PDA

View Full Version : ahum... beter laat dan nooit...?



Roosje_Katoen
6 januari 2008, 18:30
Mja, ik ben al heel lang lid inderdaad. Maar toen ik in 2004 begon met gitaar spelen en mij hier aanmeldde stierf mijn gitaar leraar niet veel later en heb ik jarenlang geen gitaar meer aangeraakt.
Nu eindelijk weer een jaartje bezig, het werd dus tijd om me eens voor te stellen.

Ik ben Roos, 15 jaar en ik ben op dit moment heel enthousiast aan het gitaar spelen. Ik zou ook zeker in de toekomst nog veel met muziek willen gaan doen, maar eerst nog maar eens veel leren. :)

Ik hou vooral van blues en rock, maar ook weleens van heel iets anders.
Ik ben een grote Deep Purple fan en hou verder van Led Zeppelin, Rory Gallagher en anderen uit die tijd. Maar daarnaast hou ik ook weleens van hele oude blues en luister ik ook heel veel naar het solowerk van Steve Morse.

Dat was het wel denk ik, ohja, ik zoek heel erg hard naar een band!

Als laatste, mijn spulletjes. :)

http://i176.photobucket.com/albums/w189/DiepPaars/DSCF2606.jpg

Samoth
6 januari 2008, 18:51
welkom, :)

tof dat je het gitaar spelen weer heb opgepakt :hippie:

Reigor
6 januari 2008, 19:13
Leuke muzieksmaak en toffe gear! Welkom!

Rocketman
6 januari 2008, 19:14
Inderdaad beter laat dan nooit. Laat? Je bent 15.

Rock on!

:blast:

Wickerman
6 januari 2008, 19:18
Inderdaad beter laat dan nooit. Laat? Je bent 15.

Rock on!

:blast:

Lees die post, het gaat over het voorstellen, niet de leeftijd.

Anyway; Welkom !!! Zegt hij die minder lang lid is ;) Die jackson is enorm vet, die positietekens heb ik nog nooit gezien, welk type is het ?

Rocketman
6 januari 2008, 19:22
Post (opnieuw) gelezen. Bedankt.

Roosje_Katoen
6 januari 2008, 19:34
Lees die post, het gaat over het voorstellen, niet de leeftijd.

Anyway; Welkom !!! Zegt hij die minder lang lid is ;) Die jackson is enorm vet, die positietekens heb ik nog nooit gezien, welk type is het ?

haha, nee qua leeftijd ben ik idd niet laat ;)

Bedankt voor het welkom!

Het is een Jackson Performer, gekocht van een man op een rommelmarkt terwijl ik verveelt rondstruinde tussen de oude boeken... :hippie:

sjoerd5
6 januari 2008, 20:22
Welkom, 1 van de grootste Deep Purple fans eh... ben ik (denk ik)
Enne.. ga weg met je steve Morse, Blackmore is de DP man.:rockon:

BTW: we zijn ong. even oud.

Roosje_Katoen
6 januari 2008, 20:50
haha, best hoor ben jij lekker de grootste fan, blijf ik ze gewoon de beste band die ik ooit gehoord heb vinden. ;)

Ik heb ook niks gezegd over Steve Morse in combinatie met Deep Purple trouwens... al vind ik Deep Purple met Steve Morse best wel cool eigenlijk, heel anders, zeker, maar ik hou er wel van. Nadat ik ze een keer live had gezien met Steve Morse ben ik de gitaar wel zo leuk gaan vinden dat ik besloot te gaan gitaar spelen... Maar ik vind Blackmore ook geweldig, volgens mij ben ik een van de weinige die ze allebei graag hoort..

Hey ja, we schelen niet veel in leeftijd, je woont ook niet zo ver weg trouwens. Ik woon in Culemborg. Zullen we een keer wat Deep Purple gaan jammen? :D

tabmaniac
6 januari 2008, 23:03
Zie ik hier een jonge prulle liefde opbloeien?:D

Nobilta
6 januari 2008, 23:06
Welkom Roos.

Ik vind Steve Morse ook heel goed hoor.

Roosje_Katoen
7 januari 2008, 10:54
Zie ik hier een jonge prulle liefde opbloeien?:D

Liefde, voor Deep Purple ja... ;)

Tho
7 januari 2008, 11:02
gaaf! Nog een Jackson-fan! Welkom, veel plezier op het forum. Hoe speelt je performer?

Roosje_Katoen
7 januari 2008, 17:24
dankjewel! Mijn Performer speelt erg fijn. Heel licht, en je glijdt zo de hals over. En al worden ze meestal bestempeld als hardrock gitaren, ik kan er ook erg goed blues uit krijgen. :)
Wat heb jij voor Jackson dan?

edit: laat maar, ik zie het al in je profiel. Mooie gitaartjes. :)

Tho
7 januari 2008, 17:41
dankje! Dit is het totaalplaatje: http://i104.photobucket.com/albums/m188/Thomassl2ht/IMGP0282.jpg

Blend
7 januari 2008, 19:50
haha, best hoor ben jij lekker de grootste fan, blijf ik ze gewoon de beste band die ik ooit gehoord heb vinden. ;)

Ik heb ook niks gezegd over Steve Morse in combinatie met Deep Purple trouwens... al vind ik Deep Purple met Steve Morse best wel cool eigenlijk, heel anders, zeker, maar ik hou er wel van. Nadat ik ze een keer live had gezien met Steve Morse ben ik de gitaar wel zo leuk gaan vinden dat ik besloot te gaan gitaar spelen... Maar ik vind Blackmore ook geweldig, volgens mij ben ik een van de weinige die ze allebei graag hoort..

Hey ja, we schelen niet veel in leeftijd, je woont ook niet zo ver weg trouwens. Ik woon in Culemborg. Zullen we een keer wat Deep Purple gaan jammen? :D

zeg, ik ben 16 en ook hopeloos. wil je een date? :cooler:

JohnLord
7 januari 2008, 20:22
Die Steve Morse is toch echt een van de beste gitaristen van het moment vind ik, zoals Blackmore de absoluut allerbeste was van zijn tijd.

Roosje_Katoen
7 januari 2008, 21:47
zeg, ik ben 16 en ook hopeloos. wil je een date? :cooler:

had ik mijn zin anders moeten formuleren, een andere smiley neer moeten zetten... zucht... ach kom maar hoor. ;)

Roosje_Katoen
7 januari 2008, 21:52
Die Steve Morse is toch echt een van de beste gitaristen van het moment vind ik, zoals Blackmore de absoluut allerbeste was van zijn tijd.

Ja zo kun je het ook zien, is ook wel waar... Ik vind ze gewoon allebei erg gaaf in hun eigen stijl. Ik bedoel, je gaat toch ook geen opera met een musical vergelijken, das ook totaal verschillend.. :p

Blend
7 januari 2008, 21:57
dankje! Dit is het totaalplaatje: http://i104.photobucket.com/albums/m188/Thomassl2ht/IMGP0282.jpg

meidendeo en parfum in je boekenkast?

muhuwhahahaha :satisfie:

Dark_Tranquillity
8 januari 2008, 09:10
Hey Roos! Gave preformer! Welkom op dit forum :)


dankje! Dit is het totaalplaatje:
plaatje

Smeerlap met die mooie kut gitaren van je... Ja je bespeurd verdomme jaloezie!