PDA

View Full Version : plaatje Abalone, waar te krijgen?



renemeester
12 januari 2008, 12:40
Ik ben op zoek naar een plaatje Abalone voor inlegwerk. Ik heb al bij vox humana gekeken maar die rekenen 6.20 euro om het op te sturen. belachelijk dus.

Iemand tips waar dit verder te krijgen is?

superfly
12 januari 2008, 13:30
Onine winkels hanteren een standaard minimum tarief (begrijpelijk) dus ik ben bang dat je er overal tegen aan loopt http://www.dick.biz/ verkoopt ook abalone 10,70 porto Regeren is vooruitzien dus ik probeer zo veel als mogelijk aankopen in een keer te combineren. Ik heb aleen nog wat kruimeltjes liggen anders had ik je een stukje opgestuurd. 39 cent porto. Wellicht iemand anders hier? Je kan natuurlijk ook meteen een fijn stukje gereedschap ofzo meebestellen om de netto kosten te drukken:cheerup:

pasqual
12 januari 2008, 16:11
je kan natuurlijk ook voor zo'n 10 euro aan benzine oprijden, dan valt die 6,20 euro wel weer mee. :)

groeten Pasqual.

Enra
13 januari 2008, 11:55
Ik ben op zoek naar een plaatje Abalone voor inlegwerk. Ik heb al bij vox humana gekeken maar die rekenen 6.20 euro om het op te sturen. belachelijk dus.

Iemand tips waar dit verder te krijgen is?

Abalone is soms verrassend duur!!

Een goedkope en alternatieve bron voor abalone is soms zo'n alternatief sierraden winkeltje. Op rommelmarkten vind je soms ook een en ander. Verder - afhankelijk van formaten - knopen winkels en marktkramen. Of gewoon de ouwe jas van oma of je schoonmoeder ontdoen van knopen.