PDA

View Full Version : Dragon force lolage



LP_CL
9 januari 2008, 11:44
Harro, my name is hermon ri. LOL
http://www.youtube.com/watch?v=MSNLfa1VPwo

TimmU
9 januari 2008, 11:53
WHAT THE FUCK IS LOLAGE ? HEUMEU!

En dragonforce is ook gay!

LP_CL
9 januari 2008, 11:56
WHAT THE FUCK IS LOLAGE ? HEUMEU!

En dragonforce is ook gay!
bekijk het filmpje flikker...

TimmU
9 januari 2008, 11:59
Nee! :stop:

iwamoto
9 januari 2008, 13:00
nee het filmpje is kut, het is oud, het is gedaan, en het is gewoon kut om een artiest te dubben met "i actualy can't play guitar", dat gaat gewoon te ver, dus oprotten met dat filmpje! schrijf jezelf ook maar meteen uit!


;)

LP_CL
9 januari 2008, 13:06
Dude, have a laugh, it wont kill you. Het zijn zonder twijfel veel betere gitaristen dan dat ik ben, maar dit is gewoon grappig...

TimmU
9 januari 2008, 15:08
nee het filmpje is kut, het is oud, het is gedaan, en het is gewoon kut om een artiest te dubben met "i actualy can't play guitar", dat gaat gewoon te ver, dus oprotten met dat filmpje! schrijf jezelf ook maar meteen uit!


;)
Wijze woorden iwa. dat is nieuw!:D

Wiellem
9 januari 2008, 16:26
Orginele versie is leuker om te kijken en dan postitief :)

Nevaratoiel
13 januari 2008, 00:54
Dat filmpje was gewoon te dom om leuk te zijn. Ik vind dat nummer 'Through The Fire And Flames' best wel cool. Ik WIL dat niet eens kunnen, zo 'crazy' is dat nummer. :satisfie:

happynjitram
13 januari 2008, 01:05
Dat filmpje was gewoon te dom om leuk te zijn. Ik vind dat nummer 'Through The Fire And Flames' best wel cool. Ik WIL dat niet eens kunnen, zo 'crazy' is dat nummer. :satisfie:

Ze kunnen het zelf ook niet spelen.

artnaz
13 januari 2008, 02:29
Ik vind het filmpje wel lekker top! Vooral met die pedaaltjes! :D
(Die Nintendo geluiden zijn dan weer jammer)

Enige filmpje waar gitaristen worden geparodeerd die veel vetter is, is die van Malmsteen met "I ate a cheeseburger today. It was very big... like this. And they gave me fork with it........ I'm so so fat!!!" :seriousf:

Echt balen dat ik hem niet terug kan vinden... :(