PDA

View Full Version : Direct op de PA



Hendriks
7 januari 2008, 11:34
Ik heb keuze uit een paar Multi FX , ik speel direct ingeplugd op de PA , geen Highgain .
Welke is het meest geschikt : Digitech RP-7 (buis in preamp) of een Boss GT-6,
Wat is belangrijk: natuurlijk een goed geluid , bedieningsgemak (ik wil hem in de manual mode gebruiken en de effecten apart kunnen schakelen).
Ik gebruik nu een line6 Floorpod , deze heeft mij te weinig mogelijkheden (geen stompboxes) .

Rhulshof
7 januari 2008, 12:44
nou ik weet niet helemaal hoe die digitech klinkt maar de Boss gt-6 heb ik gehad en daar vindt ik persoonlijk de moddels niet zo heel erg warm qua sound daar tegen zijn de effecten echt wel de boss kwaliteit.

ik heb momenteel een POD XT en ben aan het zoeken naar een ander alternatief.

maar goed daar ben ik ook nog niet over uit.

succes met de speurtocht

Lexvandoef
7 januari 2008, 13:05
De Vox tonelab schijnt best warm te klinken, vooral clean en crunch. En hij is enorm simpel, zelfs ik snapte hem in de winkel :satisfie:

Ja kan ook een middagje gaan testen bij de feedback of een andere grote zaak, heb je keus genoeg en ben je weer ff lekker van de straat.

Hendriks
7 januari 2008, 13:23
Dat "lekker van de straat"is geen probleem Lex , eigelijk is dat het probleem: tijdgebrek.

Die Tonelab lijkt mij super maar is boven budget , een 2dehands GT-6 is binnen het budget.
Zijn er verder nog alternatieven rond de €200 bv Zoom,Korg,etc?

Lexvandoef
7 januari 2008, 13:26
Dat "lekker van de straat"is geen probleem Lex , eigelijk is dat het probleem: tijdgebrek.

Die Tonelab lijkt mij super maar is boven budget , een 2dehands GT-6 is binnen het budget.
Zijn er verder nog alternatieven rond de €200 bv Zoom,Korg,etc?

ah oke, ik ben nog student he ;)

Een tonelab zou met een beetje handelen ook nog wel moeten lukke trouwens. Er staat nu bijv op marktplaats een 2dehands tonelab met footcontroller op voor 250e. (niet van mij trouwens, ik heb geen multifx)

Hendriks
7 januari 2008, 14:20
Bod geplaatst

dml
7 januari 2008, 14:31
Zijn er verder nog alternatieven rond de €200 bv Zoom,Korg,etc?

Korg AX3000g, kost nieuw 250. Dan heb je bij wijze van spreken een Tonelab LE maar dan zonder buisje.

Hendriks
7 januari 2008, 14:33
mooi, volgens mij staat die bij Feedbach voor €209.