PDA

View Full Version : Zangeres zoekt band omgeving Maastricht



foekje
7 januari 2008, 19:14
Hoi Muziekliefhebbers,

Zingen is mijn grootste hobby!

Sinds februari 2007 zing ik in bands ( ik ben 27 jaar). De eerste band speelde voornamelijk covers van Muse, the strokes, anouk, pink, bryan adams, the cure, radiohead . De tweede band speelde eigen nummers in het genre Metal / Rock. Sinds een aantal weken ben ik weer "bandloos" en begint het me weer te kriebelen, vandaar mijn oproep aan jullie. Ik ben gedreven en gemotiveerd, dus wanneer ik eenmaal in een band zing, ga ik er ook voor. Podium ervaring heb ik minimaal. Met de eerste band heb ik 1 optreden gedaan in Cafe Da Viev in Hoensbroek.

Het genre wat ik het liefste zing ligt meer in de richting van de pop / rock muziek. Anouk / Melissa Etheridge / meredith Brooks / Ilse de lange / Alanis Morisette enzovoorts. Verder ben ik ook helemaal weg van 60's / 70's / 80's / 90's tot nu. Dus je kunt wel zeggen dat ik vrij allround ben.

Uiteraard wil ik bij eventuele interesse graag een demo opsturen.

Groetjes :rockon:

foekje
14 januari 2008, 12:41
niemand? snif snif :o

Kaïn
14 januari 2008, 18:18
niemand? snif snif :o
Aaah niet zielig gaan doen daar kan ik niet tegen :p

Darconius
14 januari 2008, 20:15
Hey foekje

Ik wou vragen of je alleen covers wou spelen of ooit ook eigen liedjes wil doen. Ik ben op zoek naar een bandje, misschien niet meteen om op te treden maar in ieder geval om mijn samenspel te oefenen. Daar heb ik dus ook geen ervaring in, maar ik leer natuurlijk graag.
Ik zit net 3 km over de grens, in Vroenhoven.

foekje
15 januari 2008, 08:16
Aaah niet zielig gaan doen daar kan ik niet tegen :p
Af en toe moet dat ff :satisfie: hehehehe

foekje
15 januari 2008, 08:19
Hey foekje

Ik wou vragen of je alleen covers wou spelen of ooit ook eigen liedjes wil doen. Ik ben op zoek naar een bandje, misschien niet meteen om op te treden maar in ieder geval om mijn samenspel te oefenen. Daar heb ik dus ook geen ervaring in, maar ik leer natuurlijk graag.
Ik zit net 3 km over de grens, in Vroenhoven.

Bedankt voor je reactie! Eigen nummers is natuurlijk altijd leuk. Alleen ben ik op zoek naar een band met leden die reeds op elkaar zijn ingespeeld. Misschien ben ik nu te veeleisend, maar dat zou de ideaal situatie zijn voor mij :hippie:

Mag ik vragen hoeveel ervaring jij hebt en hoe oud je bent?

foekje
13 februari 2008, 15:48
Nou ja.... Ik wist niet dat het zo lastig was om een leuke (cover) band te vinden in de omgeving van Maastricht. Is er echt dan helemaal niemand? Misschien op zoek naar backing vocals :seriousf:

Ik heb op alle mogelijke internet sites gezocht, maar zo te zien is iedereen al voorzien.

Ik ben geen "opgever" dus hierbij wéér een poging

:rockon:

Han S
13 februari 2008, 16:30
http://www.nopanicband.com/Images/Da_Viev_10.jpg



Kom op jongens, niet allemaal tegelijk, ze ziet er ook goed uit.

bass blom
13 februari 2008, 17:31
no panic.. en dan die blik :o

:seriousf:

Han S
13 februari 2008, 17:35
Liedje met boze tekst I guess. :D

foekje
13 februari 2008, 19:08
http://www.nopanicband.com/Images/Da_Viev_10.jpg



Kom op jongens, niet allemaal tegelijk, ze ziet er ook goed uit.


Whahahaha, nou nou, je kiest wel de meest charmante foto uit.... Inmiddels zie ik er toch ietsje anders uit. Moest toch even gezegd worden...

http://85.17.151.72/176350001-176400000/176371401-176371500/176371493_5_VKve.jpeg


En ja...Karma Police van Radiohead is ook geen nummer waar je op staat te springen, haha
:cheerup:

Maarre...Nog steeds geen reacties op mijn oproep! :noob:

foekje
19 februari 2008, 09:51
Joehoe! Ik heb morgen een auditie!!!! :cheerup:

Kaïn
22 februari 2008, 16:18
Joehoe! Ik heb morgen een auditie!!!! :cheerup:
Succes! (mooie foto's :sssh:)

foekje
25 februari 2008, 08:53
Succes! (mooie foto's :sssh:)

Dankje :satisfie:

By the Way.....I'm in the band! Ze wilde me hebben :rockon: Aankomende woensdag keihard repeteren... You will hear from us soon!!!!!

Rock on!