PDA

View Full Version : gitarist zoekt band



allochthomas
12 januari 2008, 13:23
Zoals de titel aan vermeld ben ik op zoek naar een band om nummers mee te gaan oefen. Covers, eigen werk het maakt mij niet uit

Ben zelf 18 jaar en ik speel nu iets meer dat 1.5 jaar gitaar. Ben een komplete beginner als het gaat om optreden enzo en met een band oefenen, ik speel wel eens samen met andere mensen(bassist, gitarist en drummer) maar dat is meer voor de lol en echt serieus nummers oefenen komt er niet van. Eigen werk heb ik niet, maar wil wel en ik ben sinds kort m'n huiswerk kwa muziek theorie aan het doen. Ik ben altijd wel bereid om te iets nieuws te leren en te oefenen.

Wat zijn m'n muziek achtergronden?
Ik speel echt werkelijk bijna alles. van death metal tot punk, ik hou zelf ook van rustige nummers en ook lekkere rock 'n roll. Kortom: ik hou van zo goed als alles waar goeie gitaar in zit.

Ben zelf wel bereid om te reizen, maar niet al te ver op het moment. Ik woon zelf in Oostvoorne, dat ligt in de Hellevoetsluis/ Brielle. Ik heb een fiets en een buskaart, dus Spijkenissen of misschien ook Rotterdam moet misschien wel lukken. Voor de zomervakantie hoop ik m'n rijbewijs te hebben wat het reizen wat zal vergemakkelijken.

Bij interesse of vragen: stuur graag een PM of een mailtje :) of laat het weten in dit topic.

Reel Big Fish
12 januari 2008, 16:21
Tja ik had je een hele tijd terug volgens mij ens een keer uitgenodigd voor een try-out. Ik ben inmiddels al een ruime tijd met de band gestopt maar misschien willen de bassist en drummer je er wel bij hebben.

allochthomas
12 januari 2008, 16:26
klopt ja, zou gaan voor een try out, maar vlak daarna stapte jij uit de band en is alles in de vergetelheid geraakt. heb heb volgens mij heel effe contact gehad met de bassist, maar dat was ook alles.

Reel Big Fish
13 januari 2008, 14:50
Hij is vrij actief in de muziek-scene als ik het goed begreep, hij wilde naar de Rockacedemie gaan enzo.

Veel succes i.i.g!

allochthomas
13 februari 2008, 22:34
bump
ik zoek nog steeds

allochthomas
3 juli 2008, 22:05
mezelf maar weer eens een schop omhoog geven.
bij deze: ik zoek nog steeds.