PDA

View Full Version : Line 6 guitarport



Ramones
6 januari 2008, 17:23
Hallo luitjes,

Ik speel al een paar jaar over de guitarport 2.5 op mijn labtop en neem zo nummers op die ik dan afmix in Audition.
nu heb ik pas een nieuwe labtop met Vista en dus heb n probleempje.
Ik krijg m nie geïnstalleerd.

Wie heeft er n goede tip voor mij om dit op te lossen.

Alvast bedankt.

Ramon

chubbyfan
6 januari 2008, 17:29
de nieuwste versie installeren via line 6 monkey?
(moest met mijn ux1 ook,ik ben ook een tijdje aan het puzzelen geweest maar toen deed alles het weer:satisfie: )

Ramones
6 januari 2008, 21:07
Ik heb Line 6 monkey gedownload maar,maar ergens will het niet werken.
Snap niet waarom. Ligt t aan Vista misschien?

chubbyfan
6 januari 2008, 21:11
Ik heb Line 6 monkey gedownload maar,maar ergens will het niet werken.
Snap niet waarom. Ligt t aan Vista misschien?
lijkt me niet,ik heb ook een nieuwe pc met vista en bij mij werkt alles wel,heb je wel de nieuwste versie van line 6 monkey?, en de compatibilitycheck gedaan?

Ic3gl0vE
6 januari 2008, 21:43
Ik weet niet of je eerst een oude versie van het line6 programma hebt geinstalleerd, maar die zou ik eerst verwijderen en het dan opnieuw proberen met software die voor vista geschikt is

bass blom
6 januari 2008, 22:18
sommige PC's en/of apparaten hebben ook voorkeur voor een bepaalde usb poort.
heb je hem al in een andere poort geprobeerd?
en in een hub wil ook niet met bepaalde dingen..

Ramones
8 januari 2008, 12:36
Ik heb alles erraf gegooid van Line 6 en ben nu bezig met het downloaden van gearbox 3.50. Dit is schijnbaar een compleet pakket met Monkey erin enz.
Ik laat wel weten hoe het afloopt.

Nog bedankt allemaal voor de info.

Laterssssss

Ramon

Ramones
8 januari 2008, 14:23
Het is gelukt.Blijkt dus dat je met Gearbox 3.50 de oude software kunt wegfrisbeeën de zooibak in. Gearbox is gewoon compleet. Netjes.

Iemand ervaring met audition 3.0 toevallig?