PDA

View Full Version : Dunlop Wah 95Q; verstelbaar wieltje



Marshallover
6 januari 2008, 14:07
Binnen in mijn wah 95Q zit een verstelbaar wieltje...

http://www.photo-experience.nl/postpictures/DSC00422.JPG

Wie kan mij vertellen wat met dit wieltje bereikt kan worden?

De Beer
6 januari 2008, 16:43
Waarschijnlijk kun je daarmee het automatische uitschakelen iets trimmen (vertragen) als je je voet ervan af haalt.
Kan het zo snel niet direct vinden maar morleys hebben een zelfde functie.

Hollemans
10 januari 2008, 10:16
Hier ga je toch sneller door spelen?

















:cooler: :cooler: :cooler:

EmgMaster
10 januari 2008, 22:38
Is die niet voor het verstellen van de Q-factor, of zeg ik nu iets doms??

paulusdeBKB
11 januari 2008, 18:58
Is die niet voor het verstellen van de Q-factor, of zeg ik nu iets doms??

Bijna goed, het is de X-factor. Helemaal naar links draaien als je binnen een straal van 40 meter van Jerney bent.

Serieus, ik weet het niet. De Q zou kunnen; dat is overigens de frequentiebreedte van de piek in het frequentiespectrum die een wahwah veroorzaakt als 'ie aan staat.

Marshallover
11 januari 2008, 20:52
De Q factor is verstelbaar door een logisch geplaatst draaiknopje aan de buitenkant van de 95Q. Ik geloof dat "De beer" het dichtst in de buurt zit...

Riky
12 januari 2008, 16:48
Probeer het uit:D ben ook wel beniewd!

Benzer
14 januari 2008, 18:32
heb ook een vraagje over een dunlop wah (105q) dacht laat ik het hier posten. de ingang voor de voeding zit vol met het witte smeerspul dat ook aan het radartje zit aan de binnekant van de pedaal? is dit de bedoeling en kan dit kwaad?

Marshallover
14 januari 2008, 19:16
heb ook een vraagje over een dunlop wah (105q) dacht laat ik het hier posten. de ingang voor de voeding zit vol met het witte smeerspul dat ook aan het radartje zit aan de binnekant van de pedaal? is dit de bedoeling en kan dit kwaad?

Dit is absoluut niet de bedoeling en kan er voor zorgen dat je voeding niet goed contact maakt met je Wah. Direct verwijderen dus...