PDA

View Full Version : Les Paul Upgrade



Wouter^^
13 januari 2008, 16:03
Hallo allemaal,

Ik heb al een tijd een Les Paul namaak, van het merk Adonis. Ik weet dat t een goedkope gitaar is, maar ik ben er tevreden over.

behalve dan dat ik de pickups soms wat tegen vind vallen. gewoon losse noten pingelen gaat prima, maar zodra ik met wat gain akoorden aansla word het geluid een brij, en klikt het eigelijk best kut.

Dus nou denk ik er over om er verse pickups in te stoppen, alleen omdat het een goedkope gitaar is, wil ik er niet te veel aan spenderen. Ik kwam dus uit bij Deze (http://store.guitarfetish.com/zehumapabl.html) pickups van GFS. Bij deze link staat er alleen bij dat t geen officieele gfs dingen zijn, enzo, maar denken jullie dat dat voor mij uitmaakt? ik ben maar een amateuristische slaapkamer rocker :rockon:.

Ook wilde ik graag deze Tuners (http://store.guitarfetish.com/3x3vikegkekl.html), maar die wil ik alleen maar omdat ik die groene knopjes mooier vind dan de chrome die ik nu heb, is het mss mogelijk om alleen de knopjes te vervangen?

Mochten jullie trouwens een winkel weten in Nederland die vergelijkbare spullen heeft zou ik dat ook graag weten, das toch makkelijker met bestellen e.d.

BVD :)

BamBuFan1
14 januari 2008, 00:42
Hallo allemaal,

Ik heb al een tijd een Les Paul namaak, van het merk Adonis. Ik weet dat t een goedkope gitaar is, maar ik ben er tevreden over.

behalve dan dat ik de pickups soms wat tegen vind vallen. gewoon losse noten pingelen gaat prima, maar zodra ik met wat gain akoorden aansla word het geluid een brij, en klikt het eigelijk best kut.