PDA

View Full Version : H&K Warp7 Cabinet



VanMeekeren
7 januari 2008, 20:02
Hallo,

Ik zit met een verkoper in een deal-siuatie. Hij wou het waardeverschil wel beslechten door er een H&K Warp7 cabinet bij in te gooien.

Nou kan ik niet veel informatie vinden over deze cabinetten. Behalve dan dat deze gemaakt zijn voor 7-snarige gitaren. En geladen zijn met Celestion Rockdrivers Junior. (???)

Ik heb op dit moment een Marshall 2204 Clone over een Mashall MG412A cabinet met een Boss DS-1 ertussen.

Als die deal doorgaat heb ik: een Randall RH200 mét een H&K Warp7 cab. En ook nog dat Marshall cabinet.

----
Wat is jullie visie op deze deal? Ik speel heel breed. Maar vind mijn geluid niet distorted genoeg op de 2204. Voor bijvoorbeeld oude Metallica en Disturbed. Daarom heb ik gezocht om een Randall.

Alle informatie welkom!!

Jimwoud
7 januari 2008, 21:06
Wat voor clone is het, merk, bouwer??

jorrit
7 januari 2008, 21:11
naar mijn mening waardeloze cabinetten, ga je niet op vooruit tov je mg cab. Ik zou gewoon geld bijvragen en een beter cabinet kopen.

VanMeekeren
7 januari 2008, 21:14
Wat voor clone is het, merk, bouwer??

Een Marshall JCM 800 2204 Clone. Gebouwd door mijn neef. :p

Daemon
8 januari 2008, 17:46
naar mijn mening waardeloze cabinetten, ga je niet op vooruit tov je mg cab. Ik zou gewoon geld bijvragen en een beter cabinet kopen.

Ik ben groot fan van h&k, maar ik ben het helemaal met Jorrit eens:
de warp 7 cab's zijn zeer slecht (en de warp 7 top vind ik ook 1 van de slechtste dingen die h&k ooit heeft gemaakt).

Powerchordschuiver
8 januari 2008, 18:52
Ik ben groot fan van h&k, maar ik ben het helemaal met Jorrit eens:
de warp 7 cab's zijn zeer slecht (en de warp 7 top vind ik ook 1 van de slechtste dingen die h&k ooit heeft gemaakt).

Ik neem aan dat je over de transistorserie praat?
Dat ziet er ook wel uit als kinderspeelgoed.
Maar ze hebben ook een buizenversie en die lijkt mij toch wel aardig...

Daemon
8 januari 2008, 20:15
Ja, ik doelde op die transistorversie. Degene die jij bedoelt is de warp x. Geen ervaringen mee though, maar de samples klinken al beter dan die warp 7.

Misery Signals
8 januari 2008, 20:55
Ik heb hetzelfde cabinet gehad maar dan de Vortex versie met dezelfde speakers. Vond ik persoonlijk een steengoed cabinet, zeker voor wat het kost... Veel beter dan een standaard Marshall imho... Super vette bassresponse en mooi mid en hoog helder geluid. Nam zonder moeite mijn Bogner Uberschall en Mesa Triple Recto tweekanaals toch zich...

VanMeekeren
9 januari 2008, 14:05
--

Weet iemand ook iets af van de 'Celestion Junior Rockers'?

Ik had er zelf namelijk nog nooit van gehoord.

Raffel
9 januari 2008, 14:22
dan ben jij niet de enige! :D

Vraag anders even of ie er niet wat Vintage 30's bij kan doen. Bij voorkeur een setje van 4! ;)

MarkS
9 januari 2008, 18:36
Begrijp ik goed dat de 2204 plaats maakt voor de Randall?

Realeigo
12 januari 2008, 12:15
Een Marshall JCM 800 2204 Clone. Gebouwd door mijn neef. :p


Hé gek ik ben je neef niet!