PDA

View Full Version : GFS elementen aanschaffen



KoenB
12 januari 2008, 18:55
Ik ben een stapje terug t.o.v. Madcow... ik wil GFS elementen gaan bestellen, maar ik heb nog even wat duidelijkheid nodig.

Ik wil waarschijnlijk een Hot Rail bestellen, maar die PAF's schijnen ook goed te zijn. Wat is nou precies het verschil tussen die twee?
En misschien worden het wel lipsticks :)

nevyn292
12 januari 2008, 18:58
Hotrail is een Highoutput met een PAF ondertoon, en een PAF is gewoon een PAF(wat je in de gemiddelde LP vind zeg maar).

Hotrail zou ik gebruiken voor wat aggresiever werk, PAF voor blues en country e.d.(de wat minder aggresieve stijlen)

KoenB
12 januari 2008, 18:59
Hotrail is een Highoutput met een PAF ondertoon, en een PAF is gewoon een PAF(wat je in de gemiddelde LP vind zeg maar).

Hotrail zou ik gebruiken voor wat aggresiever werk, PAF voor blues en country e.d.(de wat minder aggresieve stijlen)

Ik speel Punkrock, af en toe wat metal. Dan ga ik voor de hotrail ;)

nevyn292
12 januari 2008, 19:07
ow, ik neem trouwens aan dat je de POWERrails bedoelt?

die crunchyrails lijken me zelf iets teveel van het goede


veel plezier in ieder geval, en kijk ook even op youtube rond want daar staan vast wel mensen die ze al eerder hebben ingebouwd en daar geluidsopnames van hebben :hippie:

KoenB
12 januari 2008, 23:55
ow, ik neem trouwens aan dat je de POWERrails bedoelt?

die crunchyrails lijken me zelf iets teveel van het goede


veel plezier in ieder geval, en kijk ook even op youtube rond want daar staan vast wel mensen die ze al eerder hebben ingebouwd en daar geluidsopnames van hebben :hippie:


Wat ben ik dom, een POWERRAIL NATUURLIJK :rockon:

Goed idee van die youtube filmpjes, ik zal even een beetje rondscharrelen.