PDA

View Full Version : Help me out...



john.3001
6 februari 2003, 13:00
Ik ben van plan een Les Paul Studio te kopen (nou ja, dat is nog ver weg) en nu zoek ik een versterker die niet per se hard hoeft (oefenversterker-capaciteit, misschien iets meer) maar wel mijn gitaar goed laat uitkomen. Welke versterker laat mijn gitaar hoe klinken (noem voorbeelden als: 'als je ... gebruikt, klinkt je gitaar een beetje ...(vul artiest in)-achtig'.
~~~ euh... snappen jullie het? Fijn, adviseer me maar.

Harry
6 februari 2003, 13:34
lijkt me niet makkelijk, wat je hier vraag. Kun je niet beter vertellen hoe je het wilt laten klinken?
Als je een Strat koopt en een Vox AC30, en je zet er veel galm op en speelt clean, dan klink je als de Shadows. Ik neem aan dat je hier niet veel wijzer van word?

BLOK182
6 februari 2003, 14:18
misschien als je eens vertelt hoe je zou willen klinken?

Harry
6 februari 2003, 15:22
Op 2003-02-06 14:18, schreef BLOK182:
misschien als je eens vertelt hoe je zou willen klinken?


dat zeg ik net, Blokkie.... :razz:

Mithrandir
6 februari 2003, 15:27
als je wilt weten met welke gear je als welke artiest klinkt kan je net zo goed ff op http://www.guitargeek.com kijken, daar kan je precies zijn wie wat gebruikt (fx,amps) of heeft gebruikt.

Maar of je er nou echt wat mee opschiet, ik denk het niet....

sash
6 februari 2003, 16:35
Aaaaah Les Paul Studio :smile: Ik heb er nog een staan, mocht je interesse hebben, voor 850 Euro incl. koffer.

V-Twin
9 februari 2003, 12:53
ik zou zeker geen gibson studio kopen maar eff doorsparen voor een custom of een classic of zo anders kan je beter een epyphoon kopen en er goeie elementen in zetten

Dude
9 februari 2003, 14:08
als je 4 plexi fullstacks koopt en alles op 10 zet heb je wel een beetje hendrix sound...........


zoek je dat ?