PDA

View Full Version : Engl sovereign of mesa mark IV



Rupke_rocks
6 februari 2003, 15:34
Wat vinden jullie

ik twijfel tussen die twee versterkers. mijn stijl is rock, punk.

BLOK182
6 februari 2003, 17:20
MESAAAAAAAA!! Maarre, ik zou die Mesa tweedehands kopen, nieuw issie echt verschrikkelijk duur.

Nocki
6 februari 2003, 18:50
de mesa...


nocki

Rupke_rocks
7 februari 2003, 00:24
Bednakt mannuh,

ik ga maandag naar een tweede hands mark 4 kijken en luisteren. ik heb nu een mesa caliber .50+. en die vind ik al vet. ik denk dat de mark 4 nog vetter is. in iedergeval 3 gescheiden kanalen.

massul Rupke

Ibanez RuleZ
7 februari 2003, 01:18
als je die al vet vind, dan is die mark IV echt zoiets van WHAAA kan dat ook nog???

dus echt: ga voor die mesa, want die is echt supervet.

Harrald

Raffel
7 februari 2003, 12:08
juustum

signsofzodiac
8 februari 2003, 11:32
Dan ben ik de enige die de Engl beter vind? Ietsje minder clean, veel betere scheur. Maar goed, als je al Boogie gewend bent...

Volgens mij had je voor jezelf de keus al lang gemaakt :smile:

marc_o
8 februari 2003, 20:02
Engl, dan heb je 4 bruikbare kanalen, ik denk dat jij de crunch van de mark 4 iets te weinig vindt, gezien de muziek die je erop wilt gaan spelen, de gain van de Engl gaat verder....en verder

srv-man
8 februari 2003, 20:17
Inderdaad is de Mesa MK4 voor rock en punk wat aan de vriendelijke kant, hoewel hij machtig kan brullen. Maar het blijft altijd redelijk beschaafd, Engl is heel wat agressiever en op het eerste oor zou ik die ook kiezen voor jouw stijl.

Janneman
9 februari 2003, 00:26
3 Doors Down: Kryptonite
Greenday: Basket case
Live: I alone
K's Choice: Old woman
Kula Shaker: Hush
Live: Dolphin's cry
Anouk: Last time
Live: Iris
Live: Lightning cradhes

Als jullie dit soort nrs. spelen dan zou ik toch voor de Mesa gaan. Hier heb je niet echt zo veel gain voor nodig, een mooi clean geluid is dan belangrijker.

Rupke_rocks
10 februari 2003, 10:31
Bedankt allemaal,

ik ga naar de mea 4 kijken vanavond. ik denk dat ik daar meer aan heb. als ik een metal geluid wil kan ik er altijd nog een bedaaltje voor zetten.

ik ben benieuwd. bedankt voor al jullie reacties

groetjes Rob

Plectrum
17 februari 2003, 22:52
eheheh, eenmaal een Mesa..altijd een Mesa! Kopen dat ding!

Ibanez RuleZ
18 februari 2003, 12:16
Op 2003-02-10 10:31, schreef Rupke_rocks:
Bedankt allemaal,

ik ga naar de mea 4 kijken vanavond. ik denk dat ik daar meer aan heb. als ik een metal geluid wil kan ik er altijd nog een bedaaltje voor zetten.

ik ben benieuwd. bedankt voor al jullie reacties

groetjes Rob


:-| wtf? dat ding heeft ook genoeg gain, geloof mij!

Harrald

Negative K3 fan
18 februari 2003, 14:42
Is die mesa niet een héél stuk duurder dan een sovereign? op ded meeting hadden ze een opude sovereign (oud model 112 combo) en die klonk heel netjes.

Iceman
18 februari 2003, 15:07
Mesa Mark4 scheurt als de ziekte, mensen. Ook zonder pedaaltje!! Plus dat je met de toonregeling (voor de drive) het KARAKTER van de scheur kunt instellen van megastrak tot bleus-rond.