PDA

View Full Version : En nog ééntje! Een Belg bedoel ik!



VintageFenderFan
10 januari 2008, 11:09
Bij het zien van al mijn landgenoten vond ik het stilletjesaan tijd om er mij eens bij te voegen. En met Nederlanders kan ik sowieso al goed opschieten. Dus het komt goed. Het komt allemaal en uiteindelijk goed! Hoera, en hallo aan iedereen!

Kakihara
10 januari 2008, 11:18
Welkom mede-Belg :)
Vintage Fender fan dus ... enkel fan of heb je ook vintage Fenders in je bezit ? :)

VintageFenderFan
10 januari 2008, 12:19
Ik heb Jaguar uit 62/63 , een Telecaster uit 74, maar daar is veel aan geprutst door vorige eigenaars, heeft nu wel terug de originele hardware. Ook nog een Stratocaster uit 79, mijn favoriet speelgoed. Voor de rest heb ik nog een aantal oude en nieuwere gibsons en wat recentere fenders. Ben zo eentje die er graag bijkoopt, maar helaas zelden wegdoet... :) En jij?

gieros
10 januari 2008, 14:34
Welkom vintageFenderfan

Il_Falco
10 januari 2008, 19:24
de belgen nemen de 'stel je voor'-hoek in bezit... :cooler:

welkom op het forum makker!

Mr.Fingers
10 januari 2008, 19:29
Welkom landgenoot! En jaguars zijn da shit!!! (spijtiggenoeg heb ik alleen maar moderne fenders, en al helemaal geen jaguar :()

Rocketman
11 januari 2008, 00:01
Ik wil een mooie Jazzmaster. Welkom!

bagheera
12 januari 2008, 16:21
ik wil zoveel ,

voor het moment heb ik toch geen geld op een gibson te kopen , op vlak van gitaren ben ik niet echt een fender fan ( eerder gibson) hoewel een jaguar mij wel iets lijkt, maar op vlak van aps zijn de vintage amps overslaagbaar op hun gebied, dan heb ik het wel over die van de jaren '70 toen ze nog in de USA gemaakt werden nu lijkt het er niet meer op.
mijn volgende aankoop wordt denk ik een ES-175 van epiphone