PDA

View Full Version : Basversterkertje?



VanMeekeren
12 januari 2008, 10:50
Hallo,

Alls eerste mijn verontschuldigingen mocht ik de thread in het verkeerde topic hebben geplant. Maar deze leek mij het meest geschikt.

Back to business: Ik zoek een ongelofelijk goedkoop basversterkertje voor gewoon erbij. Ik heb al een goedkoop basje.

Ik speel normaliter op een Les Paul over een Marshall 2204. En soms - op een brakke zondagmiddag ofzo - is dit geluid wat te veel van het goede. Daarom wilde ik gewoon even een basje om wat mellow basriffjes te spelen. Gewoon voor de leuk.

Kan iemand mij hieraan helpen? Marktplaats biedt niet al te veel soeps. :(


Van Meekeren

Wausser
12 januari 2008, 11:13
Wat versta je onder goedkoop?
Welke stijl(en) wil je ermee spelen?

VanMeekeren
12 januari 2008, 11:19
Wat versta je onder goedkoop?
Welke stijl(en) wil je ermee spelen?

Goedkoop? Onder de 50 pietermannen. Ik ben nog maar studemt. :o
Stijlen.. Tsja.. Van Blues tot Heavy Metal.

Maar nogmaals: Het is puur voor de leuk, niks serieus. Daar heb ik mijn gitaar wel voor. Zou ook zo kunnen als ik een pakkens pop-riffje hoor, dat ik die ook eens ga bekijken.

Hangt maar net van het humeur af om het zo te zeggen.

Robert H
12 januari 2008, 19:05
Waarom zou je niet gewoon met die bas over je Marshall spelen? Zo'n gitaarspeaker wordt echt niet heet of koud van een beetje zondagmiddag-baswerk hoor... Bovendien klinkt een bas door twee 12"s naar mijn smaak zelfs beter!

Rocketman
12 januari 2008, 19:53
Een ouwe buizenradio geeft ook een lekker warm bas soundje heb ik meermalen meegemaakt in mijn jeugd. Die kosten geen moer.