die die vent in elkaar heeft gezet na afloop aan Stagg hebben gedoneerd? :p

Danielovich
14 januari 2008, 20:58
geweldig filmpje, ik heb er net met plezier naar zitten kijken.

G.G.
14 januari 2008, 21:02
Net klaar met kijken. Leuk, alleen jammer dat ze niet echt 1 blok hout van begin tot eind volgen. het zijn steeds andere gitaren. Had wel eens willen zien wat eruit kwam als die presentator echt alles alleen deed.

Barkeepert
14 januari 2008, 21:08
Net klaar met kijken. Leuk, alleen jammer dat ze niet echt 1 blok hout van begin tot eind volgen. het zijn steeds andere gitaren. Had wel eens willen zien wat eruit kwam als die presentator echt alles alleen deed.
Dat had zeker heel wat hilarische momenten opgeleverd. Een nek die er zomaar afvalt ofzo.

Slechtgelijmde nek, $200
Foutgeschilderde burst, $250
Compleet mislukte Les Paul, $800
Meneer die een trussrod nadoet, priceless.

bass blom
14 januari 2008, 21:19
ha, ik heb hem binnen, kan nu ook gaan kijken :D

kenx
14 januari 2008, 21:20
wel cool filmpke

Orgasmocaster
14 januari 2008, 21:28
haha, dat heb ik zaterdag op tv gezien! ofwel een gedeelte, en heb de herhaling ge-tivo'd..

iwamoto
14 januari 2008, 21:33
dankjewell bassie bee :D

bass blom
14 januari 2008, 21:43
dankjewell bassie bee :D

ja, voor wat? ik zie helemaal geen gibsons :sneaky:
springkussens en hurricane free glas :D

Nocki
14 januari 2008, 21:53
Geweldig! Erg bedankt! Fantastisch filmpje! ben nu op de helft maar je zou me een ontzettend plezier doen met de torrent link.

nocki@zeelandnet.nl

Super!

NOcki

bass blom
14 januari 2008, 21:55
Geweldig! Erg bedankt! Fantastisch filmpje! ben nu op de helft maar je zou me een ontzettend plezier doen met de torrent link.

nocki@zeelandnet.nl

Super!

NOcki

ehm, ja, zie mijn vorige post :chicken:

Nocki
14 januari 2008, 21:57
ja, voor wat? ik zie helemaal geen gibsons :sneaky:
springkussens en hurricane free glas :D


en nu? :-)

bass blom
14 januari 2008, 21:57
en nu? :-)

ja, ik zit nu ook maar gewoon het online filmpje te kijken :D

Nocki
14 januari 2008, 22:05
Hihi.. leuke communicatie zo bass! bedankt in ieder geval voor je moeite mij dit allemaal duidelijk te maken...

Gauw weer verder kijken nu hoor! op de gibson site staan ook wat mooie filmpjes over ES335's die ook ontzetten leuk zijn om te volgen...

iwamoto
14 januari 2008, 22:05
nee stelletje mastrubatoren! gewoon ffe aan orgasmocaster vragen of ie bij tivo de data kan opvragen, anders ga ik wel ffe zelf zoeken

we moeten dus episode 2 hebben

bass blom
14 januari 2008, 22:06
nee stelletje mastrubatoren! gewoon ffe aan orgasmocaster vragen of ie bij tivo de data kan opvragen, anders ga ik wel ffe zelf zoeken

heb jij ook gezien hoe je een springkussen maakt? :D

iwamoto
14 januari 2008, 22:11
nee, al weer weggegooid, gewoon ffe bij de site van jou linkje zoeken, ben al aan het binnen halen

Orgasmocaster
15 januari 2008, 00:38
nee stelletje mastrubatoren! gewoon ffe aan orgasmocaster vragen of ie bij tivo de data kan opvragen, anders ga ik wel ffe zelf zoeken

we moeten dus episode 2 hebben

ik heb niet de Tivo, maar de versie van Dish Networks.. werkt hetzelfde, alleen kan niets van de tv naar dvd overzetten.
Dus, kom maar gezellig met zijn allen bij mij op visite om te kijken! ik zorg voor bier en pinda's!

iwamoto
15 januari 2008, 01:30
hoe gezellig het mij ook lijkt...internet heeft me al verder geholpen :p

naja, het feit dat we allebij de guitar buyers guide 08 op tafel hebben zegt toch genoeg? :p

zoon van Piet
15 januari 2008, 18:43
Potdomme, die mahonie blokken worden wel heel erg uitgefreesd! Whatever happened to the solid body LP. Dit zijn thinlines!
geen wonder dat ze niks meer wegen, tegenwoordig..

vroeger was alles beter!