PDA

View Full Version : Belgische invasie ff steunen!



VDP
10 januari 2008, 17:35
Hallo iedereen,

Ik zal me eventjes voorstellen :
Mijn naam is Ken Vandeput (VDP), 19 jaar en ben een Belg (Limburg, kort bij Hasselt).

Ik studeer nog volop (zit momenteel in mijn blok) en voor de rest vul ik mijn tijd met voetbal, pool, enorm veel naar muziek luisteren en nu zou ik daar dus ook leren gitaar spelen aan willen toevoegen. Ik heb altijd al willen leren spelen maar vroeger antwoordden mijn ouders : of voetbal of iets anders en aangezien ik al voetbal van mijn 4de en het toch wel een grote passie is, was het voetballen opgeven nooit een optie. Nu ben ik echter oud genoeg lijkt me om het allemaal zelf te regelen en aangezien de zin om gitaar te leren een toppunt(?) aan het bereiken is ben ik dus van plan er na mijn exames flink in te vliegen. Ik heb echter nog nooit een instrument vastgehad dus het wordt een serieuze uitdaging.

Spijtig genoeg gaat lessen volgen moeilijk zijn, ik ben maar een student en kan dus niet veel betalen voor privé-lessen. En ik heb best wel wat activiteiten lopen op een week. Dus een gaatje vinden wordt moeilijk. Bovendien ga ik binnekort op kot waardoor het al helemaal moeilijk is om ergens te raken door de week. Ik ben echter een nachtmens en zit dan uren naar muziek te luisteren dus ik ben er wel zeker van dat ik genoeg tijd kan vinden 's nachts om er wel wat uurtjes moeite in te steken. Ben dus van plan om me zelf wat aan te leren, heb een paar vriendinnen die gitaar spelen en me ook wel wat kunnen verder helpen. En misschien tijdens de vakanties een paar uur privé-lessen volgen om wat fouten af te leren ofzo. Nuja, een goede gitarist zal ik zo waarschijnlijk nooit worden maar als ik me maar wat kan amuseren met een beetje te spelen heb ik al niet te klagen.