PDA

View Full Version : Air Norton



iwamoto
9 januari 2008, 01:48
om nogmaals te bewijzen hoe gaaf de Air Norton is, zonet een stukje ingespeeld, in het begin sta ik op uit mn stoel bij die lange noot :p maargoed, het gaat me ffe niet om techniek maar om die te gekke sound
http://www.soundclick.com/bands/default.cfm?bandID=511687&content=music
de D jam

(dit is in brugpositie in een S7320)

Pepe
9 januari 2008, 11:07
Ja, dat klinkt niet slecht

Toch een tip, je speelt alles zonder pauzes, aan een stuk door en zonder dynamiek
Als je soleren ziet als communiceren -een spannend of interessant verhaal vertellen- dan snap je wat ik bedoel
Met dynamiek en frasering wordt je geluid nog beter Iwa.

Riky
9 januari 2008, 11:59
Ja, dat klinkt niet slecht

Toch een tip, je speelt alles zonder pauzes, aan een stuk door en zonder dynamiek
Als je soleren ziet als communiceren -een spannend of interessant verhaal vertellen- dan snap je wat ik bedoel
Met dynamiek en frasering wordt je geluid nog beter Iwa.



ja daar ben ik het helemaal mee eens.
Vind de solo's best mooi, maar doordat het aan een stuk door gaat word ik er erg zenuwachtig van..

:hippie:

iwamoto
9 januari 2008, 13:10
ja, dat zegt mijn leraar ook heel vaak, dat ik meer rust moet vinden in mijn solo's, nou is het bij deze ook wel overdreven vind ik zelf, als er op een gegeven moment dat rustige stuk komt, zit daar soms ook echt heel rustig op te soleren, naja, en soms op noten blijven hangen moet ik ook meer proberen merk ik, weetje wat, speel er binnenkort nog wel eentje in :)

bass blom
9 januari 2008, 15:14
en je zit zo bescheiden in de mix, anders heb je vaak een grote muil :D

iwamoto
9 januari 2008, 15:48
bedoel je bescheiden kwa volume ten opzichte van de backing track? haha, nou, dat doe ik omdat als ik mezelf er harder in zet (niet dat ik dat zou willen) ik heel het effect van de backing track kwijtraak, en dat is natuurlijk ook niet de bedoeling :p