PDA

View Full Version : Zucht. Framus, Marshall...gaan we weer



shredneck
8 januari 2008, 17:32
http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=gitvers&md=details&id=86716

Ik moet even kwijt dat ik het zwaar irritant vindt dat deze adverteerder uit Ewijk continue een zooi advertenties bovenaanzet in de rubriek terwijl ie elke keer hetzelfde aanbied en andere deals voorstelt. Jammer is dat zo de echt toffe advertenties als bijvoorbeeld die van die Fargen Miniplex al snel worden gebanned naar de tweede pagina. Kappen joh, met die Framus meuk. Niemand wil het, zeker niet voor die prijs.

Zo, ben ik het kwijt.

*nee, de Fargen is niet van mij.

robert-gitarist
8 januari 2008, 17:52
Ja en nu dan?

Wat moeten wij daar mee? :stop:

shredneck
8 januari 2008, 18:07
Ja en nu dan?

Wat moeten wij daar mee? :stop:

Helemaal niks, tenzij je dat wilt. Persoonlijk vind ik gitaarmarkt een heel interessant medium, ik bekijk de advertenties vaak en mij valt dan op dat altijd dezelfde mensen elke keer weer meuk aanbieden en willen daar a: een achterlijk hoge prijs voor of b: een rare ruildeal voorstellen.

Gitaarmarkt is juist handig met de searchfunctie, net als het forum. Het is dus niet nodig om je spullen elke dag in een nieuwe advertentie aan te bieden.

Daarom gaf ik dit aan, verder niets hoor.

robert-gitarist
8 januari 2008, 18:20
Tsja ik zoek geen cab verder maar ik vind echt een enorm onzin topic en dat bedoelde ik :D

Ik vind het forum moderne versterkers totaal niet het geschikte forum voor dit topic maar eerder offtopic.
Kijk dat hij iedere keer zijn advertenties erop heeft staan, dagelijks tsja jij stoort je eraan dus is het jou probleem, er staat nergens in de regels dat het niet mag doen wat hij doet ;)
Verder, ja okee, misschien is het niks wat hij verkoopt maar je zult zien dat er misschien vandaag of morgen wel iemand zoiets zoekt en boem, verkocht, weg advertentie, jij blij, hij blij en slotje op dit topic.... :)

*edit, en daarbij, dit is een gitaarforum, gitaarmarkt staat daar infeite los van, dus ik zal je klacht maar mailen naar gitaarmarkt ipv hier neer zetten.Dit topic wordt echt 3 keer niks. Straks gaat het echt over seks drugs en tetten :chicken:

Kaboemba
8 januari 2008, 18:53
Ik zie het probleem niet echt, okee hij adverteerd wat vaak.

Maar volgens mij zijn die prijzen niet buitensporig (laag is ook wat anders).
Alle jmp1's staan voor 350 te koop en framus is toch niet zo beroerd.

En ruilen is natuurlijk een prima iets als je hebt wat hij zoekt.

Hell's Engl
8 januari 2008, 19:08
Is de adverteerder geen forum-lid?

Joost

bass blom
8 januari 2008, 19:09
nou toevallig spoort die gast niet helemaal.
ik vroeg hem om een foto van die blauwe strat.
kreeg ik niet
ik wilde de frets zien.. de dikte..
als ik niet wist wat voor frets er op zaten dan wilde hij geen zaken met me doen. :sneaky:
een gefrustreerde randdebiel dus.
en ik erger me ook aan zulke types die elke dag hun advertentie vernieuwen, is gewoon vervuiling.

vinni
8 januari 2008, 19:24
Dan slaat dit tpoic toch ook een beetje op mij.
Ik zal niet zeggen dat ik ze elke dag boven aan zet.
Maar om de week....

Je kunt vinden wat je er van vind.
Feit is wel dat als ik ze weer bovenaan zet veel meer reacties krijg
dan dat ze op pagina twee staan......raar....
T'is toch dezelfde advertentie?
Soms daal ik in prijs....vaak ook niet.

Maar ja....zo werkt het vaak wel.....

Vinni

Misery Signals
8 januari 2008, 19:33
Ik heb me op een ander Belgisch forum ook al uitgelaten over die Rainbow of Rick uit Ewijk/Gelderland.

Ok, iedereen biedt aan wat hij wil en zet wat hij wil qua ruildeals enz... Maar die kerel maakt het wel erg bont en irriteert me soms mateloos met zijn stomme advertenties.

Zit ie 100 advertenties te zeiken dat ie zijn shit wil ruilen voor een bepaald ander merk... Hoor je ff niet meer van hem en denk je ok, hij heeft wat ie wil...

Begint ie weer met 100 advertenties om het merk waar hij zolang achter vroeg te verkopen of ruilen tegen andere merken...

Eindelijk nog mensen die zich eraan storen...

eazy G
8 januari 2008, 19:48
Dan slaat dit tpoic toch ook een beetje op mij.
Ik zal niet zeggen dat ik ze elke dag boven aan zet.
Maar om de week....

Je kunt vinden wat je er van vind.
Feit is wel dat als ik ze weer bovenaan zet veel meer reacties krijg
dan dat ze op pagina twee staan......raar....
T'is toch dezelfde advertentie?
Soms daal ik in prijs....vaak ook niet.

Maar ja....zo werkt het vaak wel.....

Vinni

Same here snap verder niet echt het probleem, ik browse ook vaak door allerlei internetverkoopsites en zie uiteraard ook altijd dezelfde adds.
Maar, ik kijk daar gewoon overheen ofzo en stoor me er niet aan.
Het bewijst alleen maar dat de verkoper er met de volle 100% voor gaat
om zoveel mogelijk te verkopen. Wat is daar mis mee, dat is toch positief?
wat moet ie dan, afwachten en geen reacties meer krijgen tot de advertentie vanzelf weg gaat? Bovendien zijn er erg veel mensen die niet de zoekfunctie gebruiken en enkel de eerste 5 paginas bekijken.

Misery Signals
8 januari 2008, 19:54
Je zou ook een stomkop zijn om dat niet te doen als je je spullen echt wil verkopen. Er is een verschil met wat die gast doet... Ok, je zou zijn shit bijna kopen om van zijn gezaag vanaf te zijn... Ook een verkoopstruuk haha!

BeeJee
8 januari 2008, 20:36
Sommigen maken het idd weleens erg bont, vind ik ook. Maar het 'mag' dus wel. Toch voelt het voor mij ook een beetje naar spam als je iedere dag bovenaan wilt staan met je ads. Sommigen laten de oude dan ook nog gewoon staan, waardoor er soms wel 4-5x dezelfde ad. naar voren komt met de zoekfunctie. :stop:

marc_o
8 januari 2008, 21:10
Dan slaat dit tpoic toch ook een beetje op mij.
Ik zal niet zeggen dat ik ze elke dag boven aan zet.
Maar om de week....

Je kunt vinden wat je er van vind.
Feit is wel dat als ik ze weer bovenaan zet veel meer reacties krijg
dan dat ze op pagina twee staan......raar....
T'is toch dezelfde advertentie?
Soms daal ik in prijs....vaak ook niet.

Maar ja....zo werkt het vaak wel.....

Vinni

Dan heb je ook van die gasten die willen allemaal foto's van je spullen hebben en beschrijvingen, dan gaan ze vervolgens dezelfde gitaar ergens anders testen en dan krijg je te horen dat ze 'm toch niet willen hebben......is dát nou niet raar?

:seriousf:

BeeJee
8 januari 2008, 21:15
Dat doen ze om de 'spammers' te plagen :)

the sure thing
8 januari 2008, 21:16
nou toevallig spoort die gast niet helemaal.
ik vroeg hem om een foto van die blauwe strat.
kreeg ik niet
ik wilde de frets zien.. de dikte..
als ik niet wist wat voor frets er op zaten dan wilde hij geen zaken met me doen. :sneaky:
een gefrustreerde randdebiel dus.He is dat die Fender die zg. van de gitarist van Mothers Finest is geweest? :) Die is al behoorlijk in prijs gedaald! Een USA strat voor EUR 650,- incl case is een nette prijs.... Blijkbaar zijn de frets zwaar versleten :)


Framus rulezzzzzzzz :sssh:

bass blom
8 januari 2008, 21:22
He is dat die Fender die zg. van de gitarist van Mothers Finest is geweest? :) Die is al behoorlijk in prijs gedaald! Een USA strat voor EUR 650,- incl case is een nette prijs.... Blijkbaar zijn de frets zwaar versleten :)


Framus rulezzzzzzzz :sssh:

ja die strat.
zoiets zou je wel denken ja.
laatst zag ik hem weer en nu zit die brief er niet meer bij.

Rinze
8 januari 2008, 21:46
Ach, je hebt er altijd wel een paar van die lui tussen. Die randdebiel met zijn "heel aparte (snoeilelijke) handgebouwde gitaar" uit O-Groningen staat soms wel 2-3 keer op één bladzijde. Persoonlijk erger ik me veel meer aan al die winkels en andere figuren met handeltjes die hun meuk er elke dag weer op plempen.

bass blom
8 januari 2008, 21:48
Ach, je hebt er altijd wel een paar van die lui tussen. Die randdebiel met zijn "heel aparte (snoeilelijke) handgebouwde gitaar" uit O-Groningen staat soms wel 2-3 keer op één bladzijde. Persoonlijk erger ik me veel meer aan al die winkels en andere figuren met handeltjes die hun meuk er elke dag weer op plempen.

inderdaad, die handgebouwde, ff lezen :sneaky:
maar marktplaats zou de winkeltjes er ook af moeten schoppen.
maarja, allemaal geldhoeren dan krijg je dat.
ik ga maar eens een stuk in me kraag hijsen :P

Nielsje
8 januari 2008, 22:02
...geldhoeren..

Is dat geen pleonasme? Ken er weinig die het voor een bakkie koffie doen..

Maar ja, ik erger me niet zo aan dit soort 'bump' gedrag. Je hoeft niet op die pagina te kijken hoor.

Maar ja, wellicht moet de verkoper hier eens lering uit trekken:

BLIJKBAAR WIL NIEMAND JE OUWE ZOOI VOOR DAT BEDRAG!

Maar ja, dat gebeurd vast niet...

bass blom
8 januari 2008, 22:05
Is dat geen pleonasme? Ken er weinig die het voor een bakkie koffie doen..


ik ken er zowiezo weinig :D
maar als je regelmatig, lees, elke dag daar kijkt is het behoorlijk irri.

TimmU
8 januari 2008, 22:22
http://weblogs.nrc.nl/weblog/klaver/wp-content/uploads/2007/07/sextoys.jpg
http://www.bachbloesemadvies.be/cms/cms/grafisch/tekst/236_338_drugs.jpg
http://polskaya.be/uploadedimages/meisjesa2.jpg
Als voorspeld!:D




















Zo, en nu een slotje!

bass blom
8 januari 2008, 22:25
ah, slotje? die heb ik :D

http://www.hetgelegevaar.nl/slotjegraag.jpg

Nielsje
8 januari 2008, 22:27
ik ken er zowiezo weinig :D
maar als je regelmatig, lees, elke dag daar kijkt is het behoorlijk irri.

Het is SOWIESO!!!! (Anders wordt Drap weer boos, en gaat ie draperen, of drapperen, of wordt ie drappig...)

TimmU
8 januari 2008, 22:28
ah, slotje? die heb ik :D

http://www.hetgelegevaar.nl/slotjegraag.jpg
Ik was al aan het wachten man;)

bass blom
8 januari 2008, 22:31
Het is SOWIESO!!!! (Anders wordt Drap weer boos, en gaat ie draperen, of drapperen, of wordt ie drappig...)

nee, drapselen! :sneaky:

Toaster
9 januari 2008, 00:16
Is dat geen pleonasme? Ken er weinig die het voor een bakkie koffie doen..



Ga eens naar de kroeg man!

Voor een paar biertjes kom jij thuis met een....

paulusdeBKB
9 januari 2008, 00:52
...druiper?

Ook irritant: die mega-internetstore oid. Opzouten! :stop:

TimmU
9 januari 2008, 01:09
stelletje snijgothics! wat een rottopic!
SLOTJE SLOTJE SLOTJE :)

AART
26 februari 2008, 16:16
hmm, hij begint me nu ook behoorlijk te vervelen. Elke dag wil ie wel weer voor iets anders ruilen.

Misery Signals
27 februari 2008, 03:19
Wees gerust. Super irritant. Hij is precies zijn hele Framus meuk kwijt en hij begint nu met een Marshall rack setup als ruilmateriaal...

Als hij nu gewoon alles verkocht kon je zeggen dat 't een handelaartje was, maar hij wil de hele tijd ruilen met vanalles.

Ik heb al zeker twee keer gezien dat hij Mesa spul wilde dat hij te koop zette achteraf en waarnaar hij nu terug vraagt.

Aargh...

AART
27 februari 2008, 14:25
Wees gerust. Super irritant. Hij is precies zijn hele Framus meuk kwijt en hij begint nu met een Marshall rack setup als ruilmateriaal...

Als hij nu gewoon alles verkocht kon je zeggen dat 't een handelaartje was, maar hij wil de hele tijd ruilen met vanalles.

Ik heb al zeker twee keer gezien dat hij Mesa spul wilde dat hij te koop zette achteraf en waarnaar hij nu terug vraagt.

Aargh...

Haha, hij overtreft zelfs ieme en nocki op deze manier!

Kaboemba
27 februari 2008, 14:47
Tja ach, het irriteerd mij niet echt ik heb alleen het idee dat er geen hond is die zijn advertenties nog wil zien.
En wat ik niet snap, hij doet steeds of hij heel stellig is over zijn eisen maar elke advertentie wil hij weer wat anders ruilen.

Btw ik wil ook van alles ruilen maar laat vaak open wat dat dan is, je komt soms iets verrassends tegen op die manier.

Misery Signals
28 februari 2008, 18:00
Ieme?

Kan ik van meespreken haha!

Zijn tweekanaals dual recto staat nog op 't net (voor een hoog bedrag trouwens zeker zonder case) en hij is bij mij aan 't polsen voor mijn tweekanaals triple recto met case...

haha!

Kaboemba
28 februari 2008, 19:21
Is dat Ieme, hier van het forum ?

AART
28 februari 2008, 19:46
jep.


987654321

casper innosence
28 februari 2008, 22:12
He is dat die Fender die zg. van de gitarist van Mothers Finest is geweest? :) Die is al behoorlijk in prijs gedaald! Een USA strat voor EUR 650,- incl case is een nette prijs.... Blijkbaar zijn de frets zwaar versleten :)


Framus rulezzzzzzzz :sssh:

Ik ken de persoon zelf niet, maar een kennis van mij wel. Dat die gitaar echt van John Hayes (mothers finest) is geweest zou zomaar echt waar kunnen zijn. John woont zelf in de buurt van Ewijk en deelt(de?) zelfs onze oefenruimte.

Maar goed, tja t post gedrag, hij is er niet de enige mee.. maar goed ik irriteer me dr niet zo aan.

bass blom
28 februari 2008, 22:17
Is dat Ieme, hier van het forum ?

of is er sprake van twee iemes?
1 in heerenveen en 1 in groningen?
of is dat dezelfde?

AART
28 februari 2008, 23:16
of is er sprake van twee iemes?
1 in heerenveen en 1 in groningen?
of is dat dezelfde?

das dezelfde die verhuisd is naar de bewoonde wereld.

bass blom
28 februari 2008, 23:17
das dezelfde die verhuisd is naar de bewoonde wereld.

ahjuist, beter, staat die recto verder weg :chicken:

Misery Signals
1 maart 2008, 03:20
Gezien de prijs die Ieme voor zijn tweekanaals Dual Recto vraagt, ga ik 2150 vragen, mijn is een tweekanaals Triple Recto met volledige retube en bias mod in januari en er zit een case bij haha!

$$$$$

Nocki
1 maart 2008, 08:28
Haha, hij overtreft zelfs ieme en nocki op deze manier!

tjonge... Dat zou wel mooi zijn om daar is vanaf te komen ja! ;)

Rinze
1 maart 2008, 08:52
Nu wil ie weer een Heartbreaker...pfff. Net zo erg als die gast met zijn spuuglelijke handgebouwde gitaar in Veendam, staat er ook elke dag weer op.