PDA

View Full Version : Vox, Fender, Laney of Roland



blue spotted gherkin
7 januari 2008, 21:51
Hallo,

Ik ga binnenkort een nieuwe versterker kopen en mijn budget is max 200, liever rond de 150.

Nu twijfel ik tussen de VOX DA 15 Combo 15 Watt, VOX AD 15 VT Valvetronix Combo 15W, Roland Cube 20 Watt, Laney LX 35 R 30 Watt Combo Reverb en
Fender Frontman 25 R Transistorcombo 25 Watt.

Wat is aan te raden, of weten jullie iets beters(een buizen zou niet verkeerd zijn maar voor deze prijs e.d. vragen)

Het is onderandere bedoelt om een beetje mee te jammen(maar daarvoor hoef ik niet direct een 50W)

Alvast bedankt.. :hippie:

Rouzy
7 januari 2008, 21:54
Wat voor muziek stijl speelt gij? :speed:

Outrage
7 januari 2008, 21:54
Ik denk dat van de keuze versterkers Vox de veelzijdigste is. Doorgaans kan je ook echt goede berichten over die versterker lezen.

Ik heb zelf de meeste ervaring met laney. iK heb wel eens over de kleine transistorcombo'tjes van laney gespeeld en ik vond die wel lekker klinken (was wel in een winkel, dus ik heb dat dingetje niet echt uitgebreid kunnen testen). Misschien iets te veel naar hardrock toe, wel.

JazzBass
7 januari 2008, 21:59
Ik heb zelf ook nog een vox ad 15 vt staan, ook al speel ik weinig gitaar meer.. maar het is een geweldig ding. Je kunt er (bijna) alle effecten mee nabootsen en op 2 kanalen opslaan. Het geluid valt me ook niks tegen, net als het volume. Hij kon zelfs meekomen in de band, en wij spelen nou ook niet echt zacht...
Anyway, een geweldige versterker voor dat geld, alles ingebouwd en geen gedoe met pedaaltjes...

blue spotted gherkin
8 januari 2008, 10:19
Ik speel van alles..alles in de buurt van rock :) metal, punk enz.. van distorion tot clean. dus wat is de meest veelzeidigste VOX??

bedankt anyway!!

q-elvis-p
8 januari 2008, 10:42
tweedehands zo;n ad30vt! veel plezier en succes

the sure thing
8 januari 2008, 21:17
Ik zou voor de ROLAND gaan! HEEL VEELZIJDIG. Alleen dan wel de 30W versie (2ehands).

blue spotted gherkin
8 januari 2008, 21:22
Ik heb vanmiddag bij de muziekwinkel op een roland 30watt gespeeld....geniaal veel opties... kost daar 219 eurootjes..tjah moet dan maar mijn budgetje vergroten ofzo..
inieder geval bedankt...