PDA

View Full Version : Zoek gigbag EN koffer voor Gretsch 6119



Rocketman
13 januari 2008, 04:41
Hoi,

Ik zoek eigenlijk een gigbag voor mijn 6119 voor als ik op de fiets naar een rehearsal ga. En voor optredens zoek ik een koffer. Ik heb wel een koffer maar die is 40 jaar oud en eigenlijk wil ik m liever zo laten zoals ie nu is.

Iemand een idee?

Eko
13 januari 2008, 11:10
Plaats een advertentie op Marktplaats met gezocht, bezoek de lokale gitaarboer, zoek met google op type, vraag Gretsch naar de dichtstbijzijnde dealer, bestel via het net bij Musik Produktiv of een andere grote verzender...........need I say more?

Rocketman
13 januari 2008, 13:28
Dat ik kan zoeken, daar ben ik inmiddels wel achter.

Eko
13 januari 2008, 14:40
Was niet lelijk bedoeld , maar een Tennesy Rose is een (nog steeds) leverbare gitaar. Daar zijn dus gewoon nieuwe koffers voor leverbaar. In ieder geval de originelen. Als je een imitatie wilt, uit prijsoverweging , neem dan de gitaar mee naar een grotere winkel. Die hebben meestal wel meerdere koffers op voorraad. De T.R is een gitaar met niet een hele diepe body dus daar zal wel een koffer om te vinden zijn.
Een gigbag zal nog minder problemen op leveren. Goede zijn bv Ritter tassen. Zaken als Feedback , Nederland muziek e.d. moeten je wel op weg kunnen helpen. Kleinere zaken kunnen wellicht net zo duur/goedkoop zijn maar moeten wellicht een en ander bestellen voor je.
Zoeken naar een gebruikte kan wel , maar houdt er rekening mee dat de meeste Gretsches geleverd worden met een goede koffer en niemand die graag af zal staan voor weinig. ( Ik bv zeker niet!)