PDA

View Full Version : Eerste demo Hexachord



Pax1212
14 januari 2008, 10:21
Onze eerste demo opnames staan op onze myspace: myspace.com/hexachordmusic. Graag wat Feedback!

paulusdeBKB
14 januari 2008, 14:58
Ik ben niet thuis in het stijltje, daar durf ik dus niets over te zeggen. Ik vind dat One Vision lickje wel erg leuk bedacht!

JvD.
14 januari 2008, 15:25
lekkere muziek, daar kan ik zeker lang naar luisteren. alleen vind ik het grinderige geluid van de gitaar kut.. zit vooral op "rechts" in het tweede liedje. in dat eerste nummer klinkt de gitaar ook raar, maar daar is het wel leuk. vooral omdat ie daar goed samenwerkt met bas.al met al speelt de gitarist hele leuke loopjes. toffe band!

Solidkick
14 januari 2008, 16:25
Lekkere nummers.
De sound vin'k minder.

skabouter
14 januari 2008, 16:27
de productie is best goed :) het is alleen niet geheel mn stijl, en de zware gitaren mogen iets naar voren geplaatst worden.. de bass klinkt erg blikkerig, maar das vast de bedoeling, niet verkeerd verder.... maar de gitaren mogen wel iets harder/meer beuken

heb jullie geadd op myspace!

Pax1212
14 januari 2008, 22:21
Bedankt voor jullie reacties. De contrasten tussen de gitaren zijn waarschijnlijk wat te groot. Daar kwam ik tijdens het mixen ook achter, maar achteraf gepraat. Het is ook logisch de ene rechts is een vox en de links een randall, naar mijn idee leent de randall zich meer voor "onze" muziek.

Voor de rest keep them comming!

meul
17 januari 2008, 11:52
Ik sluit me aan bij solidkick, lekkere nummers, ik kan me zo voorstellen dat een meer massive sound een enorme meerwaarde zou kunnen blijken.